Što činiti kada ne stigne pošiljka sa ebaya


#1

Pozdrav,

ebay se pokazao pouzdanim za poprilični broj narudžbi koji sam imao…ali došla je i ta koja je falila.
Pronašao sam taj order koji nije stigao i imam jedino ponuđenu opciju kontaktirati prodavača…što sam i napravio.
Prilikom kontaktiranja ebay mi je ponudio razloge kontaktiranja i tu sam odabrao opciju:
“Proizvod mi nije stigao”

…na to me ebay upozori nešto u stilu “Da oni više ne odgovaraju za tu narudžbu, ali da se obratim prodavaču da su mnogi spremni poslati ponovno pošiljku da ne naruše svoj ugled.”

E sada mene zanima, tko onda uopće garantira tu išta? Paypal možda reagira i za ovakve stvari?

Inače, ne znam koliko igra ulogu ali ja malo sa zakašnjenjem reagiram. Naručivao sam hrpu sitnica i onda niti ne gledam što je stiglo što ne…nego samo hodam na poštu svako malo… Onda kada me uhvati znatiželja…prekopam po starim narudžbama i pogledam jeli sve stiglo. Uglavnom bude sve tu…ali ovog puta eto fali jedan artikl…nije ništa prestrašno, sto kuna je u igri…koji nisu na odment, ali ako ništa drugo, želim izvući lekciju kako će to izgledati ako jednom bude nešto vrijednije.

Što se tiče datuma, artikl je bio procjenjen da će stići negdje sredinom 4.og mjeseca…sada je već 6.ti…pa ne znam kako to utječe…

Eto…samo dijelim iskustvo (točnije, početak iskustva) …pa ako netko ima nešto ispričati na temu bit ću zahvalan. Pozz.


#2

eBay odgovara do nekog perioda. Pretpostavljam da je to vrijeme prošlo i da je sada sve do dogovora između tebe i prodavača. Meni nekada nije stizalo, ali sam pravovremeno reagirao i nekada tražio refund a nekada novu pošiljku. Uvijek sam sve riješio bez problema.
Nekada mi se dogodilo da nakon svega pošta ipak stigne, pa kontaktiram prodavača i uplatim mu na PayPal koji mi on da za uplatu. Fer i pošteno.
Rating mi je 100% pozitivan i trudim se da takav i ostane. Uvijek pratim šta naručim i vrijeme kada treba stići.


#3

Ako nije proslo vise od 6 mj javi se paypalu.


#4

Ja nekako mislim da su zeznuli naši ludi poštari. …nije mi se valjda jednom desilo da me žuti papirić čekao zaljepljen selotepom na ulazna vrata zgrade. Mislim…to može bilo koji klinac pokidati i ja nebi znao da me pošiljka čeka u pošti …

…a sada bi volio znati ako ima način da provjerim jel ta pošiljka bila u pošti. To bi možda eventualno mogao direktno njih u pošti pitati…jer sumnjam da je na ebayu moguće vidjeti taj podatak…ako nije tracking bio uključen…


#5

Evo danas prijavio da paket koji nije dosao 7.6.2018 nije dosao i odmah su me insta refundali. Ne paypal, ne ebay, nego trgovac.

Tak da i ti i svi ostali, pratitie pakete i reagirajte rpavovremeno. istina mozes preko paypala zatrazit, ali to ce biti veliak procedura, jer oni bi ipak da ebay to rijesi.


#6

Tako je. eBay te štiti do određenog perioda na pošiljke koje ne stignu. Ako prođe taj period, sve je na dogovoru između tebe i kupca. A većina kupaca je opet OK i oni često izlaze u susret oko tih stvari. Uglavnom, tu i tamo baciti pogled na narudžbe i procijenjeno vrijeme dostave i na vrijeme reagirati, pa si 100% siguran.

PS Uvijek možeš pokrenuti dispute na Paypalu, ako ti eBay ne pomogne.


#7

Meni je lik iz Hong Konga poslao jedno umjesto dva drva za stolni tenis. Posalo sam mu mail i prihvatio je reklamaciju i poslao još jedno.

Da nije, naručio bi od nekog drugog i više nikad ne bi naručio ništa od njega. Ovako zna da je dobio vjernog kupca. Jel’ treba netko drva za stolni tenis? Znam super lika iz Hong Konga :slight_smile:


#8

Kaže ebay:

“Good news! We let the seller know you didn’t receive the item, and the seller issued you a full refund. This request is now closed.”

Heh…