Otvaranje tvrtke

Pozdrav,
nov sam ovdje ali imam jedno pitanje vezano uz otvaranje j.d.o.o.

Posto sam programer i imam iza sebe dosta freelacanja i svojih stalnih klijenata, zelio bih otvoriti tvrtku, ali s jedne strane nemam potrebu za otvaranje d.o.o. i pocetnim kapitalom od 20.000kn. Imam vlastitu opremu te s toga ne moram nista kupovat, znaci mene dalje samo zanima rad i naravno, uz zaposlenje barem jos jednog zaposlenika koji ce samnom raditi.

Da li je pametno i koliko je nameta i svih tih sranja za placanje sa tim j.d.o.o(tvrtka za 10kn)? Preporuka?

Ukoliko stvarno imaš dosta klijenata onda ti se isplati. Naime troškovi su ti samo manji kod osnivanja u odnosu na obični d.o.o, a sve ostalo isto. Nadalje kadaprijeđeš promet od 20000 kn u j.d.o.o tada ide revizija tvrtke te prelazip u običan d.o.o ( cca troškova 5000 kn). Savjet ako češ otvoriti firmu odi u sustav BEZ pdv-a jer na usluge to je pušiona.
Dalje što se tiče zaposlenja ti kao direktor tvrtke moraš biti u njoj zaposlen, a zaposlenje povlači za sobom plaću + doprinose, isto tako plaća i doprinosi za još jednog zaposlenog. Tu su ti i sitni troškovi za hrvatske vode, hrvatske šume, telefon, net i sl.
Svi djelatnici ti moraju imati položenu zaštitu na radu
Dalje, moaš imati knjigovodstveni servis ( cca mjesečno 700 kn) po mogućnosti dobar, koji zna zakone propise i sl

Recimo ovako u kratko, ako sam što zaboravio ili pobrkao slobdno se nadoveže još netko.

sta se tice knjigovodstva na malim iznosima mozes i sam radit knjigovodstvo koje nije tesko skuziti i radi posto imam u obitelji obrtnika koji je do prosle godine imao to jednostavno knjigovodstvo tako zvano jednostrano ili sta vec.

Sta se ostalog tice, imam veliku kucu koja stoji na mog oca i on je spreman potpisati da mi daje suglasnost da mogu na toj adresi imat tvrtku i koristit sve resurse pa s toga nema tolko puno troškova(opet manje).