Trazim bilo kakav posao

Pozdrav,

Pošto vidim da ovdje ima dosta Vas kojima je potrebno obaviti neke poslove,ne vezano koju oblast, želim se ponuditi na raspolaganje svima.
Inače sam student, uspješno završio II.god, pa bih želio sad preko ljeta i štogod zaraditi.

U nastavku ću Vam napisati što mogu raditi, ali i ako nisam nešto napisao možete me slobodno kontaktirati,dog. cemo se.

• Ubacivanje igrica/filmova na web host
  • Ubacivanje muzike/teksta na web host
  • Ispravljanje grešaka u css-u
  • Pisanje članaka te dodavanje na određeni web servis

To je to glavno što bih mogao raditi, a sada ako još nešto želite pitajte.
Da naglasim da sam se prije bavio web programiranjem ( php,html,css).

Ako ste zainteresirani javite se na pp. ili ostavite mail u komentar.

LP

Prijavi se na odesk. Ako znas .php zaradit ces para ko u prici.

To sto ti znas “podizanje igricai filmova na web host” to zna i moj djeda koji ima 71 godinu.
Ako znas php i ako si dobar u tome bio bi interesantan.

Ti si neki mulac ha? Klasicno za server admine, god kompleks.
Pogledaj kako je fino decko kulturno pisao, pa zovi dedu da te nauci i kulturi kad replyas na topice.

@nosf
budimo realni molit cu ljepo. Danas je nepismen onaj koji nezna napravit sto je ovaj napisao da zna. Podignut film, igricu na server to je posao ?

Budiomo realni, ovakvi poslovi su na ovom forumu krajni domet poslova koji se nude, a oni koji ih obavljaju su visoko cijenjeni clanovi drustva. Vecinom jer su clanovi nadobudni klinci koji zele zaraditi za kavu i cigare, a nalogodavac jeftino prodje. I to je to.

2 Likes

Ja kada sam rekao da moj djeda koji ima 71 godinu zna podignuti film i igricu na server sam mislo doslovno. Danas sto se trazi je poznavanje php-a, html-a, .net, mysql, java, etc …
Ovo je 100% istinito sto si rekao da nadobudni klinci zele zaraditi za kavu i kutiju cigara. Smjesno mi je vidjet da netko nudi posao toga tipa mozda sto sam stariji pa ne razumjem “nadobudne klince”.