Sadrzaj je kralj?

Vecina starih vebmajstora recice da je sadzaj kralj da je sadrzaj cak ispred seo optimizacije. Jeste li ikada lutali vebom i nedje na 5oj strani za neki pojam nasli nesta interesantno. Ja jesam. Masu malih blogova sa lijepim, strucnim… tekstovima nalaze se na 8, 12, 19 strani za neke pojmove koje sam trazio i mnogo su mi vise rekli od sajtova sa prve dvije strane. Na nekim od tih blogova je i ugradjen kaunter koji prikazuje broj posjeta koji rijetko kad prelazi 10000 za par godina blogovanja. to je jedan primjer o kralju koji je sisa a ne kralj.
Drugi primjer trazite film online i prvih par rezultata izbaci stranice na kojima nema filma vec ima malo teksta o filmu i reklame.
Treci primjer su gomila laznih blogova koji se dobrom optimizacijom proguraju na vrh gugla sa nikakvim ili debilnim sadrzajem za neke vrlo trazene rijeci.
Ajde da ne nabrajam vise ali da dam svoj primjer meni se za zaradu pokazalo bolje da su mi clanci na zadatu temu tj pojam gluplji, necitkiji i dosadniji nego kad se raspisem i pisem kvalitetno jer tada valjda moja pretpostavka drzim oko posmatraca na tekstu i ono ne sara i ne ide mise po stranici sto uzrokuje i slabiju zaradu.

ukoliko nemaš off page optimizaciju nikad nećeš biti dobro pozicioniran na googlu, koliko god da imaš dobar sadržaj.

onda mogu reci svima koji pricaju da je sadrzaj dvorska luda kojoj je potreban kralj da bi postojao i svaki vebmajstor zna ko je kralj i zato mi smetaju kad iskusni prosipaju pricu pocetnicima kako je sadrzaj najbitniji i onda se klinci razvale od pisanja, a ne znaju i dalje sta je becklink. I ti webmajstori koji govore da je sadrzaj kralj imaju sajtove o apartmanima, bubuljicama, dijetama, snovima, misicima i ispade da su genijalci koji se u sve razumiju i koji su kompetentni pricati o bilo cemu. I dalje vecina webmajstora pise sama tekstove, jer nije isto kad ti napise neko tekst ko ne zna da treba naslov spomenuti jos jednom dva puta dje treba podebljat i sta ponovit zbog seo optimizacije. I takvi tekstovi visoko pozicioniraju. Evo primjer ja cu napisati tekst koji ce bolje pozicionirati u guglu o dijeti nego neki nutricionista (racunam da je objavljen na istom sajtu tekst).

Sadržaj je kralj. Promocija je kraljica.
Ako igraš šah bez kraljice, sigurno ćeš izgubiti (osim ako si velemajstor i igraš samo protiv pacera).
Ako igraš bez kralja, izgubio si unaprijed.

moze se igrat i bez kralja ako se igra u pare

Ako imaš vrhunski sadržaj, a promocija je nula - završiš na desetoj stranici SERP-a.

Ako imaš ognjenpet sadržaj, uz dobru promociju možeš biti prvi.
Ali ako je niša iole zanimljiva, pomest će te svatko sa kvalitetnim sadržajem. I sa slabijom promocijom.

lakse je napraviti link nego napisati sadrzaj kvalitetan. dugo sam ovdje i mogu slobodno reci da to svi vi znate bar stariji clanovi. i ne nadjoh mnogo orginalnosti u vasim sajtovima. a ni korisnih informacija. sadrzaj je kralj za ljude koji imaju sajt a zarada im nije bitna, a odje 99 % posto nisu takvi ljudi

Zar niko nece malo vise da se ulkuci u ovu temu koja bi trebala sigurno da je bitna svim vlasnicima sajtova. Evo nekih prednosti koje sam primjetio kada je zanimljiv sadrzaj u pitanju. Korisnici ga seruju vise i gugl u zadnje vrijeme daje dosta na znacaju linkovima g+ i fejsa bar po mom misljenju. Prednosti optimizovanog sadrzaja
Glavna prednost je dobar naslov posta sto masu blogera koja nije upucena u optimizaciju ne radi. Daju neke naslove postovima koji su nidje veze i koji nece nikoga privuci i koje niko nece traziti preko gugla. Dalje ponavljanje bitnih keyworda u postu i na početku posta. eo pr
Prednosti atkinsonove dijete
Prednosti atkinsonove dijete u odnosu na druge dijete je to sto se kada smo na atkinsonovoj dijeti tijelo manje ili jednako izlaze stresnim momentima. Salo koje se nagomilalo se u toku atkinsonove dijete postepeno razgradju i antioksidacijom kao i manjim unosom ugljeno hidrata dolazi do prednosti u odnosu na druge dijete koje se ne pridrzavaju zadatih postupaka. Ko god je bio na atkinsonovoj dijeti moze potvrditi njena blagorodna dejstva kako na gubitak tjelesne mase tako i na smanjenje masnih naslaga itd itd

I tako mogo bi do sutra pisat o toj atkinsonovoj dijeti i nista ne reci. Ja o ovoj dijeti veze nemam. I svako sa iole mozga moze tako pisati o svim stvarima. Napraviti beklinkove izgraditi mrezu sajtova koje se podupiru, dodati besplatnih blogova i to je to. Veb postaje gomila nicega, sadrzaja nimalo, orginalnost nikakva. Meni da se razumijemo ne smeta, čak i ja doprinosim tome, kao i vecina vebmajstora. Ali glupo mi je insistiranje na ideji da je sadrzaj kralj, prije da je pijun koji sa masu rada moze postati kralj.
Osjećam da će ovo ući u izreku
Sadržaj je pijun koji uz masu rada može postati kralj.

Pa IMO Gambo je manje više sve rekao. Za sve ozbiljnije projekte važni su sadržaj i promocija. U tvom gornjem primjeru je recimo sadržaj ok što se tiče googleta ali nije što se tiče posjetitelja pa on neće dugo biti na stranici. Tebi je važan i posjetitelj tj. ono što on treba napraviti na tom siteu. A i google to jelte gleda ak je netko na stranici par sekundi pa stisne back ili ne. tako kažu. doduše svašta kažu što ima i nema logike. Pa se onda vratimo na sadržaj, kvalitetu, promociju i konkurenciju. I tako to.

Sve ovisi koja je namjena sajta koji radiš. Jel to da na brzinu digneš lovu ili ozbiljan dugoročan projekt. Na jedan način prilaziš jednom, a na drugi drugom pa ovisno o tome može biti sadržaj kralj ili spammy linkbuilding, gdje još prolazi. A očigledno prolazi.

A sta je spami linkbilding? Jel postoji drugaciji ako ga sam radis?