Prekid hosting usluge

Pozdrav,

Nznm dali je ovo pravo mjesto, ako nije ispricavam se i premjestite temu. Ukratko, zanima me sljedece, a nadam se da ce netko od forumasa znati sto i kako dalje ili mozda prenijeti cak i neka svoja iskustva.

Znaci: Imam server(imao) dedicirani. Usluga zakupljena na 24mj.(koristim 10 mj.) Prije 10ak dana desava se prekid usluge ne samo meni, vec svima koji koriste tvrtku koja nudi svoj usluge vezano uz hosting itd… Razlog prekida je navodno opticki kabel, ostecenje… neki pijani bagerista vjerojatno ga je presjeko(ovo sam ja ironicno naopisao) ali da optika je ae bok. I tako iz dana u dan… uvijek neke izlike, razlozi, muljaze… Ali da ne duljim, usluga jos uvijek nije dostupna, pristup stranicama nije moguc, pristup serveru isto nije moguc i pitanje je kada ce se sve dovesti u red. :varenizec

Koje je moje pravo sada? Jedan dio, vecinu sam uspio dobit nazad kroz nekakve backupove i naravno zakupio uslugu na drugom mjestu. Sta mogu ciniti, kome se moze obratiti osim sto se moze zatraziti “povrat novca” koji ce biti po ko zna kakvom izracunu, kako da ja izracunam i zaracunam vrijeme koje sam ja oFF itd… Jel postoji nesto u ovoj grani kao sto u telekomunikacijama postoji HAKOM?!

Hvala,

Da li je hosting naš ili strani ?
Da li si pročitao Terms Of Service, obično tamo piše da imaju pravo prekinuti ugovor kad god zažele i sl.

Nemas puno izbora osim traziti neku naknadu jer povrat novca neces dobiti za dedicated server, a jos manje nakon 10. mj.
Jos jedna opcija koja mi pada na pamet je tuzba zbog nanesene stete.

Hoster je nas, domaci… Procitao sam i uvjete tj. TOS itd… koji su prekopirani sa drugog site-a i koji izgledaju dosta nerazumno. Citajuci sve to vise neznam kome sam ja sto duzan i kome se trebam zaliti buduci da se spominju dvije firme koje pruzaju iste usluge, a ja sa zakupio od ovih prvih, recimo. :slight_smile:

A to prekidanje usluge kada netko pozeli ili kada mu se digne kita ili utjecajem neke trece sile nije samo moj problem jebemu… Pa ja sam nesto zakupio na dvije godine i dao svoje pare, a sada to ne dobivam… :confused:

Ukoliko nisi promio pisanu obavjest o tvome pravu na raskid ugovora onda možeš prekinuti kad god hoces te ti moraju vratit ono što si platio unaprijed. Pročitaj zakon o zaštiti potrošača čl.34,35.

Hvala Gas! :slight_smile: Dobre smjernice za pocetak. (y)
I da nisam ja primio nikakvu obavijest, niti sam ista potpisao, nekako je to sve islo kao prijateljskim putem uz ono, uplati i to je to nemas frke. I stvarno je tako bilo do pred nekih 10-ak dana, al ovo vise nije normalno, nema veze sa normalnim poslovanjem i pruzanjem usluga kojim se firma bavi.

Za cudo moje danas gledam tj. opet sam htio pogledat stranice koje su namjenjene korisnicima tj. TOS i slicno i stranice su oFF error 404?! Malo cudno?!

Ako netko ima jos nesto zanimljivoga slobodno neka podijeli.

Hvala,

  1. Dedicated server se ne kupuje na principu 24 mj za 2999 kn ili 3999 kn, cijena servera je svima više manje poznata a za cijenu od 4000 kn se nemože kupiti niti pošteni komp.

  2. “Datacentar”, namjerno pod navodnicima bi se trebao provjeriti prije zakupa servera, još pogotovo kada reklamiraju “vlastiti datacentar” , već tu počinje skepsa, dalje da ste samo napravili whois na IP koji koristite došli bi do IP adrese t-coma, ozbiljni datacentri imaju uglavnom svoje IP space dodjeljen od nadležnog RIR-a

Savjetujem da kontaktirate tvrtku kod koje ste imali server te da se pokušate prijateljski dogovoriti da vam vrate preostali novac za uslugu koju niste koristili. Vjerujem da će vam izaći u susret jer su kazne Državnog inspektorata ogromne ukoliko isporučitelj usluge nema dokaz da je uslugu u cijelosti isporučio. Uopće ne morate gledati njihov TOS jer u ovoj situaciji najviše igraju Zakon o zaštiti potrošača te Zakon o obveznim odnosima a u ovom slučaju gdje vam usluga ne može biti isporučena vjerujem da će prodavatelj vratiti novac.

Na kraju krajeva - cijena usluge dosta govori o kvaliteti

Kako je već netko naveo, TOS je potpuno nebitan. Osnosno, bitan je, ali samo u onim dijelovima koji nisu u sukobu sa zakonima, odnosno koji su ostavljeni strankama da se dogovore.

U ovakvom slučaju, nadležni su Zakon o potrošačima, Zakon o obveznim odnosima, a u konačnici i Kazneni zakon.

Postupak (obvezno s odvjetnikom, radi “snage” argumenata i znanja postupka):

  1. Pod hitno pisanim putem zatražiti povrat novca za dio usluge koji nije isporučen
  2. Pod hitno pisanim putem zatražiti nadoknadu štete (iznos ne zna nitko bolje od tebe)
  3. U pregovorima vidjeti što i kako dalje

Ako pregovori ne upale:
4. Angažirati odvjetnika na postotak
5. Pisanim putem zatražiti novac u određenom roku, inače da slijedi tužba
6. Podići tužbu pred općinskim sudom (u tužbi ćeš morati specificirati i dokazivati stavke štete), ali i prijaviti kazneno dijelo prevare državnom odvjetništvu (ovo je radi pritiska, nije ti interes da bude osuđen)
7. Nadati se da će ti pritisci uroditi plodom, u suprotnom čekati pravomoćne presude, odnosno 3-5 godina, utjeha je da se kamate obračunavaju od dana kad je problem nastao

Edit: Tema premještena u odgovarajući forum

Hvala Sljakeru…

Ja sam poslao svoj dopis sluzbenim u kojem sa lijepo sve obrazlozio i naveo, da skratim… trazio sam iznos uplacenog novca u potpunosti da mi se vrati tj. isplati nazad, te ako se tako postupi tj. uplaceni iznos bude ispalcen u zakonskom roku od 30 dana necu cak niti traziti naknadu stete.

Dobio sam i sluzbeni odgovor da ce sve navedno biti ispostovano tj. kako je ranije zahtjevano, isplaceno u potpunosti na moj racun u roku od 30 dana.

S obzirom da sam i sam posten te volim vjerovati ljudima, a i vodeci se time da do sada nije bilo problema u pruzanju usluge, nekako se nadam da bi ovo moglo biti rijeseno mirnim putem i kako se mozemo rastati kao ljudi, jer u protivnom sam spreman iskoristiti sve zakonske i pravne mogucnosti koje imam kao potrosac itd…

U nedoumici sam oko toga dali da svejedno prijavim sve ovo drzavnom inspektoratu, i ako bi se odlucio na to, dali da to ucinim odmah ili po rjesavanju mogu slucaja mirnim putem. Jer ja u zivot nisam nikoga zajebao, i isto tako ne dopustam da mene netko jebe i pravi budalom.

Hvala jos jednom svim sudinicima koji su dali smjernice i pomogli u nekim nejasnocama!

Ako se uspiješ dogovoriti: zašto prijava? Radi zlobe? Pobogu, svakom tko radi s tehnologijom se događaju kvarovi, propusti i sl.

Ako se ne uspiješ dogovoriti: prijava inspektoratu i kaznena prijava neka ti samo služe kao sredstvo pritiska, a prija svega kao prijetnja.

Pa mozda malo radi zlobe da. Jer ako ce biti korektan i posten odnos na relaciji korisnik i davatelj usluga onda treba biti i iskren prema svom korisniku. A ne da kroz sve te dane od mene i ostalih ljudi se prave budale i uvjerava u nesto sto zapravo nije. Jedan dan jedna prica, dugi dan cekas… Treci dan opet drugi prica i tako u krug… Kuis?? To ne volim. Mogu ja shvatiti da svatko updane u probleme i da mozda postoji i taj neki razlog koji je ujedno i pravi, a tesko ti ga je reci zbog neznam cega, a ionako ce se saznati prije ili kasnije… vec je znaci bolje zajebavati korsinika(e) zavalciti ih, lagati i praviti budalama… eto zato mozda od tuda i mala zloba koja postoji u meni :slight_smile:

Inace u zivotu ne zelim lose ljudima, nisam koristoljubljiv itd… Al nakon ovakivih neki postupaka prema meni, pocnem da razmisljam i ja drugacije. A inace isto tako nebih nikoga htio prijavljivati i tako mu dodatno pogorsavati situaciju, al ako ne bude drugog rjesenja… kako darugacije onda :smiley: