Router pomoc

pozz, posto sam nabavio laptop uz njega sam uzeo i router ali ne znam ga osposobiti… ovi gdje sam kupio su sve vec namjestili, a ja samo moram pokopcati kablove… cak imam i papir sa uputama i tocno sam spojio sve ali kad zelim na internet jednostavno nema veze??
p.s
blagi sam laik za ovakve stvari pa imajte milosti i živaca.:zhuja:

Moras podesiti IP adrese: Control-Panel>Network Connections>Desni klik na konekciu koja ti je aktivna vjerovatno Local Area Connection>Properties>kliknes na internet protocol(TCP/IP)>klik na dugme properties>cekiraj ‘Use the following IP address:’>IP adresu stavi na glavnom kompu npr. 192.168.1.1 na drugom stavis 192.168.1.2 na trecem 192.168.1.3 … subnet mask 255.255.255.0 gateway 192.168.1.1 preferred DNS server 192.168.1.1 . To je to sto se tice IP adresa. Probaj sada :slight_smile:

S kim si potpisao ugovor za internet odnosno tko ti je internet provider?

ne moze ta ip adresa…

http://slike.hr/slike/a/asdasdas_1f077.png

zasto je to bitno? nisam iz hr

npr na mobu i laptopu ga hvata ali se ne moze spojiti na interenet ni preko njih ni preko kompa glavnog

[quote=“esc@pe™”]ne moze ta ip adresa…

http://slike.hr/slike/a/asdasdas_1f077.png
[/quote]

Može, može. samo kad otvoriš properties od netwotk adaptera ne odabireš IPv6 nego IPv4

Zato što će ti da se obratiš svome Internet provideru

[quote=“esc@pe™”]ovi gdje sam kupio su sve vec namjestili, a ja samo moram pokopcati kablove… cak imam i papir sa uputama i tocno sam spojio sve ali kad zelim na internet jednostavno nema veze??[/quote]Ovi routeri obično ne zahtijevaju nikakvo podešavanje na računalima, posebno ako ih spajaš preko žice. Samo ih poštekaš i radi. Stoga mi se manje vjerojatnim čini da je problem na strani računala.