Stavljanje stranice on line

Napravio sam si web stranicu za firmu, za sad sve je lokalno na mom kompu i končano bi to htio staviti on line, pošto sam početnik imam par pitanja.

Vlasnik sam d.o.o. dakle imam pravo kod carneta na besplatnu domenu jel tako?

I trebam naći hosting tvrtku, a tu vidim da je šuma svega i svačega… Meni treba nekih 500mb prostora, bandwidth stvarno ne mogu procijeniti al mislim da bi mogao krenuti sa 1gb, potrebno mi je 10 mail adresa, na stranicama se koristi php i mysql, cpanel ne znam što je točno, pa ne znam dal mi treba i mislim da je to to.

E sad, koji su moji koraci, jer ja moram prvo registrirati domenu na carnetu, pa onda naći hosting? Ili hosting to sve sam radi ili kako to već ide, dajte mi par osnovnih početnih koraka…

E da, i kolko bi me navedeno otprilike koštalo?

Brzinski odgovor :slight_smile: sve radi provider u tvom slucaju , cijene su razlicite a osnovane su na kvaliteti a krecu se od 99 kn za godnu pa do 700 kn god

Znači malo proučim što nude hosting tvrtke, javim se njima i to je to?

Ja ti koristim BSP Hosting a paket koji ti tražiš tj. 500 mb kod njih košta 99 kn godišnje…

Ja sam prezadovoljan s njima, hostam više stranica (reseller) i nikada nisam imao problema…

Opa, zanimljivo, nemam još nikakva iskustva sa hosting kućama, al ovi mi se stvarno čine najpovoljniji. I još imaju flat bandwidth, što za ovu cijenu nisam kod nikog vidio, a stvarno nemam pojma koliki bandwidth mi treba.
Još malo moram doraditi stranicu i mislim da se javljam ovima. Tnx.

Posjeti
http://www.infonet.hr
(InfoIT) i vjeruj mi nećeš požaliti :slight_smile: bolji od BSP-a (javi mi se u inbox ako ti treba više info o njima) ali moja preporuka infonet,jer profesionalnost je na razini :smiley:

[quote=“trokut”]Opa, zanimljivo, nemam još nikakva iskustva sa hosting kućama, al ovi mi se stvarno čine najpovoljniji. I još imaju flat bandwidth, što za ovu cijenu nisam kod nikog vidio, a stvarno nemam pojma koliki bandwidth mi treba.