Pitanje za FB majstore

Ovo pitanje upućujem ljudima koji rade sa FB stranicama i znaju dosta o FB algoritmu. Ja imam svoje mišljenje, ali me interesuje i vaše, a evo o čemu se radi.

Primetila sam da pojedini vlasnici FB stranica, linkove sa svojih sajtova, na stranicama dele na ovakav način. Recimo, ako je članak na sajtu o automobilu Mercedes, oni ne dele link, nego stave neku sliku mercedesa, i napišu tekst kao: Najnoviji model mercedesa izašao na tržište, košta 150.000 dolara, a više o ovome u komentaru. A kada pogledate u komentaru, tamo vas čeka link.

Pitanje je šta se dobija ovakvim postovima, vidim da FB ne kažnjava to.

1 Like

Dobiva se puno veći doseg same objave. Kada se dijeli članak onda je reach najmanji mogući, a na ovaj način se iskoristi puno bolji doseg slika i videa te se ubaci link u komentar. To posebno dobro prolazi na fejs stranicama pojedinih niša.

1 Like

Dobija se veći reach, a koliko će tih ljudi završiti na tvojoj web-stranici je upitno tj. zavisi od dosta faktora. Najjednostavnije je testirati i vidjeti šta će donijeti više klikova ka webu.

1 Like

Pacman23 i ja isto mislim, nisam do sada delila na taj način, ali planiram da probam sa jednom stranicom. Da budem iskrena, ovaj topic , sam napravila upravo u nadi da je neko od vas upoznat sa takvim načinom deljenja postova i da saznam nešto više o tome na osnovu vaših iskustva.

Hvala na odgovoru.

Da porbaću sigurno to.

hvala ti na odgovoru.

Ja sam počeo sa tim prošle godine i to nisam od nikoga prije vidio. Neću i ne mogu reći da sam ja to izmislio, ali sam sigurno prvi krenuo. U početku je bio totalno super efekt (da ne kažem boom) a danas je situacija drugačija. Sada mi bolje prolazi ako podijelim na klasičan način jer je algoritam “prepoznao” odlaske sa mreže i kroz komentare. Olaf je dobro napisao i slažem se da je najbolje probati pa vidjeti statistiku na tvom webu. Također sve ovisi o niši i kada se tvoji pratitelji nalaze na mreži i dali im je objava toliko interesantna da bi otišli u komentare i kliknuli na članak

P.S. Želim reći da sam primjetio jednu drugu stvar koja je nevjerojatna. Google bolje rangira neki članak ako ga uopće ne podijelim na društvenoj mreži, usprkos ogromnom broju pratitelja i samim time pregleda. Trenutačno je bolje podijeliti članak na fesju, ali dugoročno se pokazalo da je najbolje raditi i raditi i pustiti googleu da odradi svoj dio posla. A od čega živjeti to vrijeme i dali se isplati čekati, zaista ne znam

2 Likeova

Smolina zanimljivo mi je ovo što si ispričao za Google i ne deljenju članaka na društvene mreže, možda napravim jedan sajt, koji će biti totalno čist, bez reklama, komercijale i bez društvenih mreža, pa da vidimo šta će ispasti od toga.