Optimizacija wordpress stranice

Bok, molim neke savjete za optimizaciju wordpress stranice Obnovljivi Izvori Energije, Najnovije vijesti iz područja tehnologija obnovljivih izvora energije., ja sam početnik u tome. Stranica je stara oko 3 mjeseca, ima 100 objava, ali nema niti 100 posjeta mjesečno. Hvala :njam:

Moraš ciljati neki kejvord da bi te google izbacio na prvu stranicu,kao prvo postavi izabrani kejvord ključnu reč kao naslov to je osnova .Udji u Google Keyword Tool Box i pogledaj šta misliš da ti odgovara i podesi jezik, kao lokaciju izaberi sve ,moraš ciljati nešto kao solarna energija ili šta već misliš.Naslov je najači faktor za rangiranje neke stranice.U opis stavi glavnu i pomoćne ključne reči,solarna energija,solarni paneli sl. ti bolje znaš.ako ciljaš obnovljivi izvori energije nek ti naslov bude samo to.

Nemoj zaboraviti oznaciti exact keyword u lijevom meniju budes li se koristio Google keyword toolom. Trebaju ti backlinkovi sa tim keywordima na koje ciljas.

Inace, otkud ideja za takvim sajtom ako smijem znati :)? Slusao sam o tome prosli semestar :D.

Hvala na odgovoru…Gdje da onda koristim te ključne riječi u objavama, ako mi možeš malo bolje objasniti…

Zanimaju me obnovljivi izvori energije, pa sam zato napravio taj sajt, a i popularizacija obnovljivih izvora je sve veća…

Najejdnostavnije rečeno gugle “gleda” kako je tvoj sajt linkan s drugog sajta pa ako hoćeš da obnovljivi izvori energije dobro kotira baš za tu frazu dobro bi bilo da tako bude linkan kao u ovoj rečenici. Naravno,ta fraza mora biti i na sajtu,najbolje u samoj domeni,naslovu sajta itd. :doki:

S obzirom da je to mala niša vjerujem da će ti i ovaj jedan jedini link donijeti pomaka za tu frazu. :doki: