U vezi domene

Bio sam prije jedno cca pola godine napravio sličnu temu, ovdje je malo drugačija stvar, recimo da je domena mojepivo.com(bzvz primjer) u igri, a posto je zauzeta, jel bi bilo dobro uzet naziv mojepivoo.com? Imam dva čista pojma, jedino sto bi loše izgledalo, al me zanima kako bi se to na trazilici odrazilo?

U današnje doba, keyword u domeni (ponajviše na Googleu) ti znaci jako malo, skoro ništa, zato se nebi previše opterecivao s time
http://www.seomoz.org/article/search-ranking-factors

Hm ja sam nekako skeptičan oko toga, ja recimo nikad ne bih uzeo takvu domenu ne zbog tražilice i tih stvari nego jer bi se bojao da posjetitelj koji odluči ponovno posjetiti stranicu (a nema je sačuvanu u browseru) zaboravi adresu pa umjesto mojepivoo.com napiše mojepivo.com pa vidi da to nije to i odustane :smiley: al opet, to je samo moje mišljenje :smiley:

Ovo je primjer gdje se “dupla” slovo ali u sredini.

http://pollitika.com/

Ako bi već morao uzeti domenu s duplim slovom, onda bi svakako duplo bilo na kraju.
Sigurno je da mi to ne bi bila prva opcija. Ima domena k’o šodra. Samo treba tražiti i pustiti maštu da radi.

[quote=“w00t”]U današnje doba, keyword u domeni (ponajviše na Googleu) ti znaci jako malo, skoro ništa, zato se nebi previše opterecivao s time
http://www.seomoz.org/article/search-ranking-factors
[/quote]

imam neki cudan osjecaj da ti woot “pušiš” samo odredjenu “literaturu” i iz samo tebi shvatljivih izvora.
i drzis do te “literature” kao do biblije.
naravno, tvoje je pravo da vjerujes u stogod hoces ili zelis.ipak, bilo bi ti lakse vjerovati kad bi se potrudio doci do nekih drugih informacija a ne samo sljepo vjerovati svojoj vlastitoj “bibliji” .
oslobodi malo um i daj prouci malo i neke “neprijateljske” linkove.
na taj nacin ces malo testirati vlastitu realnost i mozda postati manje iskljuciv.

kuzis woot ,sve u “bitku” je posljedica “dualizma” suprotnosti.
toplo-hladno; lijepo-ruzno; maleno-veliko; jako-slabo; brzo-sporo;crno-bijelo; istina-laž…takvih dualizama ima na tisuce.
i pokusaj pronaci dualizam u tvojoj gornjoj izjavi.i kad pronadjes dualizam pronaci ces i “sumnju.”
a “sumnja” brusi intelekt i jedini je put do “istine.”
sumnjajuci “istini” daješ kakavu takvu izvjesnu šansu.
dok ne sumnjaš te “šanse” nema.

opet, realno gledajući istina ne postoji.
i ona je u svacijoj glavi ponaosob. moja istina u mojoj a tvoja u tvojoj.
samo ja za razliku od tebe nekako “sumnjam” u svaku istinu dok ti mnoge “istine” tako olako i iskljucivo prihvaćaš.
i prenosis dalje.kao apsolutne istine.
a apsolutno ipak ne postoji .
zbog već opisanog “dualizma”.

vir2al,

Na internetu ima toliko sadržaja o SEO-u koji je jednostavno kontradiktoran kad ga staviš jedan pored drugog da bi se dalo nekoliko “biblija” o tome napisati.

Zato sam nakon godina iskustva odlucio vjerovati samo određenim izvorima za koje tocno znam odakle i kako njihovi podatci dolaze, te znam da su rezultat opesznog istrazivanja a ne nagađanja ili pokvarenog telefona.

Uz ova istrazivanja se poklapa i moje kriticko razmisljanje u kojem se postavljam u ulogu search engine-a i pitam se koliko mi doista o sadrzaju i relevantnosti stranice za odredeni pojam govori sama domena? Gotovo nista. Svatko moze zakupiti bilo koju domenu xyz i na njoj pisati o zyx-u umjesto o xyz-u.

Domena može biti samo jedan KW i kao takva može jako puno značiti za sajt. Ali opet, kako se radi o samo jednom KW, vrlo je upitno da li graditi sajt samo na tom KW-u.
Ako je to traženi KW, svakako. Ukoliko nije, domena neće pomoći.
Brojni i snažni vanjski linkovi (koje Toni obožava :slight_smile: ) mogu daleko više napraviti. Problem je što mi smrtnici ne možemo doći do takvih linkova i zadovoljavamo se s domenom koja ima KW u sebi i to nam daje neku početnu prednost u odnosu na ostale.

U mom selu kw u domeni igra i dalje itekako vaznu ulogu :sherlock:

Doduse, G ne tretira kw u domeni kao prije 5-10 godina ali i dalje igra veliku ulogu.

Imam sajtove na “teskim” pozicijama skoro pa bez b’linkova koji rangiraju u top5 iskjucivo na temelju “exact match” kw-a u domeni.

A sto pise seomoz je tocno ali se nespominje gomila drugih cimbenika koji utjecu na ranking…

Po meni je najbolji izbor kombinacija “brandable / kw rich” varijanta…

Na taj nacin kroz naziv domene dajes do znanja posjetiteljima i trazilicama o kakvoj se temi radi, dok si s druge strane ostavljas prostora za branding / prepoznatljivost / pamtljivost web domene…

Ja osobno, sigurno nebi isao na duplo slovo samo zbog kw-a u nazivu, odaje manjak kreativnosti i profesionalnosti.

Ipak, trazilice su samo alat putem kojih dolazis do posjetilaca, kreirati proizvod po mjeri alata nije bas produktivno :wink:

[quote=“w00t”]vir2al,

Na internetu ima toliko sadržaja o SEO-u koji je jednostavno kontradiktoran kad ga staviš jedan pored drugog da bi se dalo nekoliko “biblija” o tome napisati.

Zato sam nakon godina iskustva odlucio vjerovati samo određenim izvorima za koje tocno znam odakle i kako njihovi podatci dolaze, te znam da su rezultat opesznog istrazivanja a ne nagađanja ili pokvarenog telefona.

Uz ova istrazivanja se poklapa i moje kriticko razmisljanje u kojem se postavljam u ulogu search engine-a i pitam se koliko mi doista o sadrzaju i relevantnosti stranice za odredeni pojam govori sama domena? Gotovo nista. Svatko moze zakupiti bilo koju domenu xyz i na njoj pisati o zyx-u umjesto o xyz-u.[/quote]

znaci , svi oni koji ne misle/pisu/ isto kao odredjeni “izvori” sudjeluju u teoriji zavjere protiv njih.lol:))
i postavlja se pitanje : kome vjerovati.
kome bilo da bilo i bez obzira koja strana bila u “pravu” a koja u “krivu” njeni sljedbenici nemaju pravo na “iskljucivu” izjavu.nemau pravo zbog sebe ,a ne zbog drugih.
a ti si u svojoj iskljucivosti opovrgao uopce mogucnost da naziv domene sudjeluje u nekom %_tku u page ranku. .
rekao si “skoro nista” a to znaci skoro nista.jel takoooooo:))
jesi li se ikad zapitao imaju li ti od tebe priznati autoriteti u smislu relevantnih izvora kakvu drugu ulogu.
ne danas,ali na duze staze da.
naprimjer, da “zaglupe” ( opaska: u SEO smislu) .ne samo tebe .vec i mene i bilo koga drugoga.
a “zaglupljivanje” ce im uspjeti samo onda ako im se slijepo vjeruje.

i to tako ispada. matt cutts / ili neki drugi autoritet priznat “urbi et orbi” ) pusti na svom blogu informaciju,svi to kao papige prenasaju.i svi ju drze “istinitom”.
jer matt cutts je eto “najblize vatri” i on najbolje zna.i tko ce znati ako ne “mato rezač”:).

i stvara se “sljedbenicko misljenje”… i “istina”.jer matt cutts je ispada isus…a google je u najmanju ruku ako ne Bog a ono božanstvo…

nastavak price glasi ovako: prije 2-3 godine odlucio sam testirati to “bozanstvo” od Googlea.testirati na sljedeci nacin: ako mu dam : title; h1,keywordse,sve ono sto on želi -upitao sam se sto sam mu to dao?
i dosao do odgovora: dao sam mu parametre “dualizma”.dao sam mu “suprotnosti” prema kojima ce usporedjivati “relevantnost sadrzaja” i odredjivati moguću poziciju.
jer i to “božanstvo” mora imati “nesto” za komparaciju".ne nesto kao “makro” ( u odnosu na druge webove) već “nešto kao mikro” u odnosu na unutar weba (sebe) samoga.
i ako mu to “nesto” ne dam postavilo se pitanje sto ce se dogoditi?
a znas sto se dogodilo: relevantnost je izvukao iz “contenta”.
i to jako, jako visoko…za10 tak “fraza” ( ne rijeci -vec fraza)
i znas sto ta domena (web) “ima”?nista. ni keywordsa, niti h tagova, niti bacliklinkove,prijava u direktorije;rss,dmoz …nista!
samo domenu i “content” .
i pravilno rasporedjene grupe i podgrupe koji su naravno linkov prema “contentu” i gdje je jedna rijec od fraze dio " naziva grupe “a druga rijec” dio "naziva “podgrupe”.

a navedeno bozanstvo ocito “razumije” nacin i postupak kako "odrediti " poziciju onda ako mu “daš” ono sto ON zeli kao orijentire.
ako mu se ne dodvoriš -onda odredi prema onome sto ima na raspolaganju .a ima sadrzaj.
i domenu !relevantnu!
i vise nista.

@vir2al,

Takav put razmišljanja je moguc u slucaju niske konkurencije, ali nazalost gdje je dobar novac, tu je vrlo cesto i velika konkurancija. Za borbu s tom konkurencijom, morat ces se igrati sa faktorima koji na zalos tnemaju nikakve veze sa sadrzajem. Cak stovise, igrat ces sa sa takvim elementima (kolicinom, relevantnosci i snagom backlinka) da ti sadrzaj nece biti gotovo niti primjetan faktor u rankingu.

Za primjer cu uzeti termin sa strašnom konkurencijom, computers i to na Google.com-u.

Rezultati za “computers”:

http://www.tigerdirect.com

http://www.gateway.com

http://www.compusa.com

http://www.computerhistory.org

http://www.acer.com

Broj domena sa rijeci “computers” u sebi = 0.

Pogledajmo malo sadržaj ovih stranica, nema gotovo nikakav denisity rijeci “computers”. Sve je u snazi backlinka koje ove stranice imaju. Kod visoko konkurentnih keyworda, on-site optimizacija postaje gotovo u potpunosti nebitna.

[quote=“w00t”]@vir2al,

Takav put razmišljanja je moguc u slucaju niske konkurencije, .

Za primjer cu uzeti termin sa strašnom konkurencijom, computers i to na Google.com-u.

Rezultati za “computers”:

http://www.tigerdirect.com

http://www.gateway.com

http://www.compusa.com

http://www.computerhistory.org

http://www.acer.com

Broj domena sa rijeci “computers” u sebi = 0.

Pogledajmo malo sadržaj ovih stranica, nema gotovo nikakav denisity rijeci “computers”. Sve je u snazi backlinka koje ove stranice imaju. Kod visoko konkurentnih keyworda, on-site optimizacija postaje gotovo u potpunosti nebitna.[/quote]

woot,

sjecam se svoje knjige iz srednje skole.iz sociologije.u toj knjizi je bila ilustracija u kojoj neki nadobudni klinac zeli prebrojati ( i ujedno se uvjeriti) da konj ima onoliko zuba koliko pop kaže. naravno,pop je sinonim za nedodoirljivo,za božanstvo.
jer ,obicni smrtnik nema sto sumnjati u to kada bozanstvo kaze da konj ima “toliko i toliko zuba” i usuditi se ici brojati zube i empirijskom metodom utvrdjivati dali je istinita ta “brojka”.

mozda je malo OT ali i danas vrijedi isto pravilo: G.se ponasa kao bozanstvo iz kojeg stoji veliki novac ( stoje “porodice” ,rotschildi,rokfeleri i ini ) …i ja i ti kao obicni smtnici nemamo sto sumnjati u to sto bozanstvo “kaze”.
isto kao sto sredjovjekovni nadobudni klinac nije imao pravo sumnjati u količinu zuba koja je sadrzaj konjske vilice.

vracemo se opet na dualizam: nekada ljudi nisu imali priliku a itekako su htjeli i zeljeli "znati ".knjige su bile “reserved” za povlastenu kastu i znanju su imali pristup samo povlasteni. tada su "vladali " popovi u olicenju bozanstvava i vladara.

danas je suprotni dualizam: zahvaljuci G sve znanje je na tako dostupno i jednostavnoj i jeftinoj razini.trebas samo ukucati kljucnu rijec ili frazu. …
prije 200 godina bilo je neshvatljivo da ljudi trče zbog novca,pjevaju zbog novca,love ribu zbog novca, igraju golf zbog novca, glume zbog novca…i “vjeruju” zbog novca.

danas je to shvatljivo.i sve je pretvoreno u novac. pa tako i G.
a moras priznati kad je novac u pitanju nema se pravo na “slucaj” ili "pogresku. ( dali bi ti svoj novac prepustio slucaju ?)
i putovi novca moraju biti pod kontrolom.
opet, ljudi danas ocito ne zele znati?.rekao je neko nedavno u nekom topicu : ljude ne zele duge tekstove- jer ih opterecuju i ne da im se citati.
i ljudi su danas povrsni.
a povrsnim se lako manipulira.

gledao si zvjezdane staze zar ne? ako si gledao pitam te :kako to neki doktor uspjeva razgovarati s kompjuterom.uspjeva jer je je kompjuter postao UMJETNA INTELIGENCIJA .i isto kao sto u zvjezdanim stazama komp razgovara sa kapetanicom tako i i G danas stvara umjetnu intelegenciju.I RAZGOVARA S NAMA KOJI TIPKAMO U TIKOVNICU.
i dok je nekada iz rijeci izvlacio “smisao” danas već “ZNA” kad searcham “computers” sto trazim.
i to ce mi ponuditi.
a ponudit ce mi iz nicega drugoga vec iz contenta KOJI JE DIO SIREG SMISLA,

ne mislis valjda da je G translator po SLOGANU onih izbora misica “neka bude mir u svijetu” isto Gogolov doprinos mojoj i tvojoj "pameti ".
svakao nije.to je samo G. korak do sutrasnje jos vece umjetne inteligencije.
gdje ce kad ja ukucam “sisata plavusa” znati da zelim plavusu sa brojem grudnjaka minimalno puna trojka …:))jer ispod pune trojke nemoze biti “sisata”;))

ali to ce moci “izvuci” samo i contenta a ne iz kljucnih rijeci.ali ovaj puta iz “smisla”.samo sto ce smisao “zakljucivati” iz sireg “contenta”
isto kao sto je iz contenta danas izvukao dell,hp i ostale…
ali opet: domenu koja “aludira” na odredjeni sugestivni smisao koji je kompatibilan sa sadrzajem jednostavno nece moci niti moze zanemariti.

Toni, to sve stoji ako se zoves Dell i ekipa :slight_smile:

Nekako sumnjam da Azeee s mojepivoo.com domenom misli biti No1. proizvodjac piva u regiji tako da mu otpada varijanta da prvo postane numero uno na trzistu piva pa za 10ak godina rangira prvi na googlu na rijec “Pivo”.

Ako ce se igrati po googe pravilima (google nije vlasnik interneta niti polaze pravo na nacin optimizacije web stranica), tada ces pricekati da te internet sam izbaci po nekoj svojoj inerciji na rezultate, dok ako mislis rangirati dobro bez obzira na google TOS, (naravno, kvalitetnom / dugorocnom optimizacijom) …ces platiti nekome tko zna sto radi i u nekom doglednom roku koristiti web kao kanal za prodaju i uzivati plodove uspjesne optimizacije i pozicioniranja.

Google TOS se u 90% wm guides-a sastoji od smjernica koje njemu (googlu) pomazu u klasificiranju sadrzaja kako bi posejtiocima (citaj: onima koji placaju) pruzio sto relevantnije rezultate te opstao kao No.1. u search industriji.

Da se vratim na temu, kw u domeni znaci vise za poziciju nego domna bez kw-a, kako god okrenes…

Btw, dell.com - kw density za computers = 3.59%

hp.com - kw density za computers = 4.21%

[quote=“digits”]Toni, to sve stoji ako se zoves Dell i ekipa :slight_smile:

Nekako sumnjam da Azeee s mojepivoo.com domenom misli biti No1. proizvodjac piva u regiji tako da mu otpada varijanta da prvo postane numero uno na trzistu piva pa za 10ak godina rangira prvi na googlu na rijec “Pivo”.

Ako ce se igrati po googe pravilima (google nije vlasnik interneta niti polaze pravo na nacin optimizacije web stranica), tada ces pricekati da te internet sam izbaci po nekoj svojoj inerciji na rezultate, dok ako mislis rangirati dobro bez obzira na google TOS, (naravno, kvalitetnom / dugorocnom optimizacijom) …ces platiti nekome tko zna sto radi i u nekom doglednom roku koristiti web kao kanal za prodaju i uzivati plodove uspjesne optimizacije i pozicioniranja.

Google TOS se u 90% wm guides-a sastoji od smjernica koje njemu (googlu) pomazu u klasificiranju sadrzaja kako bi posejtiocima (citaj: onima koji placaju) pruzio sto relevantnije rezultate te opstao kao No.1. u search industriji.

Da se vratim na temu, kw u domeni znaci vise za poziciju nego domna bez kw-a, kako god okrenes…

Btw, dell.com - kw density za computers = 3.59%

hp.com - kw density za computers = 4.21%[/quote]

Ne shvacate samu bit. Istina, keyword u domeni znaci vise nego domena bez keyworda ali se u odredenom trenutku ta vrijednost u potpunosti izgubi zbog skale u kojoj se nalazi sa drugim faktorima.

Zamisli da za rijec “computers” imaš jedan bubanj u kojem ti za razne ranking faktore Google dodjeljuje odredeni broj bodova.

Recimo da naziv u domeni nosi 10 bodova.

Recimo da tvoj konkurent nema naziv u domeni ali ima 15 000 backlinka više od tebe koji svaki u prosjeku nosi od 3 do 5 bodova. Tvoja domena u nazivu više ne vrijedi gotovo ništa. Konkurent vec sa jednim jacim backlinkom od tebe moze u potpunosti kompenzirati hendikep ne imanja keyworda u nazivu domene.

BTW. Apple kw density za computers? :smiley:

[quote=“digits”]Toni, to sve stoji ako se zoves Dell i ekipa :slight_smile:

Ako ce se igrati po googe pravilima (google nije vlasnik interneta niti polaze pravo na nacin optimizacije web stranica), tada ces pricekati da te internet sam izbaci po nekoj svojoj inerciji na rezultate, dok ako mislis rangirati dobro bez obzira na google TOS, (naravno, kvalitetnom / dugorocnom optimizacijom) …ces platiti nekome tko zna sto radi i u nekom doglednom roku koristiti web kao kanal za prodaju i uzivati plodove uspjesne optimizacije i pozicioniranja.

Google TOS se u 90% wm guides-a sastoji od smjernica koje njemu (googlu) pomazu u klasificiranju sadrzaja kako bi posejtiocima (citaj: onima koji placaju) pruzio sto relevantnije rezultate te opstao kao No.1. u search industriji.

[/U][/URL][/quote]

samo dugotorcna i kvalitetena optimizacija nije nesto sto kao recimo “siber na zatvoren krov od novoga peugeota” naknadno ugradis na postojeci web.
dugorocna i kvalitena optimizacija je nesto na sto se starta od “pocetka”.
vec kod samog projekta weba i njegove izrade.
a na dobrim temeljima lako je izgraditi nesto “u zrak”.a temelj je po meni “domena”.
naravno,da ce ta teza imati i suprotna stajalista.

nazalost digits, G. ne daje smjernice niti je samo odredio standarde .on je sebi priskrbio iskljucivo pravo na "tumacenje"i odredjivanje pozicije .
i tu je gogole napravio iskorak jos u pocecima interneta a u odnosu na druge.
yahoo i ostale trazilice su samo zaradjivale a /po/ djelile nisu nista,
G je sa Adsom podjelio interesne sfere .i zato je tu gdje je sada.i zato je opstao .

[quote=“w00t”]Ne shvacate samu bit. Istina, keyword u domeni znaci vise nego domena bez keyworda ali se u odredenom trenutku ta vrijednost u potpunosti izgubi zbog skale u kojoj se nalazi sa drugim faktorima.

[/quote]
Ovo nije isto što i decidirano reći da ne znači ništa. Dakle, sve ovisi o vrsti stranice. Primjeri poput Della, HP-a i Applea nemaju smisla u ovom kontekstu. Pravi odgovor na pitanje koje je postavio azeee glasi da upotreba ključnih riječi u URL-u ima utjecaja na poziciju na googleu ali ne u tolikoj mjeri da se bez savršenog URL-a ne može napraviti stranica koja će biti visoko rangirana.

Ja neću citirati nikoga već ću vam reći primjer koji sam sam testirao, znači sa svojim domenama.

Primjer: 4 domene, sve cetiri imaju (odnosno nemaju) podjednako backlinkova i slicnu kolicinu sadrzaja.

prvomjesto.com
drugomjesto.com
trecemjesto.com
cetvrto-mjesto.com

prve tri domene pri pretragama “prvo mjesto” “drugo mjesto” “trece mjesto” pojavljuju se na prvoj stranici na googleu, dok se četvrta domena kod pretrage “cetvrto mjesto” ne pojavljuje među prvih 10 strana google rezultata.

Iz ovog je očigledno da ime domene sigurno ima neki učinak kod tražilica. Naravno to ne znači da jednog dana domena cetvrto-mjesto.com ne može ostvariti bolje rezultate od ove prve tri ako dobije više backlinkova i ima bolji sadrzaj.

:0ci:


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Webmaster.Ninja