Preporuka kvalitetnog social CMS-a

Namjeravam izvrsiti migraciju Joomla sitea na neki drustveni CMS. Kako ima mali milijun takvih CMS-ova, volio bih da mi preporucite kvalitetan CMS koji radi na Linux serverima.

Pored tipicnih drustvenih funkcionalnosti, potrebna mi je mogucnost integriranja s Facebookom i Twitterom te da podrzava teme (kao da neki ne podrazava :slight_smile: ).

Hvala:)

PS. Ili mi preporucite kvalitetan Joomla plugin (npr. JomSocial ili bilo koji drugi)

Pa eto, sam si sebi odgovorio: JomSocial

Htio sam da mi netko portvrdi da je dobar plugin prije nego sto pocnem prebacivati podatke jer ima tu mjesec-dva posla.

Ima li itko da koristi ovaj plugin i moze li mi reci nesto lose o njemu (tj. zasto ga ne koristiti)?

Ja ga mislim koristiti u kombinaciji Joomla 1.6 + JomSocial.

umjesto odgovora, pošto sam potpuni početnik a vidim da ste koristili joomla 16, molio bih za savjet gdje pronaći na neki način upute za korištenje joomle 16, želio bih naučiti kako napraviti web stranicu, skinuo sam i instalirao joomlu 16 i xampp , no tu sam stao ne znajući kako dalje

Imas njihove tutoriale na joomla.org siteu. E sad, ne znam jesu li objavili sve za 1.6, ali ako predjes tutoriale za 1.5, vrlo lako ces skuziti i verziju 1.6 (razlikuju se u oko 5% funkcionalnosti).

http://docs.joomla.org/

Imam nesto za tebe:
http://www.anahitapolis.com/about/anahita-social-engine

Download:
http://anahitapolis.com.s3.amazonaws.com/downloads/anahita/anahita-1.0-alpha3.zip

Alpha verzija!? Je li ga ti koristis? Svidja mi se izgledom.

Ako ti portal nije vrlo ozbiljan i ako nema vrlo veliku posjećenost preporučujem ti JomSocial, ja sam ga koristio na jednom svom portalu dugo, s tim da sam ja morao platiti izradu za par dodataka - sve dok se portal nije raspao.

A ako imaš neki veliki, vrlo puno posjećen portal najbolje bi ti bilo da platiš izradu custom CMS-a.

Ja koristim JomSocial: Gamers Space Community