Problem sa novom stranicom - nema je na Googleu

Imam dvije stranice:

Strojno Ĺľbukanje, fasade, fasaderski radovi - Niva Kutina
Strojno Ĺľbukanje, fasade, fasaderski radovi - Niva Kutina

Obje su identične, druga domena je parkirana na prvu.

Keyword bi trebao biti “strojno žbukanje” za obje

Problem je:

  1. Kada pretražujem “strojno žbukanje” ne vidim niti jednu
  2. Kada tražim “Niva” ne vidim niti jednu
  3. Ako pretražim “strojno žbukanje kutina” onda mi prikazuje samo Strojno Ĺľbukanje, fasade, fasaderski radovi - Niva Kutina

Dakle, moja pitanja su:

  1. Zašto ne vidim nigdje prvi site kada pretražujem “Niva”?
  2. Zašto ne vidim Strojno Ĺľbukanje, fasade, fasaderski radovi - Niva Kutina uopće?
  3. Što promjeniti da bi se pokazali u rezultatima? Pojam je vrlo specifičan i smatram da bi se druga domena trebala vidjeti na vrhu prve stranice s rezultatima.

Siteovi su uploadani 16.10. Treba li samo još malo pričekati?

Sve ovisi kako si seo odradio, i mislim da trebas jos malo cekati.

Bok Killerloop

  1. Kada pretrazujes rijec “Niva”, zbog cega mislis da je tvoj web na guglu vazniji od gradjevinske firme “niva.hr” ili automobila “Lada Niva”? (I zbog cega mislis da ce netko guglati rijec “niva”?!.. da bi si gradio kucu?!)
  2. Kako opisujes url-ove svog weba?
    ovako: "Strojno žbukanje, fasade i popratni radovi - NIVA Kutina."
    Google
    Zamisli da imas mogucnost printati novine “Niva.com.hr” i na svakoj stranici isti naslov i opis: “Strojno žbukanje, fasade i popratni radovi - NIVA Kutina.”?!
    Pa tko bi citao te novine?!
    “Strojno zbukanje”…pa stavi te rijeci u naslov i spomeni to par puta u tekstu…ako sutra u “title” istog weba stavis “lubenice i dinje”…bedasto je za ocekivati da ce netko naici na taj web guglajuci “lubenice i dinje” a pricas o zbukanju…
    Takodjer…izoptimiziraj si fotke na webu za zeljene rijeci…
    Pozdrav
  1. Ne mislim da je važniji, ali problem je što se uopće ne vidi. Puno bitnija mi je druga domena koja se isto tako ne vidi.

  2. Ne kužim što si htio reći

Site star 7 dana (odnosno, sada već 10)
Našao sam sveukupno 2 linka. Jedan ovdje, jedan na Webmaster Central gdje si postavio isto pitanje.

Za “strojno žbukanje”: www.niva.com.hr/cjenik.html je na 159. mjestu
Za “Niva”: nisi u prvih 845 rezultata
Za “strojno žbukanje kutina”: na prvom mjestu su webmajstori (ova stranica), na drugom mjestu je

www.niva.com.hr

Iskreno, ne vidim ništa neobično za novi sajt, bez backlinkova i s lošim SEO-om.

Evo malo sam doradio neke stvari, bio bih jako zahvalan ako imate još koji savjet da mi udjelite.

Napominjem još jednom da mi je puno važnija Strojno Ĺľbukanje, fasade, fasaderski radovi - Niva Kutina domena pa bih nju htio podići na Googleu.

Proveri i sam koje je stranice google indeksirao, jer ako nisu indeksirane nećeš ih naći sigurno :slight_smile:

Da bi proverio koje su stranice nekog sajta indeksirane, ukucaj u google search site:LinkSajta, na primer site:niva.com.hr bez ikakvih razmaka. Taj sajt trenutno ima 5 indeksiranih stranica u google.

Da bi brže google indeksirao stranicu, možeš je pingovati, na primer na sajtu pingler.com, ili ostaviti link na nekom mesto koje google izuzetno brzo indeksira (sajtovi sa ogromnim posetama koji često postavljalju novi sadržaj), ili na nekom svom drugom sajtu koji google botovi češće posećuju (traže novi sadržaj da bi ga indeksirali i postavili u rezultate pretrage - SERP).

Hvala na savjetu!

Imam još jedno pitanje… Provukao sam site kroz Check Website | WeeBoost i kaže da nemam “optimised keywordsa”. Što je “optimised keyword”?

keyword je fraza za koju želiš da se dobro rangiraš na pretraživaču (uglavnom se misli na google).

To može da bude fraza “strojno žbukanje kutina” na primer. Ima neka da kažem pravila koja treba poštovati pri izgradnji svog sajta kako bi on bio optimizovan za neke željene fraze. Ukoliko je sajt za te fraze dobro optimizovan, google će ga bolje rangirati.

Ranije su se bacale brojke od 20% do 30% važnosti optimizovanja sajta - onpage, ili ono što možeš da uradiš na samom sajtu. Na primer sređivanje URLova ili korišćenje ključne reči u H1 tagu i u tekstu bar 2 puta itd.
Kako verovatno nisi obraćao pažnju da optimizuješ sajt za te ključne reči, odgovor je da je to ono što su mislili pod “site not optimized for keywords”.

Offpage optimizacija sajta je link building i social media marketing. Dakle kako privući što više drugih sajtova da linkuju tvoj, i da ga što više ljudi lajkuje, tweeta, pinuje itd.

[quote=“KillerLoop”]Hvala na savjetu!

Imam još jedno pitanje… Provukao sam site kroz Check Website | WeeBoost i kaže da nemam “optimised keywordsa”. Što je “optimised keyword”?[/quote]

To i meni kaže, a s druge strane kaže i “keyword stuffing” i nabroji mi 4 keywordsa koji spadaju pod to.

Brojao sam na jednoj pod stranici. Keyword phrase je 2 riječi, ta podstranica ima oko 2400 riječi, a na njoj 24 puta te dvije riječi skupa.

Jel trebam brinut zbog ovog “keyword stuffinga” i kazne od Google-a?

Na nijednom dijelu web stranice nisam pretjerano koristio keyworde.

rezultat mi je 33%, ali koliko je to relevantno? Npr. s e o.hr koji meni bude 1. na Google-u kad upišem s e o ima 28% !!!

Site Explorer Results - Summary - Majestic SEO kaže da seo.hr ima 21,317 backlinkova sa 344 različite domene.
A ti? Jedan backlink sa jedne domene (a to je ova stranica).

Zaključak: jebo “SEO analyzere”.
21,317 backlinkova sa 344 različite domene vrijedi više nego “Repeated optimized keywords in keywords tag” i slične bedastoće koje “SEO analyzeri” ocjenjuju.

[quote=“KillerLoop”]Evo malo sam doradio neke stvari, bio bih jako zahvalan ako imate još koji savjet da mi udjelite.

Napominjem još jednom da mi je puno važnija Strojno Ĺľbukanje, fasade, fasaderski radovi - Niva Kutina domena pa bih nju htio podići na Googleu.[/quote]

Ako ti je domena strojnozbukanje.com.hr važnija,
redirektaj (301) niva.com.hr na strojnozbukanje.com.hr i posveti se toj domeni.

Nema ništa gore od stvaranja 2 identične web stranice / dupliciranog sadržaja.
(možda ima, ali se trenutno ne mogu sjetiti :slight_smile: )

Imati 2 identične web stranice ne znači imati dvostruko više šanse za uspijeh,
već baš naprotiv, dvostruko manje (blago rečeno).

osobno bi rađe odabrao niva.com.hr nego strojnozbukanje.com.hr.

Osim sto takve EMD domene pucaju svako malo, niva.com.hr je i brand.

[quote=“KillerLoop”]
2. Ne kužim što si htio reći[/quote]

Gore sam ti postavio link na gugl rezultate sa opisima (description-ima) svake od tvojih 5 indexiranih stranica.
Neznam dali si primjetio, svi (opisi, description-i) su isti:
"Strojno žbukanje, fasade i popratni radovi - NIVA Kutina…"
Bolje prodavane novine, magazini ili knjige na svakoj stranici imaju razlicite opise sadrzaja jer svaka stranica ima drukciju temu i sadrzaj (inace bi nam dosadilo listati ih) :wink:
Znaci kupis novine…na prvoj stranici “zadebljanim” ispod naslova procitas "Strojno žbukanje, fasade i popratni radovi - NIVA Kutina…"
pa bacis pogled na drugu stranicu, pa opet pise "Strojno žbukanje, fasade i popratni radovi - NIVA Kutina…"
Pa na trecoj opet:“Strojno žbukanje, fasade i popratni radovi - NIVA Kutina.”…po onda bacis novine u smece :wink:
Stanice tvojih “novina”, tj. svi url-ovi tvog weba, imaju isti opis (description), pa kad gugl spider naidje…neda mu se vise “citati” jer “misli” da na svakoj stranici imas isti sadrzaj.

Ukoliko je pravilno izvršen SEO na stranici, pusti Google neka odradi svoje. :slight_smile:
Navodiš da je Web stranica “nova”…

  • to pogotovo utječe, dok se ne indeksira, sami autoritet stranice, sadržaj (nadam se da je kvalitetan), poveznice (npr. Twitter, društvene mreže…) i sl.

Dovedi nekoliko novih kvalitetnih linkova koji vode na tvoju “novu” stranicu. :wink:

Za SEO treba imati strpljenja, ujedno kažeš da je stranica nova. :slight_smile:


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Webmaster.Ninja