O čemu se radi u kampanji "crne ovce"?

Pretpostavljam da ste svi vidjeli ovu kampanju s crnom ovcom - netko je utukao masivne količine novaca, jer su obljepili jumbo-plakate i stavili oglase po internetskim portalima.

Zna li netko o čemu se radi?

Banneri vode na
http://www.crnaovca.hr
. DNS kaže da je domenu registrirala neka Petra Milin, možda ova iz firme Effectus Media. Ali ako jest, što je regano na njeno ime?

Također, iz fotki na crnaovca.hr se može vidjeti kako se u svrhu kampanje koriste i javne površine na kojima je zabranjeno plakatiranje. Držite li da su metode koje uzrokuju štetu i trošak poreznim obveznicima prihvatljive?

Pa koliko ja znam promocija novog albuma i najava turneje Hladnog piva…

Čini se da ovaj više zna o tome:
http://slavenhrvatin.com/crnaovcahr-kako-bacati-novac-oglasavanje/

A ovdje


potvrđuju.

Prema napisima (i potvrda čovjeka koji radi u T-Comu), svi mobilni telekom operateri su u gabuli. Nikome ne cvjetaju ruže.
Ljudi ne telefoniraju kao prije, a slanje SMS-ova je opalo.

Moje crno predviđanje je da Tele2 radi poteze očajnika prije nego podvije rep i napusti Prekrasnu našu.

Moraš razumjeti mentalitet raznih manadžera, direktora i inih “rukovoditelja” velikih, mastodontskih tvrtki. Naime, te firme - zbog svoje glomaznosti, zbog ljudi koji su stekli znanje i stručnost tijekom godina, zbog pravila koja su se razvila - uspješno posluju usprkos svojih managera.

T-Comu, recimo, je promet pao za nekoliko postotataka. To je ta “gabula”.

Prava gabula je uhvatila direktore, koji osjećaju da će ih netko početi pitati za rezultate i evaluirati stvarnu potrebitost njihovih radnih mjesta. To je uzrokovalo histeriju rukovodoćeg kadra u obliku otpuštanja tehničkog osoblja, nabijanja radnog vremena i skraćivanja projektnih rokova onima koji su ostali, povećanja budžeta marketingu, koja će u konačnici uzrokovati smanjenje kvalitete usluge i štete samim kompanijama, dok se tržište ne oporavi ili ne prihvati dato stanje kao nova normala, a direktori ne opuste u svojim foteljama.

Da se nadovežem na ovo jednim super tekstom koji upravo ilustrira tu poantu.

Današnji tekst o Microsoftovom Ballmeru (


) dobro prikazuje tu filozofiju glomaznih firmi. Kada netko dođe na čelo firme on će tamo i ostati, usprkos rezultatima, jer dolazak i ostajanje na položaju više ovise o igrama moći nego o stvarnim rezultatima.

Zato i kampanja crnaovca.hr težište stavlja na hype umjesto na poboljšanje samog proizvoda.

Mislim da je ta kampanja rezultat previše gledanja Mad Men-a (


). Domaci marketingasi se malo zaletitli i misle da stvari funkcioniraju u stvarnosti kao u seriji i to jos 50 godina kasnije :slight_smile:

Tele2 nisu početnici u poslu. Imali su dobru “mafijašku” kampanju ali VIP (Tomato) ih dere sa Darinkom.
Poboljšavat proizvod koji se temelji na najnižoj cijeni je vrlo teško. Svako poboljšanje je i povećanje cijene i onda se ruši koncepcja.

Hype više ne prolazi jer su već na tržištu nekoliko godina. Sjećam se kada su došli (i prije) kako je to izgledalo. Tele2 ovo, tele2 ono. Sada da stave stado crnih ovaca na Trg Bana Jelačića (fakat, možda i hoće) neće napraviti efekt koji traže.

Kada sve stavim na hrpu procjenjujem da je ta kampanja potez očajnika u borbi s konkurencijom.

Ja ne znam, ja sam to nekako povezao s Tele 2, ali pojma vise nemam kako i zasto…

[quote=“trnac”]Hype više ne prolazi jer su već na tržištu nekoliko godina. Sjećam se kada su došli (i prije) kako je to izgledalo. Tele2 ovo, tele2 ono. Sada da stave stado crnih ovaca na Trg Bana Jelačića (fakat, možda i hoće) neće napraviti efekt koji traže.

Kada sve stavim na hrpu procjenjujem da je ta kampanja potez očajnika u borbi s konkurencijom.[/quote]

Ja samo znam da sve više i više ljudi prelazi na Tele2 i da mi je daleko najskuplja stavka u računu - pozivi prema Tele2 brojevima.

Kad si ovca. :zub:
Moraš i ti preći na teletinu.

Ma imam godinu dana 50% popusta kod T-mobilea pa su mi računi u odnosu na prijašnje stanje smiješni. I kad uračunam da ću još godinu dana morati plaćati punu cijenu, opet je dobro.

Ovo je odnos poziva kod mene za prošli mjesec: T-mobile : Tele2 : Vip = 20 : 12 : 1

U svakom slučaju, konkurencija je vrhunska stvar. :smiley:

Evo primjera što ćemo gledati na tv-u ovoga ljeta.

Nije niti malo blizu teletovih reklama u početku poslovanja u HR.

Vani su te reklame za Tele2 s ovcama već stara stvar…

Ja se mogu kladiti da unutar godine dana Tele2 mijenja vlasnika.
Spreman sam na tu okladu uložiti 2 godišnja PR4 linka. :zub:


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Webmaster.Ninja