OpenCart paypal preauthorizacija i poštarina

Novi problem, prodavač integrirao paypal na dućan u kunama.
Euri nisu vidljivi.

Složio da šalje u Eurima i to ok.

ALI

neke stvari na stanju nema, ili treba čekati, a za sve kupovine osim paypala sada, uvijek je bilo da prvo provjeri pa nazove, i kaže toliko i toliko je sa poštarinom. To mu rade u dućanu.
procijenu za poštarinu izvan opencarta.

OK

sada isto hoće i sa PayPalom.
Tako da ne vidim prednost integracije paypala.
Ekipa sada naruči, poštarina treba biti nakandno računana, dobije uplatu na paypal bez poštarine kao pending, i može napraviti CAPTURE, ali stvar je da tamo možeš dodati tipa 15% na osnovni iznos a često ima po preko 100% vrijednosti za poštarinu na neke stvari zbog veličine, mase.
Jedna opcija ostaje request money. Povrh što su dobili kroz cart standardno.

Ali onda gubi mi se smisao paypala. Onda bi samo trebalo biti kao bankovni, samo da piše paypal i da će dobiti procijenu sa poštarinom na mail.

Ne znam, kako bi ste vi složili? Ako me netko prati uopće.

Pratim. Za takvu vrstu skladišta/pošiljki/plaćanja totalno je glupo uvoditi PayPal kao sredstvo naplate.
Isto tako je glupo određivati individualno cijenu dostave. Samim tim web trgovina gubi svoj smisao.
Što se cijena dostave tiče, skoro smo riješili za klijenta DPD paketnu dostavu za Hrvatsku (uključujući i otoke), te sve njihove zone definirane cjenikom. OC platforma. Matrica s xy nepoznanica + dodatnih troškova. Sve štima u lipu (ili cent), čak i za države regije koje nemaju cestovnu dostavu od strane DPD (Crna Gora, Kosovo, Srbija, Makedonija) i sve je potpuno automatizirano.

Ma sredio sam to sa novim modulom za plaćanje, tipa baknovni račun samo ime , upute itd, su za paypal.

Naime dućan ima cca 3500 tisuće artikala i naravno nikada mase nisu unešene. Cijene stvarno varijaju od par grama do desetke kilograma, a šalju svuda, tako da njihov je izbor, tipa kao što je bio rubelj:
naruči online, a onda te oni nazovu samo što pošalju i mail sa ukupnim iznosom.

Tu se gubi smisao web dućana , barem u smislu automatizacije, ali klijent želi, što sada. Ja sugeriram, čak nekad forsiram, ali neki jednostavno žele tako i tako.

Svima od starta kažem, uvijek unesite masu, poslije će biti puno problema, no večina zanemari.

Uglavnom riješeno kako su htjeli. Obična obavijest da moraju na taj i taj račun paypal uplatiti toliko.
Ili će koristiti request payment s porukama. Što sad, kad nemaju mase za artikle, i stvarno svaka je poštarina drugačija.

Probati ću im savjetovati da se jednom to riješi pravilno za svagda, opet.