Lijep pozdrav svima. Kao što sam Title kaže nije mi jasno po čemu određuje priority ?
Naime malo sam skeptičan što se tiče priority-a pogledajte kod mene za prva 2 posta je 70% i nagli pad na 40%…
Da li mi moze neko objasniti kako on funkcioniše što dobijam sa 70% a što sa 30-20-10% …
Zasto se time zamlacujes, totalno je nebitno. Ako te bas zanima, ove stranice ili postovi sa 70 posto imaju vise internih linkova pa su kao vaznije. Ali generalno, totalno nebitno.
Istina je da će Google taj “priority” jednostavno - zanemariti.
U principu, priority u sitemapu xmlu služi za “obavještavanje” crawlera koliko je neka stranica (page) često mijenjana i koji prioritet bi joj crawler trebao dati da je posjeti ponovno. Najviši prioritet je 1.0, najniži 0.1
Primjer: imaš news portal. Vijest ćeš označiti s najnižim prioritetom (ako tu vijest nećeš izmjenjivati nakon objave, poput vijesti: Otvorena je cesta) dakle 0.1. Ako pak imaš vijest ili post koji se mijenja i nakon objave (na primjer izvještavanje sa terena i praćenje tijeka događaja poput prijenosa utakmice) tada priority staviš viši da bi je crawler posjetio češće.
A obzirom da se na takvom portalu najčešće mijenja prva strana (home page) njemu daješ najviši prioritet da ga crawler posjećuje najčešće.
To ako unosiš priority u sitemap.
Ako ti je google automatski dodijelio priority-e po stranicama, to znači da je primjetio koje stranice se mijenjaju najčešće i shodno tome im je dodijelio pripadajuće vrijednosti.
Tu je bitan crawler i njegova posjeta stranicama, što nema direktne veze s SEO, ali ima indirektne - sadržaj se često mijenja (što može biti i dobro i loše).
Hvala puno na detaljnom objašnjenu @dmitrecic . Imao sam skroz drugo misljenje u vezi priority-a.
Pošto vidim da se razumiješ u sitemap i indexiranje imam još jedno pitanje, kada je pitanju indexiranje svako koliko bot dolazi na site i radi crawling site-a. Da li se on moze na neki način ubrzati da posjećuje stranicu tipa svakih 12h ?
E tu ti ne mogu pomoć, a vjerujem da ti niti u googlu niti yahoo mogu pomoći oko te informacije Ovisi o masu faktora, počevši od posjećenosti i broju dnevnih/tjednih izmjena na sadržaju site-a.