Poziv PHP funkcije preko linka

Pozdrav ekipa!

Zanima me kako mogu pozvati neku php funkciju preko linka?

Konkretno trebao bi kada se klikne na link da se pozove funkcija i onda ispiše rezultat…

pretpostavljam da trebam js za to?

Pogledaj si jQuery .get, jQuery .post i jQuery .ajax to ti treba.

novi sam u ovome pa bi te zamolio za malo više detalja :slight_smile:

recimo da imam
funkcije.php datoteku:

//ovdje je jos switch struktura
function prva() {
echo "prva funkcija";
}

function druga() {
echo "druga funkcija";
}

i želim u index.php datoteci preko linka pozvati funkciju iz funkcije.php datoteke.

Koliko sam skužio to bi išlo ovako nekako? (totalni sam pocetnik tak da lako moguce da sam ovo totalno fulao :neznam:)

$.ajax({ 
  type: "POST", 
  url: "funkcije.php", 
  data: "akcija=1", 
  success: function(data){ 

} 
}); 

Gledam onu dokumentaciju od jquerya već par sati al djabe :confused:

Edit:

Ok je to, ali lakše je sa $.get().

$.get('?akcija=1', function(data) {
	     $('#output').text(data);
})

Vidi primjer:

to majstore, hvala :wink:

hmm.tvoj primjer mi radi kada je sve u jednom fajlu, no kada sam pozvao funkciju koja se nalazi u drugom fajlu dobijem kao odgovor cijeli kod stranice : /

znaš možda kako da to sredim?

Ovo sa if else blokom u primjru ekea je BS.

Prvo i osnovno takve zahtjeve ne šalji preko GET requesta, prvo sigurnost, a drugo zbog REST(

) pricnipa razvoja aplikacija.

Drugo imaš u PHPu funkciju call_user_func(
http://www.php.net/manual/en/function.call-user-func.php
) i preko nje odradi to što ti treba.

Treće da bi dobio bilo što korisnoga u funkcijama ne koristi echo nego return.

E sad bi bilo ddobro da ti dam i jedan primjer.

e ovo ti ide u index.php datoteku
[HTML]

Creatif Code studio *, html { margin: 0; padding: 0; line-height: 0.8; } body { background: #f9f9f9; padding-top: 20px; } div { font-family: Lucida Grande, Lucida Sans, Arial, sans-serif; color: #333; font-weight: normal; font-size: 14px; }