SEOMoz OS Explorer objasnjenje

Molio bi nekog strucnog SEO momka da napravi kratko ili duze, kako mu vec odgovara objasnjenje attachanog reporta iz open site explorera.

Sto me zanima je koje brojke uzet u obzir kao jako bitne, koje zanemarit. Sa lijeva na desno su sitovi po rankingu za odredjenu kljucnu rijec, zasto je ovaj prvi na prvom mjestu i tako neke stvari ako netko moze objasnit.

link na sliku

Heh Marko, SEOmoz PRO članstvo će ti otvoriti oči, vjeruj mi:student:

Vjerovatno ocu, treba vremena za to isto :slight_smile:

mislim da sada ide 30 dana besplatno kao proba pa mozes iskoristiti

SEOmoz mjeri snagu i kolicinu linkova jer su dolazni linkovi prema nekoj stranici ili domeni najaci SEO segment koji utjece na rangiranje.

Page Authority i Domain Authority je neka seomozova mjera gdje oni izracunaju koliko je neka stranica tj. domena jaka i kolike su sanse da ce rangirat uzimajuci samo u obzir linkove i snagu linkova ali ne i anchor textove, social medial, user metricse i te neke stvari koje su dobile na znacaju u posljenje vrijeme. Da pojednostavim, autoritet bi bila cista sirova snaga domene i stranica dok anchor textovi utjecu vise na relevantnost stranice za neke pojmove. Naprimjer ako stranica ima puno anchor textova za neku kljucnu rjec onda je ona relevantnija nego neka druga stranica jednakog autoriteta. Tako da po Page i Domain Authority-u mozes vidjet seomoz-ovu procjenu koja stranica tj. domena je jaca, ali to ne mora nuzno znacit da ce rangirati bolje za neku frazu. Da bi dobio bolji dojam pogledaj i Anchor Text tab. Znam da u besplatnoj verziji imas ograniceno ali ces barem vidjet koju su top 5-10 najzastupljenijih anchor textova.

Ono sto ja gledam osim PA/DA, pa cak i vise to je Linking Root Domains (LRD). Broj LRD-ova zapravo znaci koliki broj websiteova linka na tvoj website tj. website za koji provjeravas metricse. Broj Linking Root Domena je po mnogim seomozovim istrazivanjima najaci i najvazniji faktor. Naravno, jos bolje jest gledat broj Followed Linking Root Domains jer po Google-u nofollow linkovi ne prenose autoritet pa nas zanimaju samo “followed”.

Vazno je uzet u obzir snagu cijele domene tj. websitea ali i snagu stranice. Prije je snaga same webstranice bila puno vaznija, dok danas trazilice, osobito Google puno vise uzimaju snagu domene tj. websitea u cijelini tako da treba gledati podatke za Page ali i za Domain.

Uz to, mozrank je seomozova kopija Googlovog PageRanka tako da tu mozes vidjet svjeziju i tocniju verziju PageRanka, iako moram napomenuti da je i sam PageRank dan danas vrlo malo faktor tj. u korelaciji sa rangiranjima.

Total Links je ukupan broj linkova nebitno s koliko domena. Drugim rjecima ovih 56 000 linkova moze doci s 1 jedne domene. To jest jos uvijek faktor ali ni blizu kao broj Linking Root Domena. Ja obicno ni ne uzimam u obzir taj broj vec se fokusiram na LRDove.

Da malo zakompliciramo stvari jos cu reci da niti svaki link ili LRD nije jednake snage tako da link s jake domene poput cnn.com je puno jaci nego link sa neke slabe nove domene koja i sama nema nista linkova. Zato kad uzimas u obzir ove ili bilo koje SEO podatke nemoj gledati sve crno-bjelo nego shvati da su to podaci koji ti poboljsavaju dobit tocniji dojam a ne egzaktna znanost gdje ce 1 LRD vise znacit automatski i bolji ranking.

Open Site Explorer je odlican, vjerojatno i najbolji alat takve vrste. Ali i on ima svojih mana. Osvjezavanje rezultata i detektiranje novih linkova je dosta sporo, zna proci po par mjeseci da OSE nadje neke linkove. Drugi nedostatak jest sto OSE filtrira one bas najslabije linkove koji najmanje utjecu na rangiranje.

Zato, da bi dobili kompletniju sliku, kao dodatak koristimo Majestic SEO site explorer koji prikazuje sve zive linkove bez obzira koliko oni utjecali na rangiranje. Majestic SEOov naziv za Linking Root Domene jest “Reffering Domains” i isto treba gledat podatke za Root-a domene (cijele domene) i Page podatke tj. pojedine stranice koja rangira. Sa Majestic SEO-om ako je ogromna razlika izmedju broja Linking Root Domena a i Reffering Domena onda su linkovi relativno novi pa ih OSE nije stigao staviti u svoj index ili su pretezito linkovi iznimno nekvalitetni i spammy pa ih OSE filtrira.

Najbolji dojam o tome koliko je tesko rangirati za neki pojam se dobija nakon sto tjednima i mjesecima svaki dan koristis te alate i provjeravas jako puno podataka za jako puno domena i stranica jer pocnes dobijat dojam koliko je puno LRDova, koliko je malo, kakvi omjeri metricsa stranica vs domena ce postici kakve rankinge. Naprimjer nije rijetko da stranice koje rangiraju u top 10 nemaju niti jedan ili vrlo malo linkova i LRDova ali rangiraju za jer domene na kojima se nalazi ta stranica imaju po par tisuca LRDova.

Oba alata i OSE i Majestic SEO dozvoljavaju besplatnu registraciju pa ces vidjet nes vise podataka a i neces imat ograniceno koliko puta ih mozes dnevno koristit tako da svakako savjetujem besplatnu registraciju na oba alata.

Naravno, kad provjeravas kako i zasto neka stranica rangira uzmi u obzir njezine On-Page detalje tj. koliko je Title Tag ciljan za pojam za koji rangira. Ako je fraza “zute bicikle” a stranica ima u title tagu “zute bicikle” normalno da ce bolje rangirati od neke stranice s jednakim brojem linkova i LRD-ova ali sa neciljanim title tagom.

Bones, nice post. :slight_smile:

Najbolju poduku/zaključak koristeći SEOMoz OS Explorer izvukao sam koristeći isti kroz duži vremenski period (5-6mjeseci), kroz to razdoblje sam pratio pomake koji su se događali na stranici za koju sam radio SEO…i uočavao promjene u parametrima nakon određenih LB aktivnosti.
Proces je malo potrajao ali sad kad otvorim SEOMOZ i vidim trenutačne parametre točno znam odakle krenuti, plus imam sasvim solidan uvid u snagu konkurencije.
U biti savjet se svodi na radi linkove i redovno prati promjene…s vremenom će ti sve fino sjesti.

[quote=“BoneS”]SEOmoz mjeri snagu i kolicinu linkova jer su dolazni linkovi prema nekoj stranici ili domeni najaci SEO segment koji utjece na rangiranje.

Page Authority i Domain Authority je neka seomozova mjera gdje oni izracunaju koliko je neka stranica tj. domena jaka i kolike su sanse da ce rangirat uzimajuci samo u obzir linkove i snagu linkova ali ne i anchor textove, social medial, user metricse i te neke stvari koje su dobile na znacaju u posljenje vrijeme. Da pojednostavim, autoritet bi bila cista sirova snaga domene i stranica dok anchor textovi utjecu vise na relevantnost stranice za neke pojmove. Naprimjer ako stranica ima puno anchor textova za neku kljucnu rjec onda je ona relevantnija nego neka druga stranica jednakog autoriteta. Tako da po Page i Domain Authority-u mozes vidjet seomoz-ovu procjenu koja stranica tj. domena je jaca, ali to ne mora nuzno znacit da ce rangirati bolje za neku frazu. Da bi dobio bolji dojam pogledaj i Anchor Text tab. Znam da u besplatnoj verziji imas ograniceno ali ces barem vidjet koju su top 5-10 najzastupljenijih anchor textova.

Ono sto ja gledam osim PA/DA, pa cak i vise to je Linking Root Domains (LRD). Broj LRD-ova zapravo znaci koliki broj websiteova linka na tvoj website tj. website za koji provjeravas metricse. Broj Linking Root Domena je po mnogim seomozovim istrazivanjima najaci i najvazniji faktor. Naravno, jos bolje jest gledat broj Followed Linking Root Domains jer po Google-u nofollow linkovi ne prenose autoritet pa nas zanimaju samo “followed”.

Vazno je uzet u obzir snagu cijele domene tj. websitea ali i snagu stranice. Prije je snaga same webstranice bila puno vaznija, dok danas trazilice, osobito Google puno vise uzimaju snagu domene tj. websitea u cijelini tako da treba gledati podatke za Page ali i za Domain.

Uz to, mozrank je seomozova kopija Googlovog PageRanka tako da tu mozes vidjet svjeziju i tocniju verziju PageRanka, iako moram napomenuti da je i sam PageRank dan danas vrlo malo faktor tj. u korelaciji sa rangiranjima.

Total Links je ukupan broj linkova nebitno s koliko domena. Drugim rjecima ovih 56 000 linkova moze doci s 1 jedne domene. To jest jos uvijek faktor ali ni blizu kao broj Linking Root Domena. Ja obicno ni ne uzimam u obzir taj broj vec se fokusiram na LRDove.

Da malo zakompliciramo stvari jos cu reci da niti svaki link ili LRD nije jednake snage tako da link s jake domene poput cnn.com je puno jaci nego link sa neke slabe nove domene koja i sama nema nista linkova. Zato kad uzimas u obzir ove ili bilo koje SEO podatke nemoj gledati sve crno-bjelo nego shvati da su to podaci koji ti poboljsavaju dobit tocniji dojam a ne egzaktna znanost gdje ce 1 LRD vise znacit automatski i bolji ranking.

Open Site Explorer je odlican, vjerojatno i najbolji alat takve vrste. Ali i on ima svojih mana. Osvjezavanje rezultata i detektiranje novih linkova je dosta sporo, zna proci po par mjeseci da OSE nadje neke linkove. Drugi nedostatak jest sto OSE filtrira one bas najslabije linkove koji najmanje utjecu na rangiranje.

Zato, da bi dobili kompletniju sliku, kao dodatak koristimo Majestic SEO site explorer koji prikazuje sve zive linkove bez obzira koliko oni utjecali na rangiranje. Majestic SEOov naziv za Linking Root Domene jest “Reffering Domains” i isto treba gledat podatke za Root-a domene (cijele domene) i Page podatke tj. pojedine stranice koja rangira. Sa Majestic SEO-om ako je ogromna razlika izmedju broja Linking Root Domena a i Reffering Domena onda su linkovi relativno novi pa ih OSE nije stigao staviti u svoj index ili su pretezito linkovi iznimno nekvalitetni i spammy pa ih OSE filtrira.

Najbolji dojam o tome koliko je tesko rangirati za neki pojam se dobija nakon sto tjednima i mjesecima svaki dan koristis te alate i provjeravas jako puno podataka za jako puno domena i stranica jer pocnes dobijat dojam koliko je puno LRDova, koliko je malo, kakvi omjeri metricsa stranica vs domena ce postici kakve rankinge. Naprimjer nije rijetko da stranice koje rangiraju u top 10 nemaju niti jedan ili vrlo malo linkova i LRDova ali rangiraju za jer domene na kojima se nalazi ta stranica imaju po par tisuca LRDova.

Oba alata i OSE i Majestic SEO dozvoljavaju besplatnu registraciju pa ces vidjet nes vise podataka a i neces imat ograniceno koliko puta ih mozes dnevno koristit tako da svakako savjetujem besplatnu registraciju na oba alata.

Naravno, kad provjeravas kako i zasto neka stranica rangira uzmi u obzir njezine On-Page detalje tj. koliko je Title Tag ciljan za pojam za koji rangira. Ako je fraza “zute bicikle” a stranica ima u title tagu “zute bicikle” normalno da ce bolje rangirati od neke stranice s jednakim brojem linkova i LRD-ova ali sa neciljanim title tagom.[/quote]

Hvaala brate :wink:


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Webmaster.Ninja