Sancta Domenica - iskustva

Sancta Domenica je poznata domaća kompanija koja posluje preko 20 godina, s mrežom koju čini ukupno 13 trgovina. Zanimljivo, koncentrirani su na Zagreb, gdje imaju čak sedam trgovina. Preostalih šest se (neravnomjerno) rasporedilo po obali: tri su u Splitu, dvije u Rijeci i jedna je u Zadru. S obzirom da sam na kontinentu i daleko od bilo kojeg Sancta Domenica dućana, mogu se smatrati zakinutim za ponudu brojnih kvalitetnih brendova. Srećom, lijen sam za hodanje po trgovinama i volim online shopping, pa ću vas zato detaljno upoznati što sve imaju u izlogu. Kupovao sam već puno puta ondje, znam svaki kutak, a moju recenziju možete pročitati ovdje

Kakva su vaša iskustva?

nekoliko puta sam kod njih online kupovao. i za sada nemam zamjerki.
dosta brzo pošalju paket od dana kada napravite narudžbu.

Kod njih ne kupujem, jer su većinom cijene veće nego u linksu, instaru, itd. Kod njih sam jedino prije godinu dana, možda malo više, kupio par igrica i kontroler za ps4 jer sam imao nekakav kupon sa popustom. Pošiljka je bila isto za par dana. Tu mi je recimo puno bolji links jer mogu kupiti online i dobijem popust na online kupnju, te preuzmem u poslovnici ako mi iznos nije dovoljan za besplatnu dostavu ili mi se ne čeka. Dok se kod sd ne može u svim poslovnicama, nisam siguran.

S njima imam jedno, ali vrlo negativno iskustvo. Išao sam kupiti printer, objasnio sam njihovom prodavaču sve detalje, odnosno za što ću ga koristiti… on mi je zbog svog neznanja (ili nezainteresiranosti) “uvalio” proizvod koji je apsolutni promašaj, printer me koštao oko 800 kn, a mjesečno sam tintu plaćao oko 500 kn.

Kasnije (nakon cca 5-10 dana) nisu željeli priznati to da je njihov prodavač dao krive informacije i da mi je “uvalio” proizvod koji je apsolutni promašaj… eno, printer i dalje stoji u kutu kancelarije i čeka bolje dane, a sam naravno vrlo brzo kupio novi koji je prilagođen mojim potrebama (ne kod njih, naravno).

pa šta nije da u roku od 2 tjedna možeš vratiti proizvod bez nekog objašnjenja?

Mislim da to vrijedi samo za online kupovinu… ja sam proizvod kupio kod njih u poslovnici.

Imam jako ružno iskustvo sa Santa domenicom i želim to objaviti na sve strane. Kupila sam parnu postaju Philips koja je koštala 1.200,00 kn. Završila je na servisu samo nakon 8 mjeseci uporabe. Servis Singuli jako spor u popravljanju, postaju su mi vratili nakon mjesec dana. U međuvrmenu sam morala kupiti novo glačalo. Nakon servisa, postaja radila jednom i opet poslana na popravak…Santa domenica je jako spora u odgovaranju i odgovaraju automatski. Izgleda da imaju nekoliko odgovora i samo pošalju jedan od njih. Postaja je 2. put bila više od mjesec dana na popravku. Više puta sam od njih tražila novi proizvod ili povrat novca, ali oni po svome…užas! Kontaktirala sam i Philips direktno, ali oni s njima surađuju očito, odgovori isto spori i jučer dobijem mail da je uređaj popravljen i da me čeka u trgovini. Katastrofa!

3 Likeova

Ja sam kod njih uzeo mob prije par godina,i prosle godine tv i hladnjak… samo pozitivno imaju od mene.

Jedina stvar koju sam kupio u Sancti je Samsung Galaxy Tab S7 pred koji mjesec i nakon svega 2 mjeseca ekran je puknuo sam od sebe. Da, nisam ni ja mislio da se to može dogoditi, ali stajao je nepomično na radnom stolu tablet od kad sam išao spavati do buđenja.

Sve u svemu, nakon googlanja sam shvatio da očito taj model tableta puca sam od sebe i da nisam jedini. Nisam pokušavao reklamirati, jer mislim da nema smisla, a kod tableta od 5k kn se to ne bi smjelo događati…

(Ima još mnogo slučajeva, samo ne želim spamati linkovima…)

P.S. da se vratim iz digresije, kod nas kupujem u Linksu 99% stvari.

Ne znam zašto nisi reklamirao, pogotovo kad si naišao na druge primjere i na tabletu nema vidljivog oštećenja od udarca?!

Jer niti Samsung ne priznaje to kao samostalno oštećenje, ljudi su slali mailove koji su kupili od njih i uređaje na dijagnozu i nije im priznato. Vidjeti ću, možda odnesem na reklamaciju pa neka probaju.

Prevelika je cifra da barem ne probaš APP.

1 Like