Praksa pokazuje da je remarketing najbolje započeti sa stavljanjem oznaka (tagova) na sve stranice neke Web lokacije kako bi što više saznali o ponašanju korisnika na Web stranicama. Oznake treba postaviti i na desktop verziju Web lokacije i na mobilnu ako postoji. Kako ne bi gubili previše vremena postavljenjem oznaka na svaku podstranicu posebno preko kodova, preko Google Tag Manager-a oznake se mogu implementirati puno brže.
Ovo je dio texta sa jednog site.
Privremeno zaboravimo na Google Tag Manager.
Kod koji kada aktiviraš oglas kao remarketing oglas, kopiraš na stranicu u head ili gdje god da se prikazuje na svakoj stranici.
Ako imaš specifične templejte, posebno za desktop posebno za mobile, treba staviti na oba da sve štima, da se svima prikazuje.
Naravno ako se na to misli.
Sad glupo zvuči, ali u pitanju je Tag menadžer kako mu i samo ime kaže.
Preko jednog javascript koda postavljaš i menjaš AdWords, Remarketing, Analytics, DoubleClick… Dakle analitičke i oglasne kodove pa i bilo koji third party alat. Osnovna prednost je što jednom postaviš kod na sajt i više nema potrebe za izmenama i dodavanjima. Svim tagovima upravljaš preko Google Tag Manager-a.
Pored ovih basic stvari, alat je vrlo moćan i robustan (prati eventove, varijable etc).