Sve ima svoju cijenu (manu), pa i napredak. Generalno o svakoj odluci važemo prednosti i mane, ako smatramo da prednosti pobjeđuju…odluka se donosi.
Što stoji iza odluke i da li se moglo bolje? Naravno, uvijek se može bolje. To je neupitno.
U konkretnom slučaju, meni je ovaj quote izvanredan i zbog toga mi je forum daleko daleko ugodniji za rad od ostalih. Vidiš, nije mi palo na pamet koliko je taj qoute sakriven nekom novom…stvarno se ne sjećam kakav mi je bio prvi susret s tom opcijom.
A kako su mogli bolje?
Pa mogli su ostaviti dolje opciju “quote”, koju kada bi user kliknuo…dobio bi samo objašnjenje kako se quota i odmah u tom dialogu opciju da ukloni taj nadalje suvišan gumb iz toolbara ako želi…
To mi onako prvo pada na pamet.
Drugo, ja bi opciju “replay” ostavio da se ponaša kao klasični quote, s time bi također ostavio opciju “klasičnog” quotanja. A i ne volim ovo ponašanje replay-a gdje se na prvu i ne vidi na koji točno post korisnik odgovara. Vidi se kome odgovara, ali ne i na koji njegov post. (Bez dodatnog klikanja)
No, možda vlasnik zna nešto što ja ne znam?
Možda prate statistiku da li ljudi uspješno koriste quotanje i time su zadovoljni. Tu statistiku ipak kreira činjenica da je forum mjesto razmjene znanja, pa da ćeš ti lako naučiti quotati od drugih forumaša. Samo trebaš pitati. Što se na kraju, upravo tako i desilo.
Jer nekada je manje više. Upravo se i sam buniš kako te Airbnb zatrpao suvišnim informacijama, a ovdje bi gumb quote. Ok, gumb quote možda nije problem, ali, koliko opcija ovaj forum nudi? Što ako bi za svaku opciju tako razmišljali, pa ih sve predstavljali gumbom…pa da toolbar dolje izgleda kao šuma raznoraznih opcija? Nije ni to ok rješenje… (Da ne bude zabune, složio bih se da je gumb quote mogao dobiti svoje mjesto dolje
)
Što se tiče Airbnb, nije njihov uspjeh jel tebi sada bolje ili ne. Nego jel njima sada bolje ili ne.
Ako su oni sa svojim promjenama dobili veći broj korisnika i konačno veći profit…oni su sebi očito napravili dobro.
Naravno, takve stvari ne možemo promatrati baš statički smrznuto u nekom trenutku vremena, nego gledati i što će se desiti jednog dana zbog današnjih odluka.
Pa ću se opet složiti, ako je današnje nezadovoljstvo njihovih klijenata toliko da će im se jednog dana sistem raspasti, onda si očito podmeću nogu. Ali i u toj varijanti, ako su sada našli način da naglo izrastu i da prikupe veliku lovu…oni će se vjerovatno stići reorganizirati ako primjete da im se sustav raspada.
Tako da ima tu puno svega…teško je baš na osnovu tvoga osobnog iskustva zaključiti jesu li oni sebi bolji sada ili ranije.
To nadalje ovisi i o percepciji uspjeha, koji je opet subjektivni pojam.
Jedan ribar koji samo ribu hvata par sati dnevno, može biti po svojim očekivanjima i afinitetima uspješniji od voditelja Googlea.
Kad već filozofiramo, da pokušam definirati pojam uspjeh:
To je razlika pozicija gdje želimo biti i gdje se nalazimo.
…znači svatko sebi postavlja kriterije svog uspjeha, i ti nemaš osnove da zaključiš jel Airbnb uspješniji sada ili ranije.
Slikovito bi to mogao dočarati:
Nakon testa iz matematike, mali Ivica se uspješno veseli…položio je sa 2. Marica je tužna, dobila je 4.