PayPal problem - Your transfer could not be completed

Na koristim PayPal puno, dobijem uplatu od gostiju i odmah problem, ne mogu povući novac a podrška je putem telefona što izbjegavam ako ne moram, možda netko od vas zna kako riješiti problem.

Karticu sam updateao, i pokušao 10 puta, uvijek isto.

Your transfer could not be completed

We’re sorry but we were unable to approve your request to transfer xxx EUR to your card. You will see the funds and any fees reflected back in your PayPal balance.

If your card has not been updated in a while, please update your card information and try again. Or, you may also select a different account to transfer your funds to.
Status FAILED

Ne znam da li imaš na računu u banci novca .Meni na primer PayPal nije hteo da prihvati podešavnja za novu karticu ( istekla stara pa dobio novu) sve dok na računu nisam imamo dobovoljno novca da izvrši proveru od 1.5 €

Mislim da nije to, uvijek ima nešto. Sada su se javili iz podrške, prvo tražili da isprobam sve različite preglednike pa kada to nije prošlo, poslali račun na provjeru i blokirali ga na 72 sata.

Jako loše iskustvo.

1 Like

Uveren sam sad kad si napisao to da je bug kod njih.Pa sad se vade.
Meni je za ovaj gore slučaj bilo potrebno da pretražim internet barem 1 sat vremena da bi našao na nekom levom sajtu informaciju o tome što neće da ažurira novu (obnovljenu) debitnu karticu. Podrška u za pisana objašnjena im je nula

Vjerujem. To je neki student koji imam pripremljen odgovor ‘pokušajte sa drugim preglednikom’ jer drugo ništa ne zna. Mislim, kakva je to banka kada je do preglednika.

Ako to ne upali, onda prebaci na level 2 podrške koji blokiraju račun na 72 sata, netko može crknut do tada bez novaca.

1 Like

Nije to nista, PayPal zna blokirati ljudima racun 4 mjeseca jer im je nesto “sumnjivo”
Ljudi su znali ostajati bez sredstava za zivot zbog PayPala

Inace sam osobno imao vrlo loshe iskustvo s njima jer mi je iz cista mira blokiran racun, trebalo je vise od mjesec dana natezanja s njihovim supportom da se odblokira. Katastrofa od servisa izbjegavati kad god se moze.

paypal koristim od 2014. godine i ukupno sam imao 5 velikih problema, tri puta rijesili sve preko mejlova, dva puta preko telefona … cak sam jednom fino sastavio mejl, objasnio sve, sutradan me oni zvali da mi objasne sta i kako

uglavnom, moj savjet je: nazovi ih

1 Like