Rich GUI u C sharpu

Što mi treba da bi razvio sučelje u C# drugačije od standardnog. Znači, želim da su mi windows forme “ljepšeg” izgleda.

Tehnologija WPF, i malo maste. WinForms framework za GUI je totalno out.

Expression Blend (4 beta) moze uredno importirati Photoshop i Illustrator fajlove, zadrzi layere i efekte. Znaci, samo tvoja masta je granica :slight_smile:

Za crtanje mozes upotrijebiti i Expression Design, iako ga ja nisam nikada probao, sve radim u Blendu.

A nije baš da si mi pomogao budući da sam totalni laik što se tiče gui alata.

Uglavnom imam aplikaciju koja radi, naravno ružna je kao sam vrag pa je sada uljepšavam.

Gledao sam ovaj blend. Komercijalan je. Ima li šta opensource i da je jednostavniji

danas ti više manje sve ide na web.
ostat će i desktop aplikacije, ali samo određene stvari.

za uljepšavanje imaš i skinse, neki su besplatni , a neki nisu.

google zna:spimp::spimp:

Visual Studio 2010 Expression ce biti besplatan, neznam dali je izasao. Do tada, mozes besplatno koristiti VS2010 RC. Blend je trial od 60 dana.

Ako zelis napraviti nesto ljepo, moras nauciti raditi u nekom alatu, ovo “laik” ces morati maknuti :slight_smile:

Evo u Blendu sam napravio jednostavnu login formu i želio bih je koristiti umjesto standardne login forme koju već imam.

Kako sada da importiram ovo novo grafičko sučelje u već postojeći projekt. Ovo nisam uspio odgonetnuti.

[quote=“hudo”]Visual Studio 2010 Expression ce biti besplatan, neznam dali je izasao. Do tada, mozes besplatno koristiti VS2010 RC. Blend je trial od 60 dana.

Ako zelis napraviti nesto ljepo, moras nauciti raditi u nekom alatu, ovo “laik” ces morati maknuti :)[/quote]

pa i 2008 express je bio besplatan i još uvijek je.