Stranica o osiguranjima

Stranica Moje Osiguranje .

Ako može koji koristan savjet i kritika što promjeniti i što ne valja točno…

Stranica je stara nešto više od mjesec dana, trenutno pozicija na prvoj stranici Google-a kod upisa ključnih riječi moje osiguranje, sve o osiguranju, sve o osiguranjima, osiguravajuće kuće kontakt, auto obavezno osiguranje i još neke manje bitne… Druga stranica Google-a kod ključnih riječi auto kasko osiguranje i ostale…
Trenutno ima PR3.

Uglavnom, ovo mi je, moglo bi se reći ,prvi web koji samostalno radim.

Template je takav kakav je orginalni, nije mjenjano ništa pretjerano, rađeno u Joomla 1.7.

Usput pitanje, zašto padajući izbornik pada dolje samo kad je aktivan ? Ako može pomoć u vezi popravka istog…

Zahvaljujem :zbogom:

evo ja cu prvi.
Onaj logo ili sto je vec s lijevestrane maknuti. Ne razumijem, zasto je to s desne strane i akd ja klikcem po tome misleci da je to menu nenavigiram nikamo. Mislim si WTF moram otic odavde. Ali dobro gledam dalje, onda vidim zepter, nazovi pa se pitam, zasto bi ja zvao zepter ako sam dosao citati ili se informirati o osiguranjima? Ali ok kako sam web master ajmo da vidimo sto ima ispot tog tako vaznog bannera, klikcem i opet nista. WTF nakraju odlucujem da odlazim bez da procitam i jednu recenicu.

Ovo sam ja, a 50% korisnika ce ugasit site nakon akda poklikcu po onom lijevom banneru ugasit site.
A ono o zepteru maknite odmah. Mozda se bavite zepterom ili sto vec, sve je to 5, ali od 100 000 posjeta ako vas 1 nazove ja pop. (a i taj jedan ce nazvat slucajno) Dakle to se ne isplati ejr samo tjera kortisnike.

ovaj komentar ne razumijem u CIJELOSTI ?

Logo il što je već? to je Logo stranice ? ok, ne sviđa ti se - reci tako …

‘‘Ne razumijem, zasto je to s desne strane i akd ja klikcem po tome misleci da je to menu nenavigiram nikamo’’ - o čemu je ovdje riječ točno ?? ->editirano (ako je to to)

Zepter banner - reklama za nekog koga znam da radi u zepteru, to je ionako privremeno (ide na drugu poziciju) tu dok ne bude nešto drugo, al je samo reklama…

‘‘zasto bi ja zvao zepter ako sam dosao citati ili se informirati o osiguranjima?’’ - sorry, al glup komentar ! marketing ko marketing, reklamiraš onog koji plati … znači ti na svojoj zabavnoj stranici nebi stavio moj banner da ti ja platim za njega xy novaca, iako je stranica o osiguranjima? … hm … nebi baš rekao !

ova kritika mi baš nije sjela jer mi ne izgleda profesionalna, sorry al je tako … ne kužim u čemu ti pregledavaš stranicu da ja nisam shvatio o čemu govoriš ovdje?

EDIT: ako si mislio na sliku lijevo gdje piše Životno osiguranje, Obavezno osiguranje itd itd… onda to nije LOGO… al ok, slažem se i ja da slika nije extra napravljena niti je linkana, to ću promjeniti …

Da to sam mislio s lijeve strane. , ane desne. Ok ak je zepter paltio nemas beda. Samo sam mislio da mozda ti prodajes svoj zepter, pa sam htio rec da tu neces nista prodat, a samo tjera korisnike ako im se ne svidi kada klukcu po banneru a nikuda ih ne vodi.

Da moj komentar na tvoj site je neprofesionalan, odnosno profesionalan, ovisi kak gledas. Ja sam se postavio u ulogu korisnika kojeg zanima osiguranje, a ne webdizajn, webmastering, ili bilos to vezano uz internet biznis.

P.s. logo mi ne smeta:

Ako zelis profesionalni review:
EVO:
3 kolone su out odavno, pa ako mozes stavi u 2 ili u jedno bi ovaj tip stranice najbolje funkcionirao. No to i nije tako veliki problem.
Stranica optimizirana za Firefox | Chrome | Opera | Internet Explorer (ove linkove bi stavio nofollow.)
Isto tak na pocvetnoj imas kontakt link i tu bi sito stavio nofollow i noindex jer nezelis taj page rengirat niti pa mu podic pagerank.
Isto vrijedi na link u navigacijskom baru.

Ne koristis head tagove, recimo Dobrodošli na web-stranicu koja se bavi osiguranjima. si mogao staviti kao head 1.

A to da banner nije linkan, to razumijem (jbg, ta osoba nema svoj website), malo je bezveze al će ići na drugu poziciju uskoro tako da će biti ok - to ćemo srediti uskoro…

To da si se postavio u ulogu korisnika, to je OK … to je profesionalnost :slight_smile:

Ovo za linkove i head tagove ću ispraviti, vidio sam negdje da google ne voli sebičnost već razmjenu informacija itd itd, pa sam zato postavio za firefox, google, chrome, ie… mislio sam da će značiti nešto :slight_smile: sad ne znam koliko znači …

Sad, nisam skužio ovo tri i dvije kolone… nisam baš profi kao što vidiš pa ne znam ni šta to znači? ako može kratko objašnjenje, ostalo ću sam povezati …

Hvala na odgovoru!

P.S. Ostali komentari, kritike i savjeti su uvijek dobrodošli. :slight_smile:

Slobodno ti ostavis linkove ka chromeu i firefoxu, ali stavi nofollow. Pod 3 kolone sam mislio tip sitea , imas 3 kolone na pocetnoj, nije to neka greska, samo sam dao soluciju.

A koja je razlika između nofollow i dofollow linka ka tim stranicama.

sa nofollowom nebi davao link juice na te stranice koje su ionako u drugom zanru od njegove, Isto vrijedi za kontakt page, pa nezelimo kontakt page da bude link juican.

promjenio sam sliku … :smiley: ova mi se čini ok… ne liči na navigaciju …dobro je… :smiley:

a ovo nofollow … to dodam samo u <a href… code jel ? :smiley:

hvala!

da dodas rel=“nofollow” ispred href recimo

Stranicu trebaš ponovno napraviti. ovo ne liči na ništa.

Trebao bi malo proučiti kako treba izgraditi stranice za samog korisnika.
Recimo previše scrolanja.
Navigacija ljevo nema, a opet ima sadržaja.
Mislim da ljudi baš i nemaju naviku čitati sadržaj stisnut u 100px gdje očekuju navigaciju (ljevo i desno).
Korisnik očekuje manje više isti layout na svim stranicama dok ovdje nije to slučaj.
Uglavnom usability.

I taj usability bi ti trebao biti prvi vrhu priorieta kad radiš stranicu, jer o tome sve ovisi.
Možda je dizajn OK, možda je kod OK, ali ako korisnik ima pet tekstova stisnutih u ljevu kolonu širene 100px onda ti je sve ostalo nevažno.

Stavi se u ulogu korisniku i kako da nađem životno osigranje, ozljeda na radu.
A da si to razlomio u dvije stranice dobio bi vjerovatno i + kod Google za SEO, dobio bi Gooogle+:)

ako može malo detaljniji komentar ?

[quote=“gorrc”]Trebao bi malo proučiti kako treba izgraditi stranice za samog korisnika.
Recimo previše scrolanja.
Navigacija ljevo nema, a opet ima sadržaja.
Mislim da ljudi baš i nemaju naviku čitati sadržaj stisnut u 100px gdje očekuju navigaciju (ljevo i desno).
Korisnik očekuje manje više isti layout na svim stranicama dok ovdje nije to slučaj.
Uglavnom usability.

I taj usability bi ti trebao biti prvi vrhu priorieta kad radiš stranicu, jer o tome sve ovisi.
Možda je dizajn OK, možda je kod OK, ali ako korisnik ima pet tekstova stisnutih u ljevu kolonu širene 100px onda ti je sve ostalo nevažno.

Stavi se u ulogu korisniku i kako da nađem životno osigranje, ozljeda na radu.
A da si to razlomio u dvije stranice dobio bi vjerovatno i + kod Google za SEO, dobio bi Gooogle+:)[/quote]

s ovim tu se slažem jer sam i sam vidio da je sve nekako nabacano, pokušat ću napraviti nešto za što bolji pregled za korisnika i navigacije za snalaženje pojedinih članaka vezanih za neku policu…

a preglednost teksta, primjer i ta ozljeda na radu, mislio sam osvježiti s ubacivanjem manjih slika uz sam članak, mislim da bi to dosta dignulo sami sadržaj i olakšalo pregled… ne znam šta misliš o toj ideji?
primjer za to:

////////
SLIKA / tekst
//////// tekst
tekst, tekst
tekst, tekst

hvala na savjetu! :slight_smile:

[quote=“denis1990”]

s ovim tu se slažem jer sam i sam vidio da je sve nekako nabacano, pokušat ću napraviti nešto za što bolji pregled za korisnika i navigacije za snalaženje pojedinih članaka vezanih za neku policu… [/quote]

Nemaš baš što tu napraviti, treba samo naći na webu neki malo kvalitetniji članak i obavio si trećinu posla.
Da dobra ideja sa slikama.

No evo ti još jedan primjer.
Pod životno osiguranje klikneš na opće informacije i savjeti a jedan layout nema veze sa drugim a sapadaju pod istu kateogriju.

Pa može. Ta ideja već postoji i funkcionira
http://www.osiguranje.hr
, pa mi nije jasno zašto si uopće išao u ovaj projekt. Mada mi niti taj nije po dizajnu nešto wow, daleko je opet ispred tvojeg. Plus šta ima hrpa informacija i vjerojatno već uhodanu priču.

Pošto si novi u tome i imaš vremena, nadam se kako ti sljedeći projekt neće biti news portal, sajt o nogometu i sl.

znam ja da postoji stranica, al ja ne radim news portal niti planiram raditi novosti iz osiguranja i kakve police imaju i slično… da si pročitao stranicu imalo, znao bi o čemu se točno radi… radim nešto potpuno drukčije od njih … ne reklamiram osiguranja niti govorim da ih treba uzimati i ne radim statistike ko je vodeći a tko ne…

moja stranica je o policama općenito …

Piše ti u logu Sve o osiguranjima. Ne piše Sve o policama. Tvoja je potpuno drugačija od njihove. Ok LP

hm, ajde dobro … nisi baš skužio temu stranicu potpuno … al nema smisla komentirati i uspoređivat kad nisi ni pročitao što je na stranici … nema veze… :smiley:

Stranica ti je SEO skroz zdrekana, titlova ili nema ili se ponavljaju. Opisi url-ova (description) su ti svi isti:
Sve o policama osiguranja i osiguravajućim kućama. | Kasko, Životno, Obavezno, Mirovinski fond, Dodatno osiguranje, Osiguranje nekretnina, Osiguranje vozila …

http://goo.gl/h4dkc

Na index stranicu postavljas bezveze "Dobrodošli na web-stranicu koja se bavi osiguranjima"
Odlicno…prvi si ukoliko netko gugla “Dobrodošli na web-stranicu koja se bavi osiguranjima”…ali tko ce to guglati!!!
Ljudi guglaju samo rijec “osiguranje” ali ako na tu rijec u title, description, header i sami text dodas hrpu bezveznih keyworda…na guglu te nitko nece pronaci.
Web stranice bi trebalo raditi kao i novine. Pa sad zamisli da kupis jutarnji i na naslovnici jutarnjeg u nekom cosku pise “Dobrodosli na stranice jutarnjeg lista”??!!
Pa si zrokao sve kljucne rijeci u title index stranice:
“Naslovnica - Moje Osiguranje - Sve o osiguranjima | Obavezno, Kasko, Životno, Mirovinsko, Štednja” (ovo “naslovnica” u titlu je jako bitno u slucaju da netko gugla tu rijec…pa da te lakse nadje :wink: )
Znaci…index stranica bi morala imati title, npr. “Osiguranje | moje-osiguranje.net” i tu stranicu pokusas izoptimizirati za taj “main keyword” “osiguranje”.
Pa zatim si izoptimiziras drugu stranicu za keyword “zivotno osiguranje”

http://www.moje-osiguranje.net/index.php/zivotno-osiguranje/zivotno-osiguranje-opce-informacije

Ali prvo moras poriktati url tog weba…
Google popizdi kada mu ponude
http://www.domena/nesto/keyword/keyword-opce-informacije/pa_jos_nesto/i_to_je_to

Dali si, naprimjer, mozes zamisliti url: “http://www.moje-osiguranje.net/zivotno-osiguranje” ?
Pa onda tak i napravi.
Pa zatim za ostale keywordse ostale landing page-ove:

http://www.moje-osiguranje.net/mirovinski-fond
i tu radis title: “Mirovinski fond | moje-osiguranje.net” sa description "Mirovinski fond je krasan fond i super je razmisljati o mirovinskom fondu…"
Pa nastavis
http://www.moje-osiguranje.net/zivotno-osiguranje " sa title-om "Zivotno osiguranje | moje-osiguranje.net"
i descriptionom "Zivotno osiguranje je iebeno dobro i svako bi se morao zivotno osigurati"
Pa
http://www.moje-osiguranje.net/kasko
i tu stranicu izoptimiziras za rijec “kasko” po gore vec spomenutim uputama
Itd…
Ima tu jos milion bitnih stvari koje bi trebao mjenjati. Ja sam naveo neke za koje mislim da su najvaznije. Takodjer, potpis na ovom forumu “Moje-Osiguranje.net” promjeni u “Osiguranje” ili neki treci keyword s kojim zelis dovesti posjetitelje na tvoju web stranicu.

uporan si, a šta da ti kažem više. denis ti je napisao neke stvari.


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Webmaster.Ninja