Objava za medije ili spam?

Poslao sam objavu za medije na više desetaka mail adresa medija u HR da bi od jednog dobio odgovor da im šaljem spam.

Dosta je bitno napomenuti da je to bila prva objava, ništa se ne prodaje i navedeni su cjeloviti podaci za kontakt.

Kada je objava za medije funkcionalna i korisna informacija - objava za medije, a kada se objava za medije tretira kao spam?

Kada napadaš Crkvu, onda je spam.

[color=“White”].[/color]

Davno sam čitao u zakonu, al otprilike ako šalješ privatnoj osobi, onda je spam. Firmi nije ako ima podatke za odjavu i sl.

[quote=“trnac”]Poslao sam objavu za medije na više desetaka mail adresa medija u HR da bi od jednog dobio odgovor da im šaljem spam.

Kada je objava za medije funkcionalna i korisna informacija - objava za medije, a kada se objava za medije tretira kao spam?[/quote]Zakon poznaje samo neželjenu promidžbenu poruku, a slanje promidžbene poruke na e-mail adresu pravne osobe ne spada u tako nešto.

Da li je spam i svaki mail vrste koju netko ne želi primati i koji nekoga iritira? Ja bih se složio i razumio to, kada se radi o primanju maila na osobnu adresu (što me imaš osobno prc**i) ili kada se radi o višekratnom “opsjedanju” poslovnog maila (zauzimaju se resursi).

Međutim, poslati jedan e-mail na poslovnu adresu nikada i niti u kojem slučaju nije “spam” po bilo kojoj definiciji, a ovakva vrsta odgovora je neprimjerena i naprosto bezobrazna.

Slobodno napiši o kojem se listu radi, jer je i način njihove korespondencije dio njihovog javnog imagea. Pogotovo što se radi o mediju, a ne o nekakvom poduzeću za prodaju cinculatora.

S druge strane, barem si dobio odgovor. Na koliko si napunjenih poštanskih pretinaca naišao?

Poslao sam objavu na preko 100 adresa.
Od toga je 5 nepostojećih i samo 2 imaju pun sandučić.
Ova statistika nije finalna jer će sigurno doći još obavijesti o nemogućnosti isporuke poruke.

Stvarno nije bitno koji me “medij” odkantao, ako ih navedem odmah ću im dati reklamu. Zašto bi? Još će im netko poslati objavu za medije čega se oni groze.

Uglavnom, pametnim doziranjem objava ne bi smjelo biti nikakvih problema.

Obajava za medije je regularna metoda kojom firme obavještavaju o novostima u svojem poslovanju i to nije spam.

Ali…
Kako većina medija u Hrvatskoj (čast izuzecima) funkcioniraju po principu interesa, skoro je nemoguće dobiti objavu priopćenja za medije, a da nisi s njima i sklopio nekakav deal po kojem oni imaju interes (npr. oglašavanje).
Zato, po mom iskustvu, treba koristiti agencije jer mediji drugačije gledaju na nešto što je došlo od agencije (odnosno, firma ima lovu za agenciju pa će možda biti i love za njih :D). Drugi je način koristiti firme koje imaju prijateljstva u medijima…

Da se nadovežem, doista sam dobra iskustva imao sa rep.hr, odnosno Bojanom. On to prilično dobro odrađuje: nije skup, daje i savjete oko strukture priopćenja, a ima dosta širok krug poznanika.

Daj njihov mail da ga mi malo zaspamamo

[quote=“trnac”]Poslao sam objavu za medije na više desetaka mail adresa medija u HR da bi od jednog dobio odgovor da im šaljem spam.

Dosta je bitno napomenuti da je to bila prva objava, ništa se ne prodaje i navedeni su cjeloviti podaci za kontakt.

Kada je objava za medije funkcionalna i korisna informacija - objava za medije, a kada se objava za medije tretira kao spam?[/quote]

Hvala :slight_smile:

Zanemare li se poznanstva koja naravno pomažu, bitno je

  • sročiti priopćenje po nekim pravilima struke
  • imati vijest a ne reklamu i biti svjestan koliko je ona zanimljiva
  • ne odabrati loš tajming za slanje
  • znati kome slati (gdje slati na opću mail adresu, gdje na mail adresu konkretnog novinara)
  • itd

Sve ovisi o niši same objave. Ako se u objavi osjeti miris love, sigurno da će besplatna objava biti dosta teška.

Meni je članak for free napisao jedan član foruma - tema buka.

Od poslanih 100+ adresa, točnije 130+, dobio sam 4 objave + jedno obećanje.
Ono što svakako trebam napraviti je klasifikacija medija i evidencija poslanih/objavljenih objava.

Uočio sam da objavu treba napisati u nekoliko verzija. Nisu svi mediji isti pa objavu treba malo modificirati kako bi se lakše uklopila u medij.


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Webmaster.Ninja