Pronasao sma nichu koja je jako lagana, ali je problem content. Radi se o productu koji svi imamo u kuci, recimo naprimjer da se radi o decoru kojeg nemas bas puno sta opisivati ili nesto previse vazno napaisati o njemu, pa sad neznam kakav content da stvorim?
Reviews nema smisla jer se nema puno sta psiati o tom productu.
Taj decor product je vise fokusiran na sliku i preko slike se dobije sav podatak za kupca, pa mi sad recite jel dobro samo postaviti sliku, cijenu i 2 recencie teksta i link na kupnju, dali ce google uopce to indexirat.
ma tko kakvog ikustva sa takvim produktima o kojima se nema sto rpevise pisati, kako napraviti site oko njega.
Pa, da problem je i angazirati nekoga ako mu neznas dati angazman. Recimo ja ti dam predmet naprimjer: T-Shirt, znaci website o majcama i o cemu ces sada pisati o majcama. Mozes je opisati i od cega je napravljena, ali tesko da ces iz troga izvuc 300 rijeci?
Nek’ imaju, ako su sve prilično iste. Ime je ono što je i proda na kraju. Neko više volim majicu s natpisom :
Sexy Mujo
nego
Nike / Adidas / Ronaldo / itd itd…
Sam naziv će je prije prodati s tim da se svidi nekome, nego kilometarski nepotrebni opis, kako s tom majicom možeš i u švaleranciju , i punici na večeru.
To i ja htjedoh reci, nema te stvari o kojoj ne mozes napisati roman…
Malo je drugacije kad prodajes nesto, ali opet moze se o svemu sastaviti roman. Moja djevojka sad zena je radila u kirbiju, pored obuke, ispiranja mozga dobijali su i internu skriptu od pedesetak strana kako prodati, predstaviti proizvod, detalji na koji se obraca paznja, npr ukoliko potencijalni kupac ima djecu obavezno se usisava djeciji krevetac i pokazuju filteri… skripta je odlicna za sve koji zele nesta prodavati jer ko u bih proda kirbi (usisivac cijene 2000-2900 eura) taj moze prodati sve. A prodavali su dobro.
Takvi su vecina sajtova sa prodajom, meni je npr palo na pamet metal detektore prodavat tj pravit sajt pa preprodavat, tu bi pored standardnih opis cijena dubina detekcije metala za razliku od drugih kupio info sa raznih foruma ko je sta uspio naci odredjenim detektorom (rimsko prstenje, srebrnjak…)i tako mu gradio vrijednost. Ubacio pricu kako je bilo ekipa na tom istom terenu al im je promaklo npr lijep bros ili tako neke price…
Za dekor mozes pisati da si komplet renovirao stan, uzeo kucno kino tv dijagonale 8 i po metara al su gosti prije svega primjetili bas taj dekor koji se moze kupiti bas tu i jos stotinu prica kojim dizes vrijednost bas toga sta prodajes.
Svemu rijeci mogu dati vrijednost i izgraditi vrijednost u ocima kupca, bukvalno svemu.
Cena je 1.5 evro za 300 reci. Ma, za sve se moze napisati trista reci, uzme se neki review korisnika, iskustva, prednosti i mane, velicine, pa malo o proizvodjacu…