S obzirom da je 99% korisnika foruma kompjuterski pismena, te da je velika većina kupovala preko ebaya, vjerujem da je dio njih imao problema. Imam pitanje…
Prvi put imam problem nakon narudžbe preko ebaya, tj prodavač je nešto zeznuo, dovelo je do toga da nismo nalazili zajednički jezik dok nisam pokrenuo “proces” protiv trgovca. Tad se uozbiljio i poslat će novu pošiljku, te me moli da ja zatvorim taj “proces”.
Moje pitanje je jel pametno zatvarat slučaj dok ne pošalje nove pošiljke ili ne? Tj hoću li moć otvorit novi “proces” protiv prodavača ako se naknadno ustanovi da se radi o pokušaju prevare?
Najgore je kaj je lik imao dosta pozitivnih prodaja i ne želim mu radit probleme, al on se prilagođava problemu tek kad mu zaprijetim nekim sankcijama, kao da kupuje vrijeme.
Nije neka velika cifra u igri, 50-60€, bio sam korektan kupac do sada, želim da tako i ostane, ali nije ni da mi se poklanjaju novci nekome.
Hvala na savjetima unapijed.