Remarketing i tagovi

Praksa pokazuje da je remarketing najbolje započeti sa stavljanjem oznaka (tagova) na sve stranice neke Web lokacije kako bi što više saznali o ponašanju korisnika na Web stranicama. Oznake treba postaviti i na desktop verziju Web lokacije i na mobilnu ako postoji. Kako ne bi gubili previše vremena postavljenjem oznaka na svaku podstranicu posebno preko kodova, preko Google Tag Manager-a oznake se mogu implementirati puno brže.

Ovo je dio texta sa jednog site.
Privremeno zaboravimo na Google Tag Manager.

Na koje tagove se ovdje misli, sta konkretno.

Pozdrav

Kod koji kada aktiviraš oglas kao remarketing oglas, kopiraš na stranicu u head ili gdje god da se prikazuje na svakoj stranici.
Ako imaš specifične templejte, posebno za desktop posebno za mobile, treba staviti na oba da sve štima, da se svima prikazuje.
Naravno ako se na to misli.

Mislim da se ne misli na AdWords tag za pracenje (java script).

Mozda nesto kao ovo na slici?

Da li ti treba pomoć oko implementacije Remarketing Tag-a ili više informacija o Google Tag Manager-u?

Znam kako se postavlja Remarketing script, ali zanima me da li se misli na taj script(tag) ili se misli na nesto drugo.

Na gornjoj slici se vide neki Tagovi? Misli li se na te tagove?

Pozdrav

Sad glupo zvuči, ali u pitanju je Tag menadžer kako mu i samo ime kaže.

Preko jednog javascript koda postavljaš i menjaš AdWords, Remarketing, Analytics, DoubleClick… Dakle analitičke i oglasne kodove pa i bilo koji third party alat. Osnovna prednost je što jednom postaviš kod na sajt i više nema potrebe za izmenama i dodavanjima. Svim tagovima upravljaš preko Google Tag Manager-a.

Pored ovih basic stvari, alat je vrlo moćan i robustan (prati eventove, varijable etc).