Postavljanje email pretinaca klijentima - praksa

Dakle klijenti se koriste mailovima.
Naporavljeni su svima mailovi, i postavljeni u njihove preglednike ili odmah ili su oni sami.

No imam par klijenata koji bez veze troše prostor na serveru.

Naime imaju paket tipa 2GB, od toga stranica im ispadne 100MB AKO…
Ostatak zatrpaju sa 5 mailova, gdje neki pretinci povuku i po 500-600MB
I povećam im na 5GB.

Par mjeseci poslije pretnci su preko 1.5 GB.

Zar nije profesionalnije imati neki lokalni pregled koji briše to sve nakon 15-30 dana, i lokalno postavi se neki autobackup svaku nedjelju ili što god?

Ako ovako nastave imati će pretince od 5GB.

Koji je vaš stav? Praksa?

  1. solucija - samo jedan pretinac, mailovi se brišu nakon što ih preuzme mail klijent (Thunderbird)
  2. solucija - kreira se jedan pretinac i jedan forwarder na gmail acc, mailovi se brišu nakon što se preuzmu, a na gmailu se ostave po potrebi
  3. solucija - jedan pretinac, a preuzimanje poruka sa više računala - ostavim da se poruke brišu nakon 15-30 dana
  1. Google Apps

imao takav problem s klijentom.

Ne. Profesionalnije je da koriste koliko god prostora na serveru im treba, i plate za uslugu koju koriste. Kako ce firma koja im providea email to rijesit, i koliko ce naplatit, je problem te firme.
S obzirom da je gmail postao standard ispod kojeg ljudi ne zele ic, google apps je skroz dobro rjesenje.