Tražim talentirane osobe za pisanje članaka na hrvatskom jeziku

Tražim talentirane osobe, poželjno novinare s radnim iskustvom, za pisanje članaka za naš portal.

Posao je honorarni, plaćam po članku ili po kartici teksta.

Tematika portala: zdrava prehrana, ljekovito bilje, yoga, aromaterapija, feng shui, ayurveda, čišćenje organizma, recepti.

Zahtijevam kvalitetu pisanja i poštivanje rokova. To mora biti original-članak, a ne prepisivanje iz nekog izvora.

Kod pisanja članaka suradnicima pomažemo s izvorima, idejama, dajemo smjernice i vršimo obuku preko e-mail.

Moguća je dugoročna suradnja, plaća je dobra.

Plaća je dobra a plaćaš po članku. Napiši odmah koliko da te ljudi džaba ne kontaktiraju.

110-150 kn po članku ovisno o kvaliteti.

Dužina jednog članka: 2.5 - 3 kartice.

Možda sam ja amater u ovome ali kada god sam naručivao tekstove, pitali su me koliko riječi a ne kartica (ako može pojašnjenje).

Evo s wikipedije

Jedna kartica predstavlja 1800 mjesta u dokumentu, u koja se računaju svi slovni i brojčani znakovi, svi simboli, znakovi interpunkcije te razmaci (prazna mjesta unutar teksta).
Ova mjerna jedinca koristi se najčešće u novinarstvu i prevodilaštvu za obračun napravljenog rada. Nastala je u vrijeme kada su se dokumenti pisali na mehaničkim pisaćim strojevima, te je predstavljala standardno popunjenu stranicu A4 papira, kada se graničnicima postavljalo da jedan red sadrži 60 mjesta za znakove, a prored se postavljao na 30 redaka na stranici, što je ukupno 1800 mjesta za znakove (30 redaka x 60 mjesta).

Milito,

Ako pišete u Wordu, članak bi trebao imati min. 750 riječi, najviše 900.

Je li ovaj oglas još aktualan?

Poštovani, da li Vas je moguće kontaktirati na neku e-mail adresu? Lijep pozdrav

Pozdrav!

Nažalost, oglas više nije aktualan. Primili smo 5 osoba s ovog foruma i za sada su naše potrebe za pisanjem zadovoljene.

Žao mi je.

Pozdrav,

zanima me da li je ovaj ogla sjoš uvijek aktualan?

Poštovana,