Sustav / baza (program) za pohranu podataka za udrugu

Pozdrav svima! Molim pomoć i sugestije.
Dakle, odabrana sam : ) da saznam informacije za udrugu kojoj je potreban nekakav sustav za pohranu podataka o krisnicima. Udruga je nova i bavi se ranom intervencijom djece s poteškoćama.
Obratili su se meni kao poznaniku koji zna napraviti stranicu, pa kao znati ću nešto o ovome :D… Rekoh da ne znam, ali da ću pokušati pomoći i informirati se koliko mogu… Pa me evo kod vas…

Potrebna baza (program… nešto…), u koju bi se pohranjivali podatci, po nekim kategorijama:
-Ime,Prezime, Roditelji, Datum rođenja( osnovne informacije)

  • Nalazi (skenirani)
  • Vještačenje (sken.)
  • Snimke govora - audio pohrana
  • Povijest liječenja

To je okvirno za sada.
Spomenuto je i da bi bilo dobro da je povezano s Fejsom - to mi nije jasno, kako i zašto - ali ta stavka i nije nužna.

Dakle, kako sve? Kome se obratiti? Koliko to košta? Koliko treba da se takvo što napravi?

Hvala na razumijevanju.

Potrebna ti je baza podataka i obicna user friendly forma kojom bi ubacivala podatke u bazu podataka. Zavisi samo da li hoces da to bude na webu ili samo desktop aplikacija, od toga zavisi koji programski jezik bi koristila. Svaki developer ti moze sklopiti nesto takvo u sat vremena.

Ma daaj! Mislila sam da je to opako komplicirano.Hvala ti na odgovoru. :sunny:

To je samo za desktop koji će biti kod njih u uredu.
Treba biti nešto super sigurno jer to su povjerljivi podatci, koji se nikako ne smiju izgubiti (Kako back up?)

Što misliš koliko to košta?

Pa sto komplikovano, samo ti treba forma sa 2-3 text fielda i par file inputa da uploadujes ove fajlove (nalaze i snimke) i smestis to sve u bazu i to je to. Moze da se napravi automatski back-up baze na odredjeni vremenski interval. Ne znam za cenu, nisam desktop developer vec web :slight_smile:

Sto ne znaci da ta aplikacija mora online, moze se vrtit na localhostu :stuck_out_tongue:

Tako da se moze uradit i u “web” stilu :stuck_out_tongue:

Oj hvala ti puno! :slight_smile: Nadam se da će mi se sad neki, kako reče, developer, javiti.

Ahaa… Misliš da je to uredu za takvo što?

Pa napravi se aplikacija u PHP-u, poveze sa mySQL bazom i vrti se uz pomoc xamppa na localhostu :smiley:

Nece nikud pobjec

Da s tim sto onda svaki racunar mora da ima instaliran apache, php i mysql…Ako ce to biti samo na jednom racunaru onda ti je bilo koja opcija ok, a ako ce biti na vise racunara i ako hoces pristup i preko telefona itd onda najbolje da stavis aplikaciju na neki domen i mirna si mozes da otvoris gde god i kad god.

Eee… To već hvatam…

Kontam. Samo jedan komp bi bio u pitanju.

Opet ja bih to online stavio, padne ti sistem ode sve u dodjavola…

Hahaah… :slight_smile: Da da, online mi nekako osjetljivije izgleda, diskrecija mi upitna; ta samo smo ljudi, logiraš se od negdje, žuri ti se na burek, ostane otvoreno… Ekipa što nađe ne kuži etiku… (Ovo pedagog iz mene progovara.)

1 Like

Budem ti poslao sada PM :slight_smile:

Onda ti je najjednostavije excel i pripadajući folderi sa imenima korisnika gdje ćeš stavljati ove fajlove.

Vjerojatno. Ali žele tu bazu, pa…

Ma kakvi … Exceli, Wordovi su “smrt” u poslovanju. Osobno kada sam jos otvorio firmu prije 5 godina sam vodio prva 2-3 mjeseca po excelima, wordovima i sl. ali ubrzo sam shvatio da nema nista od toga. Prava robustna aplikacija, sa svim opcijama pretrage, sortiranje, izvoza podataka, generiranja izvjestaja je zakon. Olaksava poslovanje, sistematizira ga i cini brzim, U par klikova se sve sazna, vidi i analizira dok bi se na excele gubilo sate i sate prvo da se nađe nesto, drugo da se sastavi, iskoristi … to je pointless :slight_smile:

1 Like

Neki savjeti u natuknicama:

  • desktop aplikacija ili web aplikacija koja bi se vrtila lokalno
  • fajlove (audio, skenovi, pdfovi i sl.) NE SPREMATI u bazu nego držati u folderu - razrada sistematizacije naziva dokumenata - u bazu se samo zapisuje naziv dokumenta, opis, datum i atributi potrebni za pretragu
  • pohrana baze + pohrana svih dokumenata koji bi poželjno bili na jednom folderu

Par dana posla.

Ja baš isto gledam kako se neki razbacuju tu sa sat vremena posla, 2,3 inout kontrole i 1 tablica i to je to.

Može i Intranet aplikacija, koja ce se vrtiti na jednom računalu koji u lokalnoj mreži glumi server i onda se na njega mogu spajati svi iz te mreže. Ako se to odradi sa ASP.NET postoji onda i Windows autentikacija i autorizacija korisnika, pa je samim time i aplikacija još malo više sigurnija u odnosu na ostale videove.

Zbog bržeg i ugodnijeg rada ja bih to napravio u sljdećoj kombinaciji:

Backend: ASP.NET MVC sa SQL Express Bazom i API
Frontend: AngularJS

I da sve nabrojane tehnologije su besplatne.
Trajanje posla, pa ne manje od 4 dana. Cijena? Info na PM. Ako treba još dodatnih objašnjenja također PM.

Pozdrav.

Naravno, obicna forma koja ubacuje podatke u bazu. Nista drugo nije spomenuto u prvom postu, ni da trebaju negde ti podaci da se prikazu itd, znaci samo ubacivanje, sa 2 file inputa za upload audio snimka i slike sa skenera… Suma sumarum 2 sata posla sa PHP/MYSQL i najjednostavnije resenje zadatka. Ali sto jednostavno kada moze komplikovano… Ako placas po satu verujem da onda bez 5 dana posla neces proci, jer ce svi predlagati nesto sto iziskuje vise vremena…