Prodajem dvije fanpage stranice ! hitno!

61 K lajkova
650 E

https://www.facebook.com/Muški-svijet-1505874553009866/
98 K lajkova
850 E

ide i sajt uz to ako treba

odlična reakcija ljudi, svi pravi lajkovi, bez muljanja, godinama se skupljala kvalitetna…
IA isključen.

A verovatno ce i page uskoro zbog clickbait-a i adult “clanaka”.

jedino ak će novi vlasnik nastavit ovako kao sto je ovaj stari radio…iza pageva ima brdo para tko zna i želi raditi poso.

Pa ne bih se bas slozio, ali da ne duzimo dalje. Srecno sa prodajom.

balkan.cool prodana !!!

jao naslova, jao float reklama hahahahah

1 Like

em je ovo zaključano, em se još plača i to vidi šačića ljudi, jesi se pokazao amaterom stvarno…

btw…pagevi su prodani, može lock, delete kaj god.

možda sam amater ali kada vidim kakve sajtove praviš za tebe sam doktor nauka :smiley:

1 Like

tko kaže da sam ih ja radio, baš si brzoplet sa zaključcima. Ako su se zatekli u mom vlasništvu ne znači da sam ih ja radio. ili ?

ma sve ok, poštujem ja sve, neka se snalazi ko kako zna, svaki se bori za sebe

samo je puno ljudi koji se žale kako ne mogu postići dobar reach na fb, ne mogu dobiti adsense nalog, rpm im je nizak … a sve zbog tebe i takvih, prekjučer se momak na ovom forumu žali kako mu je sa adwordsa otišlo 5 € džabe jer se njegova reklama pojavila u popupu na sajtu sa popupom scriptom … dakle direktna krađa od oglašivača

ali eto, vi ste pametni

ok, ima svakavih i bave se svačime, nemoj mene trpat u taj koš. Da si bio ozbiljan kupac saznao bi kvailtetu ljudiju i pozadinu pageva. websajt ionako nije bitan a to kaj je gore su zaostaci, domena se ionako gasi. Nit sam u tim adsense vodama nit se bavim ilegalnim aktivnostima. Kao što rekoh zateko se u vlasništvu u nekoj kompenzacijskoj prići jer danas ljudi nemaju para već bi prije nešto zamjenili isl…
Užasno brzaš sa zaključcima…

naravno da ću donijet zaključak da si sumnjiv, napisao si

a na toj fb stranici se objavljivali očigledni muljatorski sajtovi