Iskustva s telefonskim kontaktom s klijentima

Probao sam raditi s jednim članom ovdje da dogovorimo nešto oko Facebook postanja itd…
Međutim dotični ne želi dati svoj broj mobitela, jer mailom objašnjavati mi se ne da.
Naravno odbijam takvu suradnju.
Da li i vi preferirate da se barem da mob, da kontakt kada su novci u igri nije samo mail?

Čovjek mi rekao da ne da broj da nije davao svoj broj ni za 1000x skuplje poslove.
Eto, sve je to odrađeno davno, no nije mi jasan pristup? Zašto se skriva ako se dogovara neki posao.

Iskreno meni svejedno jer sam ga treba spojiti sa svojim klijentom,ja nemam ništa od toga, no eto čovjek nije htio dati svoj mob, a klijentu nije odgovaralo.

Dakle *** nije loš trgovac, nije me prevario ili što ja znam, samo me zanima da li vi poslujete sa takvim pristupom kada tražite usluge, ili kategorički odbijate?

Clanci su malo posao da bi se culi telefonom, skajpom i slicno.

Osobno nemam problema s tim da dam bilo koji svoj kontakt, posebno ako smatram da će to koristiti u pregovorima i dogovorima. Baš prije par dana sam s jednim novim suradnikom, fantastičnim poslovnim čovjekom, razmjenio broj telefona da se možemo čuti preko Vibera ili WhatsApp-a u slučaju hitnosti, a razmjenili smo i Skype. Isto tako, prošli tjedan sam imao video poziv s jednim suradnikom iz Srbije gdje smo malo popričali o svemu, pa onda i o poslu koji treba napraviti. S pojedinim članovima foruma sam se redovno nalazio na kavama zbog dogovora o suradnji i slično. Bilo je tu svega.

Ali ima tu i druga strana medalje. Primjer je jedan suradnik iz Srbije s kojim sam razgovarao preko Skypea prošle godine. Dogovarali smo posao, sitni posao (koji je trebao biti dugoročan, ali nije jer sam morao prekinut suradnju). Udavi me čovjek s pričom, oduze mi tri sata(!) da mi objasni kako hoće baš onakve članke kakve sam mu i prvi put poslao. Pa malo galame ljudi u okolini, pa malo on o teškom životu u Beogradu, pa o borbi za preživljavanju i tako dalje. Sve je to OK, ali trebaju postojati granice, pogotovo kada s nekim prvi put razgovaraš i pregovaraš. No osim njega, mislim da nisam imao negativna iskustva.

Odvojiti u novi topic? :dog:

Da i kos mene ista prica. Dajem kontakt, u biti moj kontakt je javan. Ali nevolim za sitnice pricati niti na skype a pogotovo ne na telefon. Jer onda se to pricanje otezi i prica se svasta, sati samo lete.

A i na kraju nakon 3 sata razgovora neznas sto je covjek konkretno rekao. Pa za neke poslove preferiram pismeno da napise na papir(email) sto treba i kako. Pa tako nakon 3 sata razgovora mu ja znam reci ajd sad ukratko na papir napisi sto trebas.

A ovi koji bi razgovarali je vise iz razloga jer se boje da nebudu prevareni, pa misle ako razgovaraju da je onda to sigurnije.

Slažem se. I mislim da se često (ne i uvijek!) vode logikom - ako ne želi dati broj telefona, nešto skriva, mogao bi me prevariti. :slight_smile:

Ja sam jedno vrijeme davao broj, al kad su poceli da me zovu u 2 ujutru za svakakve gluposti, jednostavno sam to izbacio iz upotrebe. Sa jednom firmom stranom poslujem samo preko mejla jednostavno ne daju mi broj, imam mejl odgovaraju mi posle minut, evo tako vec funkcionisemo 4 godine za sad zadovoljan.

Ni ja nebi davao svoj broj telefona. Mail ili skye radi lakse komunkacije.

Isto tako…ne bih ti dao broj jer nema potrebe, sva komunikacija je dovoljna na emal za taj slucaj…

Slazem se, naravno da za vece poslove ide skajp, fb i ostalo.
Ali za osve sitne poput clanaka je dovoljan mejl…

Ne bi ni ja dao broj telefona ili mobitela mada je javan jer sam imao losa iskustva, a netko ih je vec spomenuo slicne. Ja sam imao pozive u 3h ujutro da klijentu nije nesto uredu sa stranicom (upisivao krivu lozinku u admin panel i mislio da mu netko hakira stranicu)

Ima tu svega i svačega bude pa i dan danas još. S klijentima (ne svima) kad radis moras biti psiholog, mama i tata

ja jednostavno nisam nešto pričljiv i radije obavim pismeno. no nekad je brze obavit to telefonom

99% poslova obavljam prek mejla jako malo prek skypa na chatu i telefona pogotovo…
99% partnera, djelatnika i suradnika nisam vidio ni cuo uzivo niti namjeravam, na nepoznate brojeve ne odgovaram…
uzasno me nervira kad se neko silom oce cut samnom i divanit bio on domaci ili strani a o druzenju da ne govorim…
razmisljao sam cak da uzmem 060 za takve pozive al i samo pricanje me nervira…
cujem se jedino s knjigovodstvom jer gospodja nije bas u tim modernim tehnologijama…
iskreno se divim ovim modernim hipsterima kaj sam minglaju u openspaceu i svrljaju po konferencijama…

Ljudi nije do mene, klijent želi nekoga za dužu suradnju.
Na kraju svodilo se na to da treba za par stranica neke stvari.
Nije puno novca shvaćam.

Ali klijent traži tel kontakt.

Nekada iskreno nemam živaca pisati tekst, i zvrcnem i sve saznam u 2 minute, nego da šaljem, pa vraćam, pa šaljem i tak rastegne se komunikacija na 2 sata.

Zašto? Kad mogu odmah saznati.

Nemam radno vrijeme ali pokušavam svima biti dotupan u tom nekom radnom vremenu.Predugi razgovori od klijenata=?

AKo tražim suradnju za svog klijenta, pa da preproučim nekoga tko nije mi dao reference (nisam ni tražio, mali posao), niti vidio čovjeka nikad, niti imam išta drugo osim njegovog maila.

Izgleda da sam jedan od rijetkih kojem nije problem dati broj telefona :smile:

Mislim, nije da ga redovno šaljem, i to baš svima, ali ako iz nekog razloga procjenim da bi moglo koristiti razmjena telefona - zašto ne? (za manji posao pisanja članaka - ne bi slao) Jasno da i ja 99% poslova dogovaram mailom, porukama, dopisivanjem (Skype). I naravno da sam i sam mnogo puta odbio dati broj telefona. Sve je stvar procjene i konkretne situacije.

Ma tražim zato jer klijent je dugogodišnji klijent, i traži nekoga na koga može računati kroz duže vrijeme.
Bez telefona što da mu kažem?
Valjda je to stvar kako vodiš posao, i percipiranja da li je potrebno nekome dati tvoj broj mobitela kojem nudiš neku uslugu za novce. Naravno klijent treba i račun, a ako ne zna ni broj telefona, suradnja izgleda krajnje neozbiljno.

Naravno, ja tebe razumijem, govorio sam općenito kad sam napisao “za manji posao pisanja članaka - ne bi slao”, zato sam i napisao na kraju “Sve je stvar procjene i konkretne situacije”.

Ne dajite nikome svoj broj mobitela. Imao sam i ja tako jednog klijenta iz Izraela, mladi covjek… U pocetku mi se cinio simpa tip, pricali smo i nevezano za posao, zezali se i tako… Dodao on mene na facebook, pitao broj mobitela (ja budala dao), dodao na whatsapp, zvao na skype… Nakon par dana to postane agonija, takvih ljudi se ne mozes rijesit kasnije.

U meduvremenu smo se zakacili oko necega, i ja odlucim da ne zelim vise raditi na njegovom poslu, i zatrazim da me isplati onoliko koliko sam odradio. To je bilo tocno 50% jer smo imali unaprijed odredene zadatke, ja sam ih tocno pola obavio. Naravno da mi nije platio, ostao mi duzan preko $600. Jebiga, nista tu nisam mogao napraviti i pomirio sam se da sam popusio i amen…

Nakon par mjeseci naletim na njegovu stranicu na fejsu i iz zajebancije mu dam ocjenu 1. Sljedece jutro stizu razno razne prijetnje na mail, facebook, whatsapp, skype… Lik i dan danas prica o osveti i o tome kako ce me unistiti. Ja mu tu i tamo posaljem sliku sebe i svog psa uz neku glupastu poruku, tipa cekamo te i sl. haha.

Eto, ne treba vam to u zivotu. S klijentima se povezujte sto je manje moguce, dio njih ocito misli da su vas kupili i da vam mogu kontrolirati zivot dok god radite na njihovom projektu… e pa nece ici.

2 Likeova

Izbjegavam davati telefon broj jer koristim službeni broj firme u kojoj radim. Nedavno sam na inzistiranje ipak dao broj, čovjek me nazvao i sve smo dogovorili u 3 minute, tako da je taj jedan put ipak ostao kao pozitivno iskustvo.

Ja s klijentima imam komunikaciju preko Skype-a, znaci kad sam na Skype-u tad sad dosupan za posao, kad nisam, onda me nemas sta traziti na telefon.Imam i ja valjda pravo na neku privatnost i slobodu :smiley:[quote=“Anteloff, post:18, topic:26157”]
Ja mu tu i tamo posaljem sliku sebe i svog psa uz neku glupastu poruku, tipa cekamo te i sl. haha.
[/quote]
:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy: