Prijevare servisera

Ako imate kakvo iskustva o načinima na koje nas razni serviseri muljaju i varaju, napišite ovdje.

Mene je potaknula priča od vrste za koju već dugo nisam čuo, pa sam nekako mislio da je to prošlost. Ali očito nije.

Jednoj se osobi pokvario laptop, odnijela ga u servis, gdje su joj nakon dijagnostike rekli da je kvar u matičnoj. Laptop je preuzet iz servisa i ostavljen “u ormaru” slijedećih godinu dana, kada se osoba sjetila da bi bacila taj laptop u e-otpad. Svjesna, međutim, toga da se na hard-disku možda nalaze neki osobni ili drugi osjetljivi podaci, dala je nekom otvoriti laptop da ukloni hard-disk. A hard-diska nigdje. Nestao.

Dečki u servisu su vidjeli da se laptop ne boota, procijenili da kupac nije neki ekspert i izgleda da su fino maznuli disk. I poslije ga bez računa ugradili nekom drugom, valjda. Vjerojatno ga samo jednom formatiravši, što znači da se svi raniji podaci mogu restaurirati.

Pouka: agresivno štitite svoje podatke, jer mogu procuriti na načine koje ne očekujete.

ako je ovlasteni prijavi ga se strukovnoj udruzi, proizvodjacu ili bilo
kome drugom ciji certifikat ili ovlastenje ima. Ako nije rizik kupca.
Ne stajem na niciju stranu, obzirom na danasnje cijene elektronike
osim izmjene plug&play preskupi i nepotrebni

Imamo u nekom od stickyja u “Zakonima” linkove, ali nije na odmet napisati još jednom:

Prijava Ministarstvu gospodarstva - kršenje prava potrošača:

Prijava Državnom inspektoratu:

a inače praksa servisera je da je uvijek kvar na matičnoj ploči… i naravno porpavak je skup…
a zapravo u večini slučajeve je sasvim nešto drugo u kvaru…

Što se tiče servisera, nisam imao neugodnih iskustava s njima osim što često popravak potraje i mjesecima, međutim mogu izdvojiti PoÄŤetna | RAM Servis - Obrt za raÄŤunalne dijelatnosti po profesionalnosti i stručnosti. Nemam veze s dotičnim servisom osim kao klijent jer su napravili reballing GPU-a na laptopu, brzo, povoljno i uspješno i dokumentirali proceduru za Jabučnjak:
Jabučnjak - A što kada bijeli dim izađe?