Prostor za reklame - zašto se dozvoljava komentiranje?

Ja sam za to da se ukine mogućnost ostavljanja komentara na postove u tom forumu.

Zašto?

Što se mene tice, komentiranje može ostati omoguceno.

Svrha foruma je rasprava. Kakva korist od reklame o kojoj ne možemo raspravljati na forumu. Ako korisnik ne želi da se njegova reklama komentira, neka plati oglasni prostor.

Slazem se u potpunosti. Ipak je ovo forum.

Trenutno, ako se autor teme s reklamom požali na komentare, oni budu izdvojeni u drugu temu s linkom na reklamu. I u slučaju da komentiranje bude onemogućeno, tko bi htio, opet bi mogao otvoriti drugu temu - ne možemo to braniti.

Isto tako, ako komentari postanu previše offtopic, budu izdvojeni.

A onda povremeno bude i džem…

U redu.
Dobio sam dojam da se od reklame može dobiti i antireklama pa je u stvari dosta riskantno stavljati nešto u “Prostor za reklame”.

Prihvaćam objašnjenje i neću se žaliti u zakonskom roku. :slight_smile:

Ovo o antireklami je vrlo otvoreno pitanje: nije, naime, tek puka floskula da “ne postoji loša reklama”. Dešavalo se da neki upravo i računaju na komentare ili iskoriste tu činjenicu. To je vrlo neegzaktno područje.

Kome konkretnome talasanje smeta, može se u uvijek požaliti - činjenica jest da je forum namijenjen oglašavanju proizvoda, te da se flejmati može u posebnim temama, ako je baš potrebno.

[quote=“tsereg”]Ovo o antireklami je vrlo otvoreno pitanje: nije, naime, tek puka floskula da “ne postoji loša reklama”. Dešavalo se da neki upravo i računaju na komentare ili iskoriste tu činjenicu. To je vrlo neegzaktno područje.

Kome konkretnome talasanje smeta, može se u uvijek požaliti - činjenica jest da je forum namijenjen oglašavanju proizvoda, te da se flejmati može u posebnim temama, ako je baš potrebno.[/quote]

Svaka im čast jer onda znaju što rade. Možda bi trebao pronaći stare postove i zamoliti dotične autore da mi održe večernju školu marketinga. :slight_smile:

Pa, prvi ti je, recimo, Šljaker koji kaže da nema loše reklame.

Je, Trnac.
Nevjerojatno, ali kad god su kenjali po nama, prihodi su rasli. Kad smo to uočili, moram priznati da smo i namjerno potencirali rasprave… :smiley:

[quote=“trnac”]U redu.
Dobio sam dojam da se od reklame može dobiti i antireklama pa je u stvari dosta riskantno stavljati nešto u “Prostor za reklame”.

Prihvaćam objašnjenje i neću se žaliti u zakonskom roku. :)[/quote]
[list]ako postaš smeće dobit ces antireklamu.
[/list:u:2f7571to]
[list]
ako ti je riskanto nesto stavljati u prostor za reklame znaci da imas smece.
[/list:u:2f7571to]

U svakom slučaju zanimljivo i vrijedno za zapamtiti.

Bilo bi zanimljivo vidjeti da li je Toyoti porasla prodaja auta nakon epizode zablokiranih kočnica. :slight_smile:

Koliko sam čuo na CNN-u, Toyota bilježi normalan rast prodaje.

Ali, bit stvari je da se u “nema loše reklame” radi o nečemu vrlo neegzaktnome. Naprosto, moguće je jedno, ali stvarno jesto moguće i drugo. Pa mislim da možda tu sada radiš dva propusta:

a) Incident koji je kazneno djelo tretiraš kao “reklamu”. To nije reklama. “Reklama” znači “ono što se o nekome priča”. Incident je konkretna, provjerljiva činjenica, vrlo štetna po ugled firme.

b) Okrećeš iznesenu tezu u ekstrem, kao da je rečeno da je svaka “reklama” dobra. To nije rečeno. Rečeno je da se i netražena reklama (antireklama) može iskoristiti zbog činjenice da donosi povećani interes (npr. veći broj posjeta na siteu).

Pa čak se (iako nema garancije, naravno) i ekstreman (a) može iskoristiti zbog (b), jer nema loše situacije koja se ne može pretvoriti u svoju suprotnost, ako si spreman prilagoditi se, tj. promijeniti svoja očekivanja, želje, ciljeve.

[quote=“trnac”]U svakom slučaju zanimljivo i vrijedno za zapamtiti.

Bilo bi zanimljivo vidjeti da li je Toyoti porasla prodaja auta nakon epizode zablokiranih kočnica. :)[/quote]

Vrlo vjerojatno daaaaa.
Zašto? Pa zato jer će se većina normalnih klijenata uloviti u nekakvom razmišljanju stila: "Preozbiljni su oni da bi si sada dopustili još neki kiks. Sad će vjerojatno puhati i na hladno, kvaliteta će biti puno veća, a podrška će nas maziti."
Ovo ti govorim iz iskustva…

Istina.
Slično je i sa lošim serijama diskova WD ili sada Seagate.
Neće ih pokopati jedna loša serija samo iz razloga jer su
[SIZE=“5”]VELIKI[/size]

Međutim, kod malih, neetabliranih firmi koje tek traže svoje mjesto pod Suncem, loša reklama može značiti i trajno pomračenje poslovanja.
Netko će reći, loše rade i bolje da ne počinju ako tako namjeravaju raditi ali opet…

ne tu će loša reklama biti još bolja, jer će puno ljudi čuti za tu firmu koji do sada nisu :wink:

[quote=“trnac”]Istina.
Slično je i sa lošim serijama diskova WD ili sada Seagate.
Neće ih pokopati jedna loša serija samo iz razloga jer su
[SIZE=“5”]VELIKI[/size][/quote]

Bas si me sjetio sad neceg. Mislio sam da su WD jako kvalitetni diskovi, jer u vrijeme dok sam ja pratio hardver bili su na dobrom glasu. Sad si mislim kupit novi hard disk i prijatelj mi kaze da bjezim od WD-a.

I to me sjeti na onu … dobar glas daleko se cuje, los jos i vise.

Al ne mislim da je to dobra stvar. U smislu reklame je dobra, jer se “cuje” o tome. Ali u poslovnom smislu nije bas dobra, jer moras biti (da prostite) idiot da nakon sta cujes nesto lose o proizvodu, odes ga kupit. :smiley:
Ok, mozda stvarno ima dovoljno idiota da tako nesto bude poslovno uspjesno …

Negativnu reklamu bi svakako trebalo neutralizirati sa pozitivnom (cinjenicom/cinjenicama, po mogucnosti), onda mi se cini da je ta anti-reklama uspjela.

“Prijatelj mi kaže da bježim od WD-a”… Postojao je takav prijatelj za svakog proizvođača diskova i za svaku neuspjelu seriju. Zapravo, prilično sam siguran da za svaku stvar na ovom svijetu postoji neki takav prijatelj. Ali to ti je tako… masa.

A opet, kome ćeš vjerovati ako nećeš prijatelju?

Usmena preporuka je zlato. Možeš imati turbo reklamu na telki, jumbo plakate po cijeloj zemaljskoj kugli i brdo adwords reklama…
Sve to pada u vodu kada prvi susjed s kojim ločeš pivu petkom navečer kaže da je super zadovoljan svojom Škodom Octaviom i da mu je auto mrak.
Isto tako taj isti susjed može reći da nije baš siguran da je Octavia dobar izbor jer je pročitao na WM forumu da trnac “rese” po Octaviji i da je bolje kupiti nešto drugo.

[quote=“trnac”]A opet, kome ćeš vjerovati ako nećeš prijatelju?

Usmena preporuka je zlato. Možeš imati turbo reklamu na telki, jumbo plakate po cijeloj zemaljskoj kugli i brdo adwords reklama…
Sve to pada u vodu kada prvi susjed s kojim ločeš pivu petkom navečer kaže da je super zadovoljan svojom Škodom Octaviom i da mu je auto mrak.
Isto tako taj isti susjed može reći da nije baš siguran da je Octavia dobar izbor jer je pročitao na WM forumu da trnac “rese” po Octaviji i da je bolje kupiti nešto drugo.[/quote]

Upravo to. Koliko je tvrtki/proizvoda uspjelo samo zbog dobrog glasa - znaci, usmenom predajom zadovoljnih klijenata/kupaca, bez lipe potrosene na marketing … i obrnuto.