Dižem staru temu, jer sam baš namjeravao otvoriti novi istoimeni topic.
Čudno da ova teme nije zanimljiva marketarima, ljudima koji žive od oglašavanja.
Ja bih jednom probao, odnosno probao napraviti analizu učikovitosti subliminalne poruke
na jednom sajtu. Makar to ne bih prakticirao, jer ako to funkcionira onda je to čista
psihološka agresija, manipulacija podsvijesti.
Čuo sam da su subliminalne poruke zabranjene u nekim zemljama, dok u večini zemalja
zakon ne predviđa ništa po tom pitanju.
Šta mislite, da li to funkcionira?
Da li je upotrebljivo za web, etika, moral…?
Ovo sa Ekremom mi djeluje kao glupost. Općenito vraćanje pjesama unatrag i traženje poruka mi djeluje kao glupost, ali subliminarne poruke itekako postoje svuda oko nas.
One su definitivno amoralne, ali se koriste. Koliko imaju utjecaja ne znam.
Najzanimljivije su mi one slikovne, kad se u neku grafiku ukomponira skriveni sadržaj koji navodno ima jaki podsvijesni utjecaj, iako ljudsko oko na prvu to ne primjeti.
Mislim da su takve tehnike manipulacije podsviješću malo previše napuhane od teoretičara zavjera, ali opet sam ziher da se to koristi u komercijalne svrhe i da djelomično funkcionira. Samo pitanje je koliko to funcionira.
A što se tiče zabrane, ne sječam se. To sam ili negdje čitao ili gledao neki dokumentarac. Uglavnom bila je riječ o tome da su subliminalne poruke u komercijalnom oglašavanju zabranje u nekim zemljama.