Da li se netko bavio s pravim brojem posjetitelja na stranici?
Naime primjetio sam da mi Google Analytics pokazuje dosta manje posjeta od Awstats, točnije Awstats pokazuje 35% više. Koliko sam čitao, Awstats ne bilježi botove pa vjerujem da nije u tome stvar.
Ovdje je prikazana razlika za 11. mjesec po danima.
Awstats broji i botove. Ima neku listu botova koje zaobilazi ali vecinu broji, svi podcjenjuju broj botova na netu cak i Analytics.
Takodje Awstats broji svaku razlicitu ip adresu kao usera.
Npr ako ti dodje jedan posjetioc sa Telrada (BiH provajder) kod kojeg svake 3 sekunde korisnik dobije novu IP adresu i provede na tvom sajtu 30 sekundi i pri tome posjeti 3 podstranice, svaku ce otvoriti sa novom IP adresom, Awstats ce to registrovati kao tri razlicita posjetioca.
I obratno vazi, vise posjetioca sa jedne IP bice jedan user.
Awstats mozes porediti sa Webalizerom i slicnim alatima za analizu logova, Analytics je totalno drugacija i naprednija zvijer.
Awstats je vise okrenut mreznoj statistici i administratoru, Analytics biznisu, marketingu i vlasniku stranice, postavljanju i ispunjavanju ciljeva kao sto su pracenje kampanja, konverzije i slicno.
od toga ništa ne koristim, samo vestacp ali sam primijetio da me izloguje tačno par sekundi nakon što se logujem, to me jako nerviralo, sada znam i zbog čega hahahah
Još nisu riješili problem sa mjenjam IP adresa ? Meni govorili da će riješiti još nekad u aprilu prošle godine. Ja nakon 4 mjeseca čekanja prešao na mtel… A inače promjena IP adrese je bila na svaki sekund-dva.
Jedno vrijeme koristio HMA VPN da bi mogao da se logujem u cPanel i neke druge servise. Kakvo bacanje para…
Imao sam baš loše iskustvo sa mtelom prvih par godina a nije bilo druge opcije, zato sam uzeo Telrad čim su spojili kod nas. Međutim ta promjena IP adresa mi nije nikako odgovarala, da su to riješili vjerovatno bih nastavio sa Telradom. I onda kako je kolega Hellas bio zadovoljan sa mtelom (prošlo je to ~4-5 godina od moje odjave mtela) odlučim i ja da probam ponovo… Bilo nekih problema na početku, većinom zbog neiskusne tehničke podrške i neozbiljnosti ali to se riješilo nakon par dana…