SEO u 2015 - rezime

Može li se zaključiti da su, od meta tagova, u 2015 za seo bitni
Title
Description
Robots (da ili ne?).?

Keywords više nemaju toliku važnost?

Ako govorimo o ovom stoljeću, nemaju.
Neki search enginei su ih koristili devedesetih.

Po mom iskustvu su ključne riječi još dosta bitne, s obzirom da mi 1 članak sa puno ponovljenih ključnih riječi rangira dobro na 1. stranici Google-a, a drugi članci s manje ponavljanja ne baš tako dobro. Al ja svejedno ne pretjerujem i dalje sa ključnim riječima nego ih prirodno stavljam di mi dođe.

:thumbsup: Ja isto koristim kljucne rijeci za svaki post i primjeti se razlika.

Ne bih da ispadnem hejter, ali kad pitas ovako glupe stvari…

Title i description je nesto sto predstavlja tvoj sajt na search engine-ima i bice bitan zauvek.
Sta robots da il ne? Ako zelis da ti roboti ne crawluju odredjene stranici ili foldere ili sta vec, koristis ih, ako ne ne koristits ih ( ili koristits za neka druga slicna pravila ). To je kao da si pitao .htaccess da ili ne?

Keyword nema vaznost za Google, ali ga Yahoo nekad koristi i Bing ga koristi ali nema veliku vaznost.
Najbolje bi bilo da Guglas tipa best seo practices 2015, ranking factors 2015 itd…

Kako keyword nema važnost, po čemu bi onda Google odlučivao što će prikazivati na SERPu ako ne po ključnim riječima?

Ovdje nije riječ o ključnim riječima u sadržaju, nego o keywords meta tagu.

<meta name="keywords" content="free, sex, Britney Spears">

Google nikada nije čitao taj meta tag. To oni sami kažu, a i SEO maheri ispitivanjem potvrđuju.
Yahoo valjda jedini još uvijek čita taj meta tag, ali nema utjecaja na ranking.
Većina tražilica koje su koristile meta tag (Altavista, Excite, Inktomi, Infoseek, WebCrawler, Northern Light…) prestale su ga koristiti između 1998. i 2002.

Što se ostalog tiče, kao što @slnet kaže:
Title i description meta tagovi predstavljaju sajt na search engineima.
Robots meta tag služi za blokiranje robota. Ako se roboti ne žele blokirati, nema smisla.

  1. naravno da su keywordsi bitni, ali ako pretjeras onda postanu kontraproduktivni
  2. naravno da google cita meta tagove, imam masu dokaza za to, ali vrijedi isto kao i za keywordse
  3. veliki problem je preoptimizacija onsite i offsite, zato neki imaju problema sa keywordsima i meta tagovima

I na kraju, OGROMNA je razlika rankirati nesto na hrvatski i nesto na engleski. Za hrvatski i vecinu drugih stranih google-a mozes rankirati koristeci stare SEO metode, dok je za americki to puno teze.

Stvarno imaš dokaze da Google čita keywords meta tag (to bi bilo revolucionarno u SEO!) ili nisi shvatio o čemu pričamo?

Zar sumnjas? Ipak se radi o Matt Cuttsu… :slight_smile:

Naravno, pa imas masu case studya sto su ljudi radili kada im je stranica bila rangirana na tipa 5 mjestu zadnjih par mjeseci i onda kada su stavili svoj keyword u meta tag, skocila na tipa 3 mjesto. Jedina stvar koja se promjenila je bilo to i promjenio se ranking…ako tebi to nije dokaz, onda ok.