Nadogradnja ključne riječi u članku nakon objavljivanja?

Objavila sam članak prije par dana koji relativno dobro rangira za long tail keyword za koji sam ga optimizirala, no za jedan drugi longtail rangira još bolje a samo je razlika u 1 riječi a taj pojam ima i više mjesečnih pretraživanja. Sad mene zanima da li je pametno u naslov i možda u članak dodat tu 1 riječ s kojom još bolje rangira makar nije optimiziran za tu riječ. Da li će Google provalit šta pokušavam pa možda mi srušit rang ili bi mogla doć još i na bolju poziciju dodavajući tu riječ za koju već dobro rangiram? Ako netko ima iskustva s tim

S obzirom da je ovo teško objasnit i moguće da nećete ništa skužit šta sam htjela reć napisat ću primjer. Npr imam članak s klj.riječi Kako skuhati gulaš brzo, i za tu riječ ok rangiram ali još bolje rangiram za klj riječ Kako skuhati gulaš lako. I sad bi ja dodala u naslov članka da bude Kako skuhati gulaš brzo i lako pa bi možda bolje rangirala za tu drugu klj riječ s više mjesečnih pretraživanja. Ako netko ima neki dobar savjet, bit ću zahvalna

Mislim da ne bi trebalo biti problema ako napravis jednu izmjenu, ali ako mijenjas title tag vise puta onda bi moglo biti problema.

Isto tako ovisi jel taj clanak dobro rangira zbog slucajnosti ili ima solidan link juice.

Ako je slucajno zavrsio gore (jer nema mnogo konkurencije) onda moze isto tako slucajno i nestati. Ali ako ima mnogo dobrih linkova onda moze prezivjeti svakakve modifikacije.

A zašto bi to išla raditi kada ti članak već dobro, odnosno bolje, rangira. Ostavi kako je i sve super.

Najbolje ne dirati nista za sada, jedino graditi par prirodnih linkova prema toj stranici u narednih mesec-dva. Ako se ubaci i ta druga kljucna rec, Google ce vec prepoznati da je to svesno radjeno, ovako izgleda prirodnije.

Hvala na mišljenjima i savjetima. Mislim da ipak neću ništa mijenjat da nebi google nanjušio što pokušavam i gradit ću linkove i probat na legitiman način doć do što bolje pozicije :smile: