Stručnjak za štikle

http://media.adikcija.com/media/_thumbs/medialibrary/2013/09/srucnjakzastikle_thumb_580x1160.png

Radim istraživanje o optimizaciji Googla za web stranice (dobro ste pročitali jer dobro i piše).

Lijepo molim za pomoć, počnite uguglavati “stručnjak”, kada se pojavi u autocomplete izraz “stručnjak za štikle”, opalite screenshot ili samo napišite do kojeg slova ste došli.

Objašnjenje je na straici koja je prva među rezultatima.

Hvala na pomoći.

Google sux bigtime…

Ja dosao do “stručnj”

Screenshot by Lightshot

stručnj

Ovo su rezultati, obratite pažnju na posljednji! Sad mi se i Google ubacuje u biznis. Svi hoće dio kolača.

http://media.adikcija.com/media/medialibrary/2013/09/sponzori.png

Hvala svima na sudjelovanju!

google.com, hrvatski, nakon “stručnj” sugestije su:
stručnjak zaštite na radu
stručnjak zaštite na radu ispit
stručnjak za štikle
stručnjak zaštite od požara
stručnjaci u prometu
stručnjak zaštite na radu opis posla
stručnjak zaštite na radu forum
stručnjak znr
stručnjak d.o.o
stručnjak za građu živih bića

google.hr, hrvatski, nakon “stručnj” sugestije su:
stručnjak zaštite na radu
stručnjak za štikle
stručnjak zaštite na radu ispit
stručnjak zaštite od požara
stručnjak zaštite na radu forum
stručnjak znr
stručnjak za građu živih bića
stručnjak zaštite na radu opis posla
stručnjaci u prometu
stručnjak za zaštitu na radu

google.ba, bosanski, nakon “stručnj” sugestije su:
stručnjak za štikle
stručnjak za radno pravo
stručnjak za cipele
stručnjak zaštite na radu
stručnjak za vino
stručnjak zaštite dana rada posao
stručnjak za zaštitu i radu
stručnjak za torte
stručnjak zaštite okoliša
stručnjak za odnose s javnošću

google.rs, srpski, nakon “stručnjak za š” sugestije su:
stručnjak za štikle
stručnjak za štitnjaču
stručnjaci za štitnjaču

dakle, bosanke više vole štikle od hrvatica, a u .rs ne vole stručnjake :wink:

Novi razvoj događaja. Kada se ugugla “stručnjak za štikle”, Google.hr se pojavljuje među rezultatima. Nevjerojatno, sad mi se i Google gura u biznis.

(na google.hr je na dnu prve stranice, na google.rs na drugoj).

http://media.adikcija.com/media/_thumbs/medialibrary/2013/09/sponzori_thumb_580x1160.png

Što ti pokušavaš time dokazati?

Prestar sam ja za dokazivanje.
Google.hr/ među rezultatima do sada nisam vidio. Ali, možda nisam dovoljno guglao.

probaj takvo nešto s nekim traženijim keyword-om…

“prvi na Googleu”, treća stranica

o čemu ti?

O tome da se kada u google.hr upišeš “prvi na googleu”, google.hr/ pojavljuje među rezultatima na trećoj stranici.
Krešo je rekao da probam sa traženijim keywordom od “stručnjak za štikle”. Pa eto, “prvi na Googleu” navodim kao primjer.

[quote=“adikcija”]O tome da se kada u google.hr upišeš “prvi na googleu”, google.hr/ pojavljuje među rezultatima na trećoj stranici.
Krešo je rekao da probam sa traženijim keywordom od “stručnjak za štikle”. Pa eto, “prvi na Googleu” navodim kao primjer.[/quote]

Da, ali ti KW nemaju upita, tj. imaju manje od 30 mjesečno.
Probaj s nekim 1000+

Oba upita imaju debelo preko 30 upita mjesečno. Samo 22.9. je “stručnjak za štikle” imao preko 200 prikaza, ne znam odkud ti crpiš podatke, ali WMT tako kaže. Ali propustio si poantu.

[quote=“adikcija”]O tome da se kada u google.hr upišeš “prvi na googleu”, google.hr/ pojavljuje među rezultatima na trećoj stranici.
Krešo je rekao da probam sa traženijim keywordom od “stručnjak za štikle”. Pa eto, “prvi na Googleu” navodim kao primjer.[/quote]

Zakon :slight_smile:

Prvi na Googleu je traženiji nego stručnjak za štikle.
Punih 20 ljudi traži pojam prvi na googleu. Mrak :slight_smile:

U istom rangu kao prvi na googleu je i stručnjak. Punih 20 ljudi.

A pošto ispod stručnjaka dolazi stručnjak za štikle ( glupost sama po sebi ) Google autocomplete ti pokazuje što se tražilo pod nazivom stručnjak.

I za svih tih 20 ljudi ti si zaspamao pola neta sa postovima o stručnjaku za štikle pa si čak dao i truda otvorit twitter račun.

Bravo :slight_smile: Mora da je gužva na poslu:)

20 ljudi dnevno ili na sat?
Najlakše je davati paušalne ocjene i lupati izmišljene brojeve. Ja (a toliko valjda razumiješ) imam podatke iz WMT-a, kao i iz Analyticsa, s obzirom da imam dolaske putem ovih upita. Otkuda ti crpiš brojeve? Iz novog keyword toola?

[quote=“adikcija”]20 ljudi dnevno ili na sat?
Najlakše je davati paušalne ocjene i lupati izmišljene brojeve. Ja (a toliko valjda razumiješ) imam podatke iz WMT-a, kao i iz Analyticsa, s obzirom da imam dolaske putem ovih upita. Otkuda ti crpiš brojeve? Iz novog keyword toola?[/quote]

Na sat? Ne, na sekundu. Što se uostalom vidi i po broju konkurencije za navedeni pojam.

I šta onda što imaš dolaske na sajt putem ovoga pojma u GA? Ja sam bio jedno 30 puta na tvom sajtu preko tog pojma, čisto da luknem malo o čemu se radi. I svaki put me dočeka tvoj nonsens članak o štiklama.
I što to dokazuje?

Valjda ti razumiješ da WMT nije bolji tool od KW toola za istraživanje kw?
Zasad, naravno.
Btw. jesi probao trends vidjeti za svoj super bajan pojam stručnjak za štikle?

Inače, nisam sklon davanju paušalnih ocjena i lupanja brojki.

Gle, ne znam zašto stalno pitanja oko dokazivanja. Ja ništa ne dokazujem.

Stvar je počela točno tako kao što piše, kao fora, dodao sam “stručnjak za štikle” u potpis maila s linkom na Google (a znaš da je to klikano ko ludo inače) dan nakon godišnjice i zaboravio. Nakon nekog vremena sam uočio značajan broj dolazaka (ponekad bitno viši od broja mailova koje sam poslao - ne ne šaljem mailove na hrpu adresa). Jedino objašnjenje koje sam imao je bilo da je netko forwardirao moj mail na hrpu adresa, tipa “vidi ovaj potpis”.

Uglavnom, stavio sam na ovom forumu (i samo ovdje) link u potpis sa tekstom “stručnjak za štikle” prema google.hr, da vidim hoće li biti sličan efekt. I neočekivano se Google.hr (mada prirodno, kada sam razmislio) pojavio među rezultatima. Em ljudi klikaju, em dođu na sajt. Nisi samo ti, ima dosta takvih. Ima i nešto konverzija u kontakte (za sada).

Uglavnom, svi radimo tako da vidimo što se Googla pa onda to ciljamo. Ali, barem ponekad, čini se da vrijedi i obrnuto. Prvo si prvi za nebitno riječ, a onda od te riječi napraviš fora upit. I CTR i konverzija je super, nevjerojatno, ali je tako.