Ima već tema o Register.com ovdje, ali neka ovo bude u novoj.
Znači, Register.com treba izbjegavati u širokom luku, taman i ako ponude registraciju domene za $1 pa da planirate kasnije transferirati je van.
Što mi se dogodilo? Registrirao sam neke domene kod njih, jučer, i do sad već požalio. Znam od ranije da su smećad, ali sam ipak registrirao domene kod njih jer su za prodaju i najvjerojatniji kupac ima kod njih account pa sam htio da bude jednostavno prebaciti domene. Nebitno sad to… Uglavnom, registriram 15 domena kod njih i odmah se iznerviram. Vidim da uopće nije vidljiva opcija za push domene (prijenos na drugi account unutar istog registrara), a za transfer nema odmah auth coda nego ih treba kontaktirati i onda AKO ODOBRE pošalju ti auth code na e-mail, i to tek nakon 2-3 dana (tako piše).
Jučer uredno platio karticom registraciju tih 15 domena, novac je naravno skinut. Domene su mi bile na accountu. Maloprije mi dođe e-mail od njih da nisu uspjeli naplatiti iznos sa kartice i da se javim na [email protected]. Meni je novac skinut i nije mi ništa vraćeno. Krenem im poslati e-mail na tu adresu (koju su sami naveli za kontakt), ali se e-mail odmah vrati kao neisporučen. Potražim druge support adrese, ali i sa njih se odbije email. Hoću iz nazvati, ali smeća rade phone support jebena 3 sata na dan.
Idem se logirati na account, kad ono ne dozvoljava mi i napiše da je account suspendiran. Zašto!!! Zato što sam uredno platio registraciju 15 domena ili zato što sam kreten koji je ipak mislio da nisu takvi cigani iako sam znao od prije da jesu?
Kreirao sam drugi account, samo zato da bih mogao kreirati ticket i tako im se javiti. Da, to je jedini način.
Domene koje sam registrirao su obrisali i sad su opet slobodne. To mi se uopće ne sviđa. Sad ne znam da li da ih odmah registriram na nekom normalnom registraru da ih netko drugi ne uzme ili da pričekam do sutra da vidim da li će se udostojit odgovorit i da li ću ih moći dobiti na telefon.
Uglavnom, ako ih pokušate kontaktirati na [email protected], [email protected] ili na [email protected] (spadaju pod Web.com) emailovi se vraćaju kao neisporučeni (barem je tako kod mene). Očito bez razloga vole suspendirati account, a to znači da ih ne možete kontaktirati jer za otvoriti ticket trebate se prvo logirati, a slanje poruke direktno na email se odbija i vraća. Telefonska podrška im radi samo 3 sata dnevno i već mi se čini da ih se ne može lako dobiti niti na telefon. Dalje…kada i ne blokiraju account, ako želite napraviti transfer domene oni ga prvo moraju ODOBRITI, pa tek AKO GA ODOBRE šalju auth code, i to tek nakon 2-3 dana kako kažu.
Eto, čisto da se još netko ne zezne. Izbjegavajte ove cigane u širokom luku.
Inače nisam tužibaba, ali hebo me pas ako ih neću prijaviti ICANNu ako sutra sve ne riješe jer su mi totalno digli tlak.