Nagradnoibesplatno - ako se kome dade reč savjet

Evo ja sam napravila blogić… Nekako mi se čini da ćete se smijati kad ga pogledate…
Ali stvarno bih htjela čuti koje mišljenje i savjet. Na temi upoznavanja sam već navela da sam totalni početnik.
Napravila sam blog prekjučer. Promet je za sad kakvih 200 osoba dnevno.
Google adsense sam pokušala dobiti, ali navela sam već negdje što su mi odgovorili - da ne mogu imati dva računa… da podaci koji sam navela već se vode pod nekim računom pod e-mailom s kojim ja nemam nikakve veze. Ne znam što da s time radim.
Dok čekam od vas odgovor na to, molila bih vas i da mi kažete ima li šanse da na ovaj svoj blog koji sam napravila dobijem google adsense. Prazna mjesta koja vidite su mjesta namijenjena za google adsense.
Eto… molim za kritiku… ali ne ono: sve ne valja, već nešto konstruktivno, tj. reči što ne valja ali i smjernice kako treba. Nije bitan ovaj blog, već da ja naučim ponešto.
Hvala!

http://nagradnoibesplatno.blogspot.com/

Baš gledam i ne shvaćam… kada na operi gledam svoj blog uopče ništa ne piše na reakcijama dok se na google chrome lijepo vidi.

Za prvu stranicu i nije lose.
Adsense se najlakse i dobija sa blogspot blogom. Ali nemoj traziti Adsense prije nego na blog postavis jos dosta sadrzaja, jer ce ti Google odgovoriti da ti ne zeli odobriti Adsense jer je stranica jos u izradi (premalo sadrzaja).

P. S.
Cisto sumnjam da imas 200 posjeta dnevno ako si blog napravila prekjucer…

Zapravo imam oko 200 jer sam ga predstavila na forum.hr-u. Od tamo mi dolaze.
Vidi:

pogledaj recimo najdonji post.

I hvala ti na komentaru i savjetu!

[quote=“mar”]Zapravo imam oko 200 jer sam ga predstavila na forum.hr-u. Od tamo mi dolaze.
Vidi:

pogledaj recimo najdonji post.

I hvala ti na komentaru i savjetu![/quote]

Istina , možeš na forum.hr u dobroj temi pokupiti 100-200 posjeta po danu ,ali te posjete ce prestati dolaziti kroz par dana…