Vaša iskustva sa povratom novca za neku online uslugu

Pozdrav,
evo da pitam kako se reguliraju problemi sa zakupom nekakve “server usluge”.

Uzmimo dva scenarija za zakupljeni VPS iil recimo nekakav voice server (teamspeak ili ventrilo…što već)

  1. Imate lošu uslugu…pada mreža ili šteka, a pružatelj usluge tvrdi da nije riječ o njima nego o problemima u data-centru ili ih netko napada (dos, ddos) ili nešto treće za što možemo reći da oni ne mogu spriječiti

  2. Imate lošu uslugu, ali uistinu je problem u pružatelju usluge…loši su i ne znaju svoj posao.

Znate li, kakva prava kao potrošači, imamo u svakom od ovih slučajeva? Povrat novca, produljenje usluge, nešto treće, ništa?

Ne vidim previše o tome na internetu.

Pozdrav druze.

Sto se tice placanja usluga ili kupovine preko interneta, u neku ruku postoji mogucnost da ti se vrati novac ako je roba/usluga ostecena (nije kao sto je opisana u specifikaciji).

Posto taj proces moze dugo da potraje, iz iskustva te savetujem da:

1.Procitas ponovo uslove koje si prihvatio kada si placao uslugu

  1. Da izvris pritisak na trgovca - znaci zalis se , i zalis se

3.Da izvrsis jos veci pritisak na trgovca - spamujes sve moguce mail adrese kako im je losa usluga itd itd, i da si nezadovoljan

4.Ako si platio karticom VISA/MASTER/MAESTRO/AMEX imas pravo da se javis svojoj banci gde si otvorio racun, i da podneses reklamaciju gde ces naglasiti da usluga koja je placena , NIJE KAO U OPISU tj, NEPOTPUNA USLUGA.

I tu ces se mozda malo zadrzati.
Neke banke mozda naplacuju neku proviziju za podnosenje takvog zahteva, a neke samo ako je opravdana reklamacija.
I za ceo dalji proces se raspitaj kod bankara.

Ali napominjem, procitaj uslove koje si prihvatio kada si placao uslugu!
Takodje, proveri na sajtu da li imaju refund politiku.

Ako si placao preko paypala, verovatno moras njih da kontaktiras i da vidis … tu vec ne znam proces.