Situacija je sljedeća

Pozdrav svima!

Ovako, ja sam Marko, živim u Zagrebu i planiram otvoriti firmu za informatiku, konkretno izrada web stranica. Ovako, živim u stanu, i sada u jednoj sobi imam privatni PC sa nulled windows 7 i imam kompjuter sa orginal sa windows xp (uvest ću ih kroz kapital u firmu). Uglavnom, da li će biti problema kad dođe inspekcija i da li će pregledavat stan ili će bit samo tamo gdje im pokažem da je računalo sa orginal windows xp? Znači, kompjuter sa windows 7 je u sobi, mogu li zaključati vrata ili što napraviti? Sobe su susjedne tako da me to brine. Molim stručan odgovor bez vrijeđanja zbog ovakvih pitanja jer sam početnik.

Pozdrav

Nisam nikada bio u takvoj situaciji, ali moram priznati da mi se logičnim čini da će te tražiti da im pokažeš tvoje radno računalo (koje uvedeš kroz kapital u firmu) jer to ti mora biti “legalno”. Njih ne bi trebalo zanimati da li ti imaš još 15 računala u kući koje nisi uveo kroz kapital u firmu iz bilokojeg razloga, možda zato što jednostavno nisi htio (a samim time ih onda niti ne zanima softver na tim računalima).

Netko stručniji će ti pomoći, pričekaj dan-dva.

[quote=“toniperic”]Nisam nikada bio u takvoj situaciji, ali moram priznati da mi se logičnim čini da će te tražiti da im pokažeš tvoje radno računalo (koje uvedeš kroz kapital u firmu) jer to ti mora biti “legalno”. Njih ne bi trebalo zanimati da li ti imaš još 15 računala u kući koje nisi uveo kroz kapital u firmu iz bilokojeg razloga, možda zato što jednostavno nisi htio (a samim time ih onda niti ne zanima softver na tim računalima).

Netko stručniji će ti pomoći, pričekaj dan-dva.[/quote]

Hvala vam na odgovoru. Tako je i meni logično, ali uvijek je bolje prije provjeriti sa drugima.

ovisi gdje ce ti biti prijavljena firma, tj lokacija firme, ako ti je to tvoj cijeli stan naravno da ce ti sve pregledati, to je logicno…