Evo da se dotaknem teme koju još nisam primjetio na ovom forumu.
A tiče se ostvarivanju više slobodnog vremena, boljoj organizacija (radnog i privatnog) vremena te boljem izvršavanju svih zadataka i ostvarivanju planova. Uglavnom tiče se boljem i prosperitivnijem životu općenito.
Ovo je priča o potencijalno boljem i smirenijem životu, uz veći postotak postignutih ciljeva, odrađenih zadataka i povećanja prihoda te sl.
Osnovni koncept je oranizacija vremena i zapisivanje zadataka te praćenje liste zadataka i podzadataka. Ovaj način funkcioniranja na poslu i uživotu uvelike koriste menađeri i ljudi od kojih se zahtjeva preciznost i dosljednost u izvršavanju kompleksnijih zadataka na ključnim pozicijama. Osim za poslovnu organiziranost mnogi “mali” ljudi su uvidjeli prednost korištenja ToDoListe i tzv. TIME MANAGMENTA u privatnom životu.
Ponukan home study seminarom čarobnjaci vremena, i još nekim engleskim tekstovima počeo sam koristiti - time managment - program koji mi uvelike olakšava privatni i poslovni život. Počevši od zadataka koji imaju svoje rokove projekti, rođendani, registracije vozila i sl. - do obljetnica, godišnjica, predviđenih dodatnih prihoda i sl.
Software koji koristim je besplatni i troši malo resursa jednostavnog naziva ToDoList. A možete ga skinuti ovdje.
Nekoliko riječi o samom programčiću je bilo i u PCchipu.
Koje ćete metode koristiti i koji software možda nije toliko bitno koliko da vodite svoju toDoListu. Jer imate pregledan popis zadataka i malih podzadataka koje ste izradili i/ili isplanirali i točno u svakom trenutku vidite kako napredujete - i ono najvažnije vidite da napredujete. Posebno je zgodna stvar što istovremeno možete voditi i do 20-ak poslovnoprivatnik projekata ili kompleksnijih zadataka a da se istovremeno ne pogubite u količini posla, sistematizaciji i pamćenju svih sitnih malih stvari koje treba odraditi u prikladnom roku da bi sve ispalo odlično.
Isto tako, dobra stvar je koristiti software koji se može instalirati na svojim dlanovnicima i SmartPhon-ovima kako bi i na terenu mogli zapisivati ideje, planove , odrađene predradnje i pregledati što sve imate još za odraditi do kraja “poslovnog” dana; kako bi imali više vremena za odmor, prijatelje i guštanje, a istovremeno neopterećeni poslom jer imate sve zapisano i sve ide svojim tokom - svojim planom - sistematizirano bez neočekivanih prekida slobodnog vremena.