Pravilan rad sa stranicama akcija, popusta itd. Praksa?

Dakle imam klijenta koji je u starijem nekom custom CMSu postavljao obavijesti na akcije.
E sad kada se traži u googlu akcija ta i ta, dobije se u prvih 5 linkova 4 totalne nebulozze, 404, neki prikaz na popis slika, itd…

Do sada sam vodio akcije da dok traju traju, nakon toga, link se redirekta na recimo stranicu sa svim akcijama, ili na novu akciju.

Koja je praksa?

Moj savjet bi bio nesto tipa:
"Ova akcija je nazalost istekla ali mozda bi vas ove slicne trenutno aktivne mogle zanimati"
Lista novih

1 Like

Da tako inače radim, samo ostane link imena stare akcije.

To znači da bi URL trebao biti uvijek isti tipa:
http://blabla.com/akcije/...pa tu neki popis akcija.

Kada završi redirekt na popis akcija trenutnih.

Ako se radi samo o jednoj stranici možda je samo nazvati akcija što se tiče URL-a

A onda šaltati saržaj i naziv stranice, na istom URLu, kada ima ima, kada neme onda nešto kao tvoj tekst.

Da li je to ok ili fulam nešto?


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Profit Monkey