Moje saučešće, koja drama

“Za mene pravo prijateljstvo ne postoji, pitate se zašto? Sada ću vam
odgovoriti. Po zanimanju sam programer (specijal Java SE,EE), mnogo sam
napravio i razvio aplikacija koje su se našle na Play Store-u sa velikim
uspijehom, ali ne i ona koja je trebala. Razvijao sam tu aplikaciju
dugih 12 mjeseci u punoj tajnosti od drugih koji su mogli da to
iskoriste, nisam bio u tome sam, već sam imao kraj sebe prijatelja kojeg
poznajem kao svoj džep, bar sam tako mislio. Sve se dogodilo
u tom periodu same realizacije ovog aplikacionog projekta, puštanje u
pogon beta verzije, ali eto mi šoka. Moj kako sam mislio vjerni
prijatelj me iznevjerio kao niko u životu. Ista ta aplikacija na Play
Store-u 2 dana prije izašla pod potpisom moga već bivšeg prijatelja u
partnerstvu sa nekom IT kompanijom. Evo nakon 6 mjeseci ta aplikacija je
dostigla vrijednost 800.000 dolara, a izdajnik sa roditeljima preselio u
Švicarsku. Eto, iako ste cijeli život sa nekim ne znate s kim imate
posla.”

1 Like

To su lazne ispovesti, ne verujte nista sta pise :slight_smile:

1 Like

Upravo tako.U pocetku je i bilo iskrenih ispovijesti, ali kasnije su ljudi poceli da izmisljaju price, koje imaju tok kao spanske sapunice.

1 Like

najjaca je ova ispovjest: