Oglasavanje na Monitoru

Cujem da monitor hr. ima dosta citatelja i da se moze platiti sponzorirana vijest koja vodi na vas web site. Pise u njihovom marketingu da imaju 80 000 posjeta dnevno, a pise da kad platite sponzoriranu vijest da vam 500 do 5000 ljudi klikne. Je li moguce da je toliki nesrazmjer, tj. da od 80 000 ljudi samo njih 500 do 5000 klikne? Naravno, ovisi o samoj vijesti kako je srocena, ali zanima me ima li netko iskustva s Monitorom i koliko doista ima posjeta tamo?

Pozdrav,

Evo pogledaj Gemiusovo istraživanje posjećenosti
http://www.audience.com.hr/

Kada bi bilo 1000 klikova sa 80 000 korisnika CRT bi bio 0,0125 što je sasvim ok, dok da ti klikne 5000 korisnika moraš dijelit besplatne krafne, a ne neke oglase :slight_smile:

Točno je ovo što piše, ako je ok članak i 2-3 linka u njemu, možeš sigurno dobiti 2-2500 klikova…

Ne znam da li je netko oglašavao na net.hr i koliko se tamo može dobiti u prosjeku klikova za jednu vijest?

Što si ti mislio, da će od 80 000 ljudi kliknut njih 20 000? Od 80 000 njih barem 50 000 ne posjeti naslovnicu uopče nego preko tražilica nalete na neki članak.

Ma od tih 80 000 korisnika 80% uopće ne zanima tvoj oglas tako da ako skupiš 2000 - 2500 klikova onda dijeliš nešto besplatno :slight_smile:

Pa dobro Šimune, znas li ti da monitor nema clanke izdvojene kao index.hr ili ostali, nego su svi clanci na naslovnoj stranici.

Ja racunam da ako se radi o banneru ili nekoj reklami sa strane, onda je ctr 1% ± 0.5%. Ali ako se radi o clanku, onda je to ipak drugacije, tj. tada se napise neka prica koja je zanimljiva i ljudi to citaju kao vijest, a ne kao suhoparnu reklamu. Samo sto pisanje vijesti ipak kosta jako skupo koji god portal bio.

Kako nema izdvojene… Što im znači onda onaj premalink na kraju svakog članka… npr.
http://www.monitor.hr/vijesti/modric-postaje-najplaceniji-hrvatski-nogometas-u-povijesti/146569/

[quote=“Dr_Ante”]…tj. da od 80 000 ljudi samo njih 500 do 5000 klikne?[/quote]Rekao bih da je to točan podatak, s obzirom da je monitor prenosio vijesti s business.hr-a i rep.hr-a pa sam imao uvid u statistiku.

Po mom mišljenju ona varira ovisno o tome:

  1. kako je vijest napisana
  2. koliko je vijest zanimljiva
  3. koliko dodatnih informacija se dobije daljnjim odlaskom na link

Za primjer, nedavno je na rep.hr-u bila objavljena informacija o tome kako se na jednom linku može vidjeti ZET-ova mreža tramvaja s podacima o trenutnoj poziciji svih tramvaja (znači uživo).

To su prenijeli net.hr, jutarnji.hr i business.hr. Kako je ZET (po mom mišljenju pogrešno, ali to je sad druga priča) odlučio ukloniti stranicu na kojoj se vide tramvaji, veći broj čitatelja imao želju saznati što više informacija pa su tražili izvor informacije, tj. rep.hr

Ovo s tramvajima je recimo zanimljiva priča, i u jednom danu pobrala je impresivnih 3000 čitanja na rep.hr-u, polovicu s net.hr-a (na Jutarnjem je bila u rubrici Zagreb, mislim da nije bila na naslovnici)

Ja ne vjerujem da monitor.hr ima dnevno 80.000. Ni blizu :nono:. Sigurno pola manje, ako ne i manje…

Ali mislim da od onoliko čitatelja koliko imaju možeš dobiti toliko klikova koliko su napisali (ovisno o zanimljivosti teme).

[quote=“joj_ne”]Ja ne vjerujem da monitor.hr ima dnevno 80.000. Ni blizu :nono:. Sigurno pola manje, ako ne i manje…

Ali mislim da od onoliko čitatelja koliko imaju možeš dobiti toliko klikova koliko su napisali (ovisno o zanimljivosti teme).[/quote]

Ako ces po gemiusu, ima oko 4 800 jedinstvenih posjetitelja dnevno. Što je po meni toliko daleko od istine kao da kažeš da Novu TV u prime timeu gleda 10 000 ljudi.

Ne, jer toliko po gemiusu imaju dnevno novih jedinstvenih posjetitelja iz Hrvatske :wink:

Ali ne vjerujem da imaju preko 30.000 posjetitelja dnevno!

Evo sad baš gledam, meni je članak s Monitora dofurao 200 posjeta…bila je neka kao objava za medije, objavljena u nedjelju poslijepodne (jedan od neatraktivnijih termina), na naslovnici možda 10-ak sati…

Znači da dobro koncipiran sponzorirani članak u nekim jačim danima za 48 sati na coveru vjerojatno donosi 1500-2000 klikova. A ako je baš bomba onda i više:).

Meni je ‘flash vijest’ poslala oko 800 u jedan dan. Mislim da imaju preko 50 000 dnevno. 30 000 mi je malo.

Googel Ad planner kaze da monitor.hr ima mjesecno 1.7 M posjeta, sto znaci oko 55 K posjeta dnevno…

OK, nije bitno. Ne znamo točno, a svatko ima svoje mišljenje.

Uglavnom, puno više klikova je za isti period s monitor.hr nego s index.hr koji sigurno ima više posjetitelja. Valjda su ljudi na monitoru naviknuti kliknuti dalje dok ih na indexu to ne zanima. Znam da to nije bilo pitanje, ali ako može pomoći…

Pa to je nista, nula!!! Da stvarno imaju 80 000 ljudi dnevno i da je vijest jako interesantna (neces objaviti nesto dosadno i pritom platiti), onda bi trebalo minimalno 20% ljudi kliknuti na to. Razlika je ako je neki suhoparni banner pa je tu ctr 1% ili manje ili ako je to vijest, kao ono novinari to preporucuju da se procita jer to je nesto vrlo zanimljivo. Tada postotak klikova moze biti i preko 25%.

Ako je tebi doslo 800 ljudi u jedan dan, onda je to 1%. Sad zamisli da platis 3000 kuna za clanak, a dobijes 800 ljudi. To je 3,75 kuna za jedan klik. Ako placas google adwords ili etarget, onda je to 200-300 kuna za isti promet. Grozota!

1% je dosta dobar CTR. Moras racunat da nisu svi ljudi koji su posjetili sajt taj dan procitali bas tu vijest.

ali ako se vijest nalazi na vrhu ili pri vrhu i ako je vijest interesantna, onda bi ctr trebao biti znatno veci od 1%.

Zamisli na index.hr clanak kosta 10 tisuca kuna za 3 sata da stoji link na home pageu. Ako zelis da stoji 24 sata, onda je to 20 000 kuna, pdv nije ukljucen, dakle 24 600 kuna.

E sad, ako indeh.hr ima 100 000 uniquesa dnevno, a ctr je 1%, to je onda 1000 ljudi za 24600 kuna. Znaci 24,6 kuna po posjeti. Odlicno, ne moze bolje!

U cijeloj priči postoji nešto što se zove ciljani posjetitelji i nešto što se zove pregovaranje oko cijene. Mislim da su Indexovi posjetitelji dosta nekvalitetni (tuđe iskustvo, mada opet - ovisi tko što traži).

[quote=“Dr_Ante”]ali ako se vijest nalazi na vrhu ili pri vrhu i ako je vijest interesantna, onda bi ctr trebao biti znatno veci od 1%.

Zamisli na index.hr clanak kosta 10 tisuca kuna za 3 sata da stoji link na home pageu. Ako zelis da stoji 24 sata, onda je to 20 000 kuna, pdv nije ukljucen, dakle 24 600 kuna.

E sad, ako indeh.hr ima 100 000 uniquesa dnevno, a ctr je 1%, to je onda 1000 ljudi za 24600 kuna. Znaci 24,6 kuna po posjeti. Odlicno, ne moze bolje![/quote]

Postoji iskazana cijena i realizirana cijena. Barem je o tome bilo riječi preko nekoliko puta. Svi su se složili da je realizirana cijena o-ho-ho manja od iskazane. U protivnom bi svi ti portali grcali u lovi.


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Webmaster.Ninja