Moj sajt

Sta mislite o ovom
http://www.bobanweb.co.cc
. Dajte neke komentare sta da dodam,izmenim dok ne dobijem domen!
Nemojte preterivati sa komentarima jos uvek sam pocetnik i ne bavim se ovim ozbiljno.
Hvala!

aaaa nebaviš se s ovim ozbiljno a izrađuješ stranice ?

samo jedan biser u moru drugih :slight_smile:

ucim jos uvek ozbiljno a ovo sam napraio cisto onako,zaobidjite te komentare dajte nesto drugo…

kako ce mi jedna neozbiljna osoba koja se neozbiljno bavi jos web dizajnom i srodnoj tematici napraviti sljedece

citat

"Boban web vam nudi:

• Izradu web sajta

• Redizajn web sajta

• Usluge ažuriranja i održavanja

• Postavljanje web sajta online

Želite sajt!
Sve što treba da uradite je da me kontaktirate i o svemu će mo se dogovoriti.Naravno od vas se očekuje da mi dostavite tekstualni sadržaj koji želite na sajtu,slike i sve ostalo što želite.Ja ću vam ponuditi nekoliko šablona(izgleda sajta) a vi ako nešto želite da izmenim ili da dodamo to ću sve odraditi.
Cena:

Cena sajta zavisi od toga koliko će sajt imati stranica, i od toga kakav dizajn želite,zato je najbolje da me kontaktirate pa ću vam reći cenu.Mogu da vam kaže da sam početnik u izradi sajtova ali mogu napraviti solidne sajtove.Pošto sam početnik ne naplaćujem kao profesinalni web dizajneri koji ma je minimlna cena jednog web sajta 100e. "

i da kod ni css nisu tvoji i da validnost koda katastrofa

šta znači “Vereme”

sve sam ja sam pravio jedino ovi dodaci sa strane nisu moji sat…

Što se sitea tiče: mijenjaj sve. Ako misliš dizajnirat web siteove, onda ne možeš imat ovakav dizajn (ako se može to nazvat dizajnom?). Šta će ti kalendar, i još k tome onaj “barbie” svjetlucavi? Ako nemaš ideju kako napravit dobar dizajn, prošeći malo templatemonsterom ili nekim sličnim siteom pa nađi inspiraciju. Tekst ti je katastrofa, od hrpe teksta - nikakvu informaciju nisi dao.
Da ti dođeš kao gost na svoj site, koji traži nekoga da mu radi stranice, bi li se javio sam sebi?