Javio mi se Support i za dva dana promjenili su mi account u Business 
Tamo u Payments se pojavi padajuci meni pa mozete “switchat” izmedju accounta, vjerovatno jedno vrijeme dok ne ode i zadnja isplata s Private accounta.
Od dana kada prebace account na Business od tada ide zarada i nakon sto se predje “prag” od 10€ moze se dodati novi Payment.
Jasno su mi naveli da sve sto je zaradjeno na Private account biti ce tamo i isplaceno, to mi je bila jedina nepoznanica, u biti i logicno je, a ono sto je zaradjeno kroz Business acount ide u novi Payment.
Kada se sve sagleda, isplate ce i dalje ici mjesec za mjesec, znaci nece biti prekida zbog promjene accounta.
Ja cisto da napisem da znate sta bi vas moglo ocekivati ako se odlucite na nesto slicno.
Pisete sve kroz Help kao e-mail (gornji desni “?” ugao), jave vam se na replay, pitaju vas za nove podatke o firmi, posalju vam aktivacijski email i odmah sve radi. Samo me je prepao email da mi je “Account canceled” :-), ali u biti to je samo info da su vam “zatvorili” Private racun.
Eto, sada imate sve objasnjeno 