Problem s Hrvatskim Telekomom; nepoštivanje ugovora

Pozdrav ljudi, zanima me jel itko bio u slucnoj situaciji kao ja, evo vec neko vrijeme imam probleme sa HT-om
evo ovo sam im poslao na mail:

Dobar dan, pokušavao sam riješiti ovo već s vašim agentima ali mi je zadnji agent rekao da pošaljem mail, bio je jako kulturan i htio mi je pomoći, ali nije mogao. Poslao sam mail i prije ali niste valjda razumjeli u čemu je problem pa vam opet pišem.
Uglavnom u 24. rujna 2016. sam sklopio ugovor u t centru s uvjetima da ću dobiti 50Mbps download brzinu, ali nakon dugog čekanja tehničara da se pojave, rekli su mi da brzina neće ići vise od 4Mbps, s tim da su mi na kući napravili veliku rupu koju nisu ni zakrpali kako treba jer su morali kabel sa stupa spajati. U roku 30 dana smo napisali pismeni prigovor uz koji smo odnijeli modem u vaš centar. Na prigovor su stavili pečat, i nakon toga nismo dobivali nikakve odgovore nego samo račune. Prodavač se zvao K******* T*****, mislim da trebate vaše zaposlenike više educirati o vašim uslugama, a ne da govore bez ikakvog znanja kako su određene usluge dostupne, ne krivim ga. Pokušavao sam ovo riješiti s vama više puta na lijep način, ali očito ne mogu jer problem ne shvaćate ozbiljno, vaš sam korisnik više godina ali na drugoj liniji, i nije bilo problema, ali ću odjaviti to sve čim mi istekne ugovor.
Ovo što sad radite je kriminal, ljudima prodajete maglu, znam da nisu krivi agenti s kojim razgovaram niti ljudi koji odgovaraju na mail, ali netko je kriv za ovo.

4MBPS ili 40MBPS?

Trebao si odmah raskinuti ugovor. No kako si to sklopio prosle godine, pa kako to da tek sada o tome pises?

to ti je glavna fora tu, “omogućavamo vam internet DO 40mb/p” znači sve od 0,ništa do 40mbps spada u kategoriju DO 40mbps, ovisi koliko ti parica može propustiti :frowning:

Zato sto su mi racuni tek nedavno poceli dplazit, a u rolu 30 dana smo bili u t comu i vratili suter i sobolo neki papir sa zigom da je predan s tim da smo napisali u cemu je problem, a intermet stvarno nisam ni koristio jer doslovmo nisam ni ruter imo u meduvremenu, a sad se racun popeo i na 2000 kn

Ohhhh, pa ti trebas odvjetnika. Nisi napisao da je ruter predan i sve rijeseno s njima. Moras pod hitno u T Centar i tamo napraviti rusvaj.

Doslovno vikati, nazalost na one jadne radnike, ali samot ako ce ovi koji se skrivaju iza vrata izaci van. Jer ako si imao ti ili netko drugi problema sa T-Comom to je jedini nacin, jer taj radnik na salteru ensmije vat odgovornu osobu niti pod razno, ali ako zaustavis rad T-Centra onda ce ta odgovorna osoba morat izac.

Uglavnom trebas odvjetnika, ako ne njega onda brzo u potrosacki code. Isto bi bilo dobro da posjetis ljecnika da ti da bolovanje zbog stresa kojeg su ti nanjeli ovim postupkom, pa na kad ih tuzis trazis odstetu za svoje zdravlje. Jer vjerujem da si pod stresom, da ti srce lupa brze i tlak ti je veci, pgotovo kad ti doma dodje racun za nesto sto nisi koristio.

Napiso sam ja njima da smo i router vratil, al su rekli da to nije evidentirano i da ne znaju o cemu se radi i kako router ne moze bit vracen dok je ugovor vazec, tako nesto… strasno, jel mi mozes malo vise rec o tome potrosackom kodu, jer za odvjetnika bas i nemam novaca trenutno haha… al stvarno ovo je pljacka, s tim da imam jos jedan t com prikljucak doma al na drugo ime i veza svako malo puca, al svejedno mi ljudi to trebamo placat, a ni ne znaju koliko je bitan internet ljudima posebno meni koji radi na taj nacin i koliko je frustrirajuce kad mi pukne veza a drzim livestream na primjer…

Ako ti je usluga nedostupna, puca veza imas pravo raskinut ugovor jer po ugovoru oni su se obvezali pruzati uslugu.

A potrosacki kod ili ona udruga potrosac je udruga kojoj se javis za vise informacija o svom problemu, vjerujem da vec imaju iskustva s ovim i da ti nisi jedini ni prvi, a ni zadnji.

No prvo pitanje s njihove strane ce biti:

  1. dokaz da ste raskinuli ugovor.
    Znaci kako ste raskinuli ugovor? Jel usmeno, pismeno, imas kakve papire ili dokaze o tome.

  2. kome si vratio ruter i dali je to zapisano negdje, dali si dobio potvrdu ili nesto.

Ne spada nikakvih 0 do 40mbps u 50mbps po ugovoru… Hakom je odredil da je minimalna brzina 70% maksimalne brzine(prije bilo 50) i ak je ispod tog postotka imaš pravo se žaliti, tražiti smanjenje iznosa računa i raskid ugovora bez penala… samo je potrebno hakometrom izmjeriti par dana brzinu, mislim da piše na njihovoj stranici kaj treba.

Ali to ovdje nije slučaj jer je on vratil ruter…

@anonimaczg znači imaš potvrdu da je ruter vraćen? A oni kažu da se ne može vratiti ak je ugovor važeć… Po tom kad imaš potvrdu da je vraćena oprema bi trebalo značiti da je nevažeć… Javi se hakomu, sigurno će ti pomoći… A zatim se javi u 24sata, index i ostale novine, vjerujem da će neki rado prenijeti takve vijesti… a ako tko prenese, tcom neće izgubiti jednog korisnika nego njih 100 koji će bježati čim im ugovor istekne… I još 100 koji su razmišljali da dođu kod njih

Tako je, ja cu sad raskinut sve s njima, pa i fiksnu liniju.

Ja sam bas pred par dana presao na iskon. 240 kuna mjesecno u kojima imam: brzina do 80 (izmjerio sam 50 na wireless,zicom je mozda i brze), skoro sve programe koje imaju u ponudi (masa filmskih poput 2-3 hbo kanala, foxovi,cinemaxi itd), plus telefon sa 1500 minuta prema bilo kojoj mrezi u HR i 1500 minuta u EU. Kod tcoma bi ovo kostalo najmanje 350 kuna.

Imam potvrdu na papiru s pecatom njihovim i na papiru smo napisali problem, datum je 14.09.2016, moja mama je bila tamo i vratila jer sam ja maloljetan imam 17 godina al svejedno ja placam racune jer ja koristim internet… Zato sam im ja pisao mail i to jer ona se stvarno ne razumije u to sve, eto javit cu se onda danas potrosackom kodu da dobijem vise informacija sta i kako, pa cu onda vidjet sta dalje, hvala svima na pomoci :smiley:

Cekaj isao si sa tim papirom u T-Centar i tamo su te otkantali?

Netrebas ti ici kod potrosackog koda, najbolje ti je odmah otici u drzavno odvjednistvo nek posalju inspekciju. Kazne za ovakve gluposti su takve da ce se smrznut, a ovi koji su pogrijesili dobiti otkaze odmah.