Pozdrav Master_yoda,
ako mislite na naplatu odnosno plačanje proizvoda na webshopu onda su najpopularnije:
Paypal, kreditne kartice(visa, mastercard) i na balkanu placanje pouzecem.
Vi kao firma svakom kupcu izdajete račun za kupljeni proizvod (elektronski emailom ili printani u sam paket). Što se misli pod “izvesti u granicama zakona i u moju korist”??
Oko dostave tu je več malo istraživanja i provjeravanja.
Zavisi opet kakvi su proizvodi, težina veličina i slično. Ali pitate glavne dostavljace i provjerite njihovu ponudu. HR pošta/Hr express, GLS; DPD…
S onim za kojeg se odlucite sklopite ugovor i mjesecno plaćate njihove usluge t.j. slanje paketa po cijenama koje su vam ponudili.
Sad dostava van hrvatske zna biti skupa(ako šaljete direktno) i zavisi od više faktora: težine, veličini, mjesečne kolicine itd. Postoji nekoliko kombinacija za snižavanje tog troška i optimizaciju…
Naravno i zavisi od kolicine paketa koje budete imali itd.
Ako vas zanima konkretnije, pitajte konkretnije 
Pozdrav!